Przetargi - archiwum

Przetarg na dostawę zestawów multimedialnych - zmiany w SIWZ

Gmina Starogard Gdański informuje, że w treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia wprowadza się następujące zmiany:

1. prostuje się omyłkę pisarską w pkt 15.2, który ma brzmieć "Termin składania ofert wyznacza się na dzień:  24.06.2013r. do godz. 10:00" - termin zgodny z ogłoszeniem o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 22064-2013 z dnia 07.06.2013r.;

prostuje się omyłke pisarską w pkt 15.3, który ma brzmieć "Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.06.2013r. o godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Gminy pok. nr 22" - termin zgodny z ogłoszeniem o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 22064-2013 z dnia 07.06.2013r.;

2. wykreśla się pkt 18.3.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 czerwca 2013 09:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2077
12 czerwca 2013 09:45 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany