Przetargi - archiwum

Przetarg na dostawę zestawów multimedialnych

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu „Przedszkole na wsi – Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) w gminie Starogard Gdański”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Celem niniejszego zamówienia publicznego jest wyposażenie w pełni funkcjonalne zestawy multimedialne trzech ZWP.

Przedmiotowe zestawy mają służyć dzieciom w wieku 3-5 lat i personelowi pedagogicznemu  ZWP w realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawcych i rozwojowych oraz tworzeniu nowych, atrakcyjnych treści dydaktyczno-interaktywnych dla dzieci w wieku 3-5 lat.

Dzięki zestawom dzieci w wieku przedszkolnym będą mogły rozwinąć szereg umiejętności, w tym poprawnego manipulowania pisakiem/piórem oraz nabywać wiedzę w ciekawy i atrakcyjny sposób.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

dostawę i montaż 3 w pełni funkcjonalnych zestawów multimedialnych, które zawierają:

- tablicę interaktywną, dostosowaną do pracy z dziećmi w wieku 3- 5 lat, które będą mogły do 2 osób jednocześnie wykonywać zadania na tablicy ( po całej powierzchni lub wydzielonych polach ) przy pomocy pisaków/piór,

- ścienny uchwyt do w/w tablicy z wysięgnikiem do projektora krótkoogniskowego,

- projektor multimedialny, dostosowany w/w tablicy i do ściennego uchwytu,

- komputer przenośny do prezentacji treści dydaktycznych na tablicy interaktywnej poprzez projektor;

- multimedialne programy edukacyjno-rozwojowe dla dzieci w wieku przedszkolnym
oraz oprogramowanie do tworzenia własnych treści i ćwiczeń interaktywnych
dla nauczycieli,

- przeszkolenie personelu Zamawiającego w celu nabycia umiejętności i wiedzy
w zakresie obsługi, funkcjonowania i możliwości funkcjonalnych zestawów oraz tworzenia treści interaktywnych przy pomocy programów, w które wyposażone będą zestawy.

Warunki gwarancji i serwisu oraz dostawy

Warunki gwarancji wskazano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) odpowiednio dla tablicy, uchwytu ściennego i projektora multimedialnego.

Dostawca zapewni obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną realizowaną przez serwis autoryzowany przez producenta tablicy i certyfikowany zgodnie
z normą ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych.

Dostawca dostarczy oraz zamontuje przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ.

Minimalne wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia określono w SIWZ.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 października 2013 roku.

Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa na dostawę.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.06.2013
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 czerwca 2013 13:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 3173
07 czerwca 2013 14:00 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zdjecie_nr_3_rokocin.jpg] do dokumentu.
07 czerwca 2013 13:58 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zdjecie_nr_2_kolincz.jpg] do dokumentu.
07 czerwca 2013 13:57 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zdjecie_nr_1_lipinki_szlacheckie.jpg] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany