Przetargi - archiwum

Dostawa samochodu osobowego 9 miejscowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.starogardgd.ug.pl


Starogard Gdański: Dostawa samochodu osobowego 9 miejscowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 51208 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego 9 miejscowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9 miejscowego mikrobusu przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich Przedmiot zamówienia obejmuje Podstawowe oraz preferowane wymagania dotyczące wyposażenia samochodu WYMAGANIA PODSTAWOWE POJAZDU: 1) samochód nowy nie używany z rocznika 2012 2) samochód 9-cio miejscowy 3) silnik diesla o mocy powyżej 130 KM z manualną skrzynią biegów 4) maksymalne gabaryty a. długość do 5,2 m b. wysokość do 2,05 (od poziomu gruntu do najwyższego elementu karoserii 5)wyposażenie do przewozu osób niepełnosprawnych a. pasy do mocowania 2 osób niepełnosprawnych (homologowane) b. pasy do mocowania 2 wózków inwalidzkich (homologowane) c. najazdy dwuczęściowe z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania osób na wózkach inwalidzkich d. oznakowanie pojazdu odnośnie przewozu osób niepełnosprawnych 6) pełna klimatyzacja i system ogrzewania całego przedziału pasażerskiego 7) kolor srebrny metalic 8) wspomaganie kierownicy 9) system ABS 10) system ESP 11) elektryczne szyby przednie 12) elektryczne ustawianie lusterek zewnętrznych 13) otwierana szyba w tylnych drzwiach bocznych 14) radio z odtwarzaczem CD 15) rozkładane siedzenia tylne 16) halogeny 17) komplet opon zimowych na felgach 18) autoryzowana stacja obsługi w odległości nie większej niż 60 km od siedziby UG 19) gwarancja nie mniej niż 36 miesięcy na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu w zależności co nastąp wcześniej 20) wyposażanie pojazdu w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz minimum 2 boczne poduszki powietrzne 21) wyposażenie pojazdu w centralny zamek kabiny pasażerskiej z pilotem zamykającym i otwierającym drzwi 22) zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą autoalarmem i immobiliserem 23) wyposażenie pojazdu w gaśnicę podnośnik klucz do kół apteczkę trójkąt ostrzegawczy kamizelkę odblaskową WYMAGANIA DODATKOWE PREFEROWANE: 1) podgrzewane fotele przednie 2) przyciemniane szyby tylne 3) podgrzewana szyba przednia 4) podgrzewane lusterka 5) system Bluetooth 6) wyposażenie pojazdu w komplet gumowych dywaników podłogowych dedykowanych do oferowanego modelu INNE WYMAGANIA 1) załączone do oferowanego pojazdu świadectwo homologacji karta pojazdu instrukcja obsługi i książka serwisowa Wszystkie pozycje muszą być dostarczone w języku polskim w wersji drukowanej opcjonalnie może być dostarczona dodatkowo wersja elektroniczna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował co najmniej 1 dostawę samochodu osobowego 9 miejscowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy są wykonywane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Karta opisowa pojazdu- potwierdzająca spełnieni wymagań określonych przez Zamawiającego, Parafowany przez wykonawcę wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 82
  • 2 - Dodatkowe preferowane wymagania - 18

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT; - ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański Sekretariat I piętro pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szweda Karolina
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 lutego 2012 10:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2571
21 lutego 2012 10:24 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [siwz.doc] do dokumentu.
21 lutego 2012 10:21 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany