Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na wykonanie zadania: „Przebudowa drogi Nr 213024 – ul. Rzecznej w miejscowości Nowa Wieś Rzeczna , Gmina Starogard Gd. ”

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 36164-2012 z dnia 2012-02-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Starogard Gdański
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej, zmianie trasy linii kablowych , budowie chodników oraz kanalizacji deszczowej, ul. Rzecznej w miejscowości Nowa Wieś Rzeczna, gm. Starogard Gd. W...
Termin składania ofert: 2012-02-23

Numer ogłoszenia: 51502 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 36164 - 2012 data 07.02.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej, zmianie trasy linii kablowych , budowie chodników oraz kanalizacji deszczowej, ul. Rzecznej w miejscowości Nowa Wieś Rzeczna, gm. Starogard Gd. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie podziemne : - sieć wodociągowa, - sieć energetyczna, - sieć gazowa, - kanalizacja sanitarna - kabel telekomunikacyjny Zamówienie jest kolejnym - ostatnim etapem zadania inwestycyjnego realizowanego na podstawie decyzji pozwolenia na budowę z dnia 31.08.2005r. W poprzednich etapach , zrealizowano zgodnie z projektem budowlanym następujący zakres robót budowlanych : - jezdnia drogi gminnej o nawierzchni asfaltobetonowej od km 0+000 do km 0+486 - zjazd z drogi gminnej na dz. nr 191 (ul. Leśna ) w km 0+500 - chodnik po jednej stronie ulicy o szer. 1,35m od km 0+541 do km 0+795 Zakres prac do wykonania: a) Branża drogowa - budowa chodnika po jednej stronie ulicy o szer. 2,0m od km 0+000 do km 0+512 - budowa chodnika po jednej stronie ulicy o szer. 1,35m od km 0+660 do km 0+802 i od km 0+928 do km 1+314 - budowa chodnika po obu stronach ulicy o szer. 1,35m od km 0+802 do km 0+928 - budowa zatoki autobusowej przy drodze gminnej o szer. 3,0m od km 0+660 do km 0+720 - przebudowa istniejącej pętli autobusowej znajdującej się od km 1+160 do km 1+205 - remont jezdni asfaltowej w istniejącej szerokości 5,5m - 6,0m od km 0+486 do km 1+344 - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego przebudowywanej drogi Przyjęto następujące założenia techniczne dla drogi: -Kategoria ruchu - KR 1 -Szerokość pasa jezdni : 5,5 - 6,0m -Szerokość chodników : 1,35 - 2,0m. -Jezdnia ograniczona krawężnikiem ulicznym 15x30 cm. na ławie betonowej z oporem -Zjazdy na posesje indywidualne i drogi publiczne o szer. zgodnej z normami i projektem budowlanym, umożliwiające bezpieczne włączenie się do ruchu przez nowych użytkowników 1. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OD KM 0+486 DO KM 1+344 1. Beton asfaltowy grysowy ścisły 0/12,8 gr. 4cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy półścisły 0/16 gr. 3 - 10(11)cm w-wa wyrównawcza 3. Istniejąca nawierzchnia asfaltobetonowa 2. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW INDYWIDUALNYCH 1. Kostka betonowa czerwona gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm 3. Warstwa podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego gr. 15cm pod. zasadnicza 4 Warstwa odcinająca piaskowa gr.10cm pod. pomocnicza 3. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW PUBLICZNYCH 1. Kostka betonowa czerwona gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm 3. Warstwa podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego gr. 20cm pod. zasadnicza 4. Warstwa odcinająca piaskowa gr. 15cm w-wa odcinająca 5. KONSTRUKCJA CHODNIKÓW 1. Kostka betonowa szara gr. 6cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm 3. Podsypka piaskowa gr. 10cm w-wa odcinająca 6. KONSTRUKCJA PĘTLI ORAZ ZATOKI AUTOBUSOWEJ 1. Kostka betonowa szara gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm 3. Podbudowa z betonu cementowego B 20 gr. 22cm pod. zasadnicza b) Kanalizacja deszczowa Od km 0+000 do km 0+485 droga odwadniana powierzchniowo do projektowanego rowu przydrożnego, pełniącego rolę muldy chłonno - odparowującej , uzupełnionej w km 0+002 studnią chłonną z kręgów żelbetowych fi 1,60m i głębokości 3,5m.. Od km 0+485 odwodnienie drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne dróg ściekiem przykrawężnikowym do projektowanych wpustów ulicznych. Dla odprowadzenia ścieków zaprojektowano kanalizację deszczową dla średnic fi 250 i fi 300 z rur PCV fi 250*7,3mm kielichowych i z rur PCV fi 315*9,2mm kielichowych i kształtek kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Podłączenia przykanalików pod wpusty uliczne wykonać z rur PCV Dn 160*4,7 i Dn 200*5,9 i kształtek kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Na trasie projektowanego kanału deszczowego przewiduje się studnie rewizyjne betonowe fi 1200 . Studzienki kanalizacyjne z elementów żelbetowych należy wykonać w konstrukcji mieszanej monolityczno - prefabrykowanej zgodnie z wymogami normy PN-92/B-10729. Dno studzienki należy wykonać na mokro w formie płyty dennej z betonu B-25 na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości ok. 0,15m. W dnie uformować kinety o przekroju zgodnym ze średnicą kanałów dopływowych i spadkiem w kierunku odpływu ścieków. Elementy prefabrykowane : kręgi żelbetowe i płyty pokrywowe, zależnie od ciężaru można układać ręcznie lub przy użyciu sprzętu montażowego. Żeliwne włazy kanałowe należy montować na płycie pokrywowej, typy włazów : DO-600P.H115 z przykręcaną pokrywą klasy D400 (ograniczającą kradzież włazów) . Ścianki zewnętrzne studzienek należy zaizolować Abizolem R i Abizolem P. Izolacja powinna stanowić szczelną, jednolitą powłokę, trwale przylegającą do ścian . Połączenie rur PCV ze studnią należy wykonać poprzez tuleję ochronną zamontowaną w ścianie studni. Studzienki i wpusty posadowić sztywno na podsypce przygotowanej tak jak pod rurociąg. Wpusty uliczne wykonać z osadnikiem gł. 800mm. Roboty ziemne związane z układaniem i montażem rur kanalizacyjnych z PVC należy wykonać zgodnie z ustaleniami normy branżowej BN-83/8836-02 i PN-B/060500. Jeżeli wystąpią wody gruntowe należy odwodnienie wykopu wykonać za pomocą igłofiltrów. Czynności zgodnie z BN-83/8836-02 p.2.9. Przewiduje się zainstalowanie urządzeń podczyszczających - SEPARATOR WĘGLOWODORÓW KOALESCENCYJNY TYPOSZEREG wykonany w studni cylindrycznej zintegrowanej z osadnikiem piasku ( parametry techniczne : średnica studni Dw=2000mm, pojemność części osadowej Vos=~~2,0m3, przepustowość minimalna Qn=15l/s , które zapewnią stopień podczyszczenia , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08.07.2004r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. Nr 168, poz. 1763). Na istniejącym odcinku kanalizacji deszczowej przewiduje się : - budowę nowych studni rewizyjnych o śr. 1200mm - szt. 7 (D2,D3,D4, D6, D7, D9,D10) , - budowę ww. separatora zintegrowanego z osadnikiem piasku - szt.1 (OS) - wyniesienie istniejących studni do rzędnych terenu wraz z wymianą istniejących pokryw betonowych na nowe wraz z żeliwnymi włazami kanałowymi - szt.2 (D5, D8,D11) - wymianę na nowe, istniejących rurociągów betonowych o śr. 600mm - 20mb, (po wbudowaniu studni) - wymianę na nowe, istniejących rurociągów betonowych o śr. 400mm - 20mb, (po wbudowaniu studni) - wymianę na nowy istniejącego rurociągu Dn 400 - 52m (pomiędzy D10 - D11), - przeczyszczenie istniejącego rurociągu betonowego o śr. 400 - 600mm od studni D10 do wylotu kanalizacji deszczowej W1 Ponadto należy : - oczyścić istniejący wylot kanalizacji deszczowej W1, - odmulić dno rowu do rzeki, - zabezpieczyć skarpy i dno rowu narzutami z kamieni (rys. nr 13) Na projektowanym odcinku kanalizacji deszczowej przewiduje się : - budowę studni rewizyjnych o śr. 1200mm - szt. 19 (D12 - D30) - budowę wpustów ulicznych betonowych - szt. 20 (W1 - W20) - budowę rurociągu DN 300 - 502m, - budowę rurociągu Dn 250 - 110,5m, - budowę rurociągu Dn 200 - 11,5m, - budowę rurociągu Dn160 - 64,60m, c) Zmiana trasy linii kablowych W poprzednich etapach realizacji projektu przebudowy ul. Rzecznej zlikwidowano kolizję linii kablowej na odcinku A-B-C - stacja transformatorowa nr T-61790-złącze kablowe WZ1200 - złącze kablowe WZ2200. Obecnie z projektowaną przebudową koliduje linia kablowa na odcinku O - D - stacja transformatorowa nr T-60918 - złącze kablowe Z1600. Przed rozpoczęciem prac związanych z niwelacją drogi na odcinku od punktu D (1015m) do punktu O(1017m) wykonać dwa poprzeczne wykopy. Po wykonaniu wykopów określić rzędną posadowienia istniejącej linii kablowej. Po wykonaniu niwelacji terenu wykonać prace montażowe związane z przesunięciem linii kablowej wg planu. Kable ułożyć po wytyczonej trasie przez służbę geodezyjną na podstawie planu realizacyjnego. Kabel układać na głębokości 0,7m. Kable układać na posypce z piasku o gr. min. 0,1m , następnie zasypać warstwą piasku o gr. 0,1m. W wykopie ułożyć folię niebieską z tworzywa sztucznego o szer. 0,3m nad kablem (0.15m). Wykopy wykonać ręcznie i zachować właściwą odległość od innych urządzeń podziemnych. Pod wjazdami na posesje kabel układać w rurze ochronnej . Po zakończeniu prac montażowych należy wykonać badania skuteczności ochrony od porażeń. Zgodnie z dokumentacją projektową należy przełożyć istniejącą linię kablowa TP SA na odcinku K - L o długości l=311m. W miejscu zjazdu publicznego (na ul. Brejskiego) linię kablową ułożyć w rurze osłonowej dwudzielnej. Rury osłonowe wbudować w miejscach zaznaczonych w dokumentacji projektowej d) Istniejąca sieć gazowa - wykonanie zabezpieczenia gazociągu w obrębie pętli autobusowej rurą ochronną PEDy 160 (rys. nr 11), L=15m - 1kpl. - wykonanie dodatkowego zabezpieczenia gazociągu rurą ochronną PEDy 160 (rys. nr 11) L=15m - 2kpl. ( w obrębie prowadzonej przebudowy drogi) e) Dostawa i montaż wiat przystankowych - szt.2 Przewiduje się dostawę i montaż wiat przystankowych o następujących parametrach technicznych: - wymiary zewnętrzne ~~ 3500mmx1400mm, - konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana w kolorze zielonym wg palety RAL 6005 - szkielet dachu półokrągły, przykryty płytami z poliwęglanu komorowego - ściana tylnia oraz ściany boczne oszklone szybą hartowaną gr. 8mm - siedzisko ławki o dł. ~~2500 mm wykonane z białego laminatu - fundamenty wiaty wykonać zgodnie z wytycznymi producenta Ponadto należy uwzględnić utwardzenie terenu z kostki betonowej w ilości 12m2 ( plac o wym. 4x3m , z wbudowanym po obwodzie krawężniku , konstrukcja podbudowy jak dla zjazdu publicznego) f) Wykonanie docelowej organizacji ruchu na drodze gminnej Oznakowanie pionowe: -dostawa i montaż 6 znaków informacyjnych D-6 ( przejście dla pieszych), - dostawa i montaż 2 znaków D-15 (przystanek autobusowy), - dostawa i montaż 2 znaków zakazu B-33 (ograniczenie prędkości), - dostawa i montaż 4 znakow B-2 (zakaz wjazdu), w tym 2 z tabliczką nie dotyczy autobusów, Oznakowanie poziome: - linia przerywana krótka, P-1b , na dł. 1344m, - przejście dla pieszych, P-10, 3 szt. g) Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej drogi lub mających dostęp z tej drogi, a także na przebudowywanym skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot na drodze wojewódzkiej opracowany przez Zamawiającego Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) Roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia . b) Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych. c) Regulację istniejących studzienek teletechnicznych, wodociągowych i gazowych. d) Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej e) Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót f) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) g) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej, zmianie trasy linii kablowych , budowie chodników oraz kanalizacji deszczowej, ul. Rzecznej w miejscowości Nowa Wieś Rzeczna, gm. Starogard Gd. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie podziemne : - sieć wodociągowa, - sieć energetyczna, - sieć gazowa, - kanalizacja sanitarna - kabel telekomunikacyjny Zamówienie jest kolejnym - ostatnim etapem zadania inwestycyjnego realizowanego na podstawie decyzji pozwolenia na budowę z dnia 31.08.2005r. W poprzednich etapach , zrealizowano zgodnie z projektem budowlanym następujący zakres robót budowlanych : - jezdnia drogi gminnej o nawierzchni asfaltobetonowej od km 0+000 do km 0+486 - zjazd z drogi gminnej na dz. nr 191 (ul. Leśna ) w km 0+500 - chodnik po jednej stronie ulicy o szer. 1,35m od km 0+541 do km 0+795 Zakres prac do wykonania: a) Branża drogowa - budowa chodnika po jednej stronie ulicy o szer. 2,0m od km 0+000 do km 0+512 - budowa chodnika po jednej stronie ulicy o szer. 1,35m od km 0+660 do km 0+802 i od km 0+928 do km 1+314 - budowa chodnika po obu stronach ulicy o szer. 1,35m od km 0+802 do km 0+928 - budowa zatoki autobusowej przy drodze gminnej o szer. 3,0m od km 0+660 do km 0+720 - przebudowa istniejącej pętli autobusowej znajdującej się od km 1+160 do km 1+205 - remont jezdni asfaltowej w istniejącej szerokości 5,5m - 6,0m od km 0+486 do km 1+344 - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego przebudowywanej drogi - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych w kilometrażu budowanych chodników Przyjęto następujące założenia techniczne dla drogi: -Kategoria ruchu - KR 1 -Szerokość pasa jezdni : 5,5 - 6,0m -Szerokość chodników : 1,35 - 2,0m. -Jezdnia ograniczona krawężnikiem ulicznym 15x30 cm. na ławie betonowej z oporem -Zjazdy na posesje indywidualne i drogi publiczne o szer. zgodnej z normami i projektem budowlanym, umożliwiające bezpieczne włączenie się do ruchu przez nowych użytkowników 1. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OD KM 0+486 DO KM 1+344 1. Beton asfaltowy grysowy ścisły 0/12,8 gr. 4cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy półścisły 0/16 gr. 3 - 10(11)cm w-wa wyrównawcza 3. Istniejąca nawierzchnia asfaltobetonowa 2. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW INDYWIDUALNYCH 1. Kostka betonowa czerwona gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm 3. Warstwa podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego gr. 15cm pod. zasadnicza 4 Warstwa odcinająca piaskowa gr.10cm pod. pomocnicza 3. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW PUBLICZNYCH 1. Kostka betonowa czerwona gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm 3. Warstwa podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego gr. 20cm pod. zasadnicza 4. Warstwa odcinająca piaskowa gr. 15cm w-wa odcinająca 5. KONSTRUKCJA CHODNIKÓW 1. Kostka betonowa szara gr. 6cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm 3. Podsypka piaskowa gr. 10cm w-wa odcinająca 6. KONSTRUKCJA PĘTLI ORAZ ZATOKI AUTOBUSOWEJ 1. Kostka betonowa szara gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm 3. Podbudowa z betonu cementowego B 20 gr. 22cm pod. zasadnicza b) Kanalizacja deszczowa Od km 0+000 do km 0+485 droga odwadniana powierzchniowo do projektowanego rowu przydrożnego, pełniącego rolę muldy chłonno - odparowującej , uzupełnionej w km 0+002 studnią chłonną z kręgów żelbetowych fi 1,60m i głębokości 3,5m.. Od km 0+485 odwodnienie drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne dróg ściekiem przykrawężnikowym do projektowanych wpustów ulicznych. Dla odprowadzenia ścieków zaprojektowano kanalizację deszczową dla średnic fi 250 i fi 300 z rur PCV fi 250*7,3mm kielichowych i z rur PCV fi 315*9,2mm kielichowych i kształtek kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Podłączenia przykanalików pod wpusty uliczne wykonać z rur PCV Dn 160*4,7 i Dn 200*5,9 i kształtek kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Na trasie projektowanego kanału deszczowego przewiduje się studnie rewizyjne betonowe fi 1200 . Studzienki kanalizacyjne z elementów żelbetowych należy wykonać w konstrukcji mieszanej monolityczno - prefabrykowanej zgodnie z wymogami normy PN-92/B-10729. Dno studzienki należy wykonać na mokro w formie płyty dennej z betonu B-25 na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości ok. 0,15m. W dnie uformować kinety o przekroju zgodnym ze średnicą kanałów dopływowych i spadkiem w kierunku odpływu ścieków. Elementy prefabrykowane : kręgi żelbetowe i płyty pokrywowe, zależnie od ciężaru można układać ręcznie lub przy użyciu sprzętu montażowego. Żeliwne włazy kanałowe należy montować na płycie pokrywowej, typy włazów : DO-600P.H115 z przykręcaną pokrywą klasy D400 (ograniczającą kradzież włazów) . Ścianki zewnętrzne studzienek należy zaizolować Abizolem R i Abizolem P. Izolacja powinna stanowić szczelną, jednolitą powłokę, trwale przylegającą do ścian . Połączenie rur PCV ze studnią należy wykonać poprzez tuleję ochronną zamontowaną w ścianie studni. Studzienki i wpusty posadowić sztywno na podsypce przygotowanej tak jak pod rurociąg. Wpusty uliczne wykonać z osadnikiem gł. 800mm. Roboty ziemne związane z układaniem i montażem rur kanalizacyjnych z PVC należy wykonać zgodnie z ustaleniami normy branżowej BN-83/8836-02 i PN-B/060500. Jeżeli wystąpią wody gruntowe należy odwodnienie wykopu wykonać za pomocą igłofiltrów. Czynności zgodnie z BN-83/8836-02 p.2.9. Przewiduje się zainstalowanie urządzeń podczyszczających - SEPARATOR WĘGLOWODORÓW KOALESCENCYJNY TYPOSZEREG wykonany w studni cylindrycznej zintegrowanej z osadnikiem piasku ( parametry techniczne : średnica studni Dw=2000mm, pojemność części osadowej Vos=~~2,0m3, przepustowość minimalna Qn=15l/s , które zapewnią stopień podczyszczenia , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08.07.2004r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. Nr 168, poz. 1763). Na istniejącym odcinku kanalizacji deszczowej przewiduje się : - budowę nowych studni rewizyjnych o śr. 1200mm - szt. 7 (D2,D3,D4, D6, D7, D9,D10) , - budowę ww. separatora zintegrowanego z osadnikiem piasku - szt.1 (OS) - wyniesienie istniejących studni do rzędnych terenu wraz z wymianą istniejących pokryw betonowych na nowe wraz z żeliwnymi włazami kanałowymi - szt.2 (D5, D8,D11) - wymianę na nowe, istniejących rurociągów betonowych o śr. 600mm - 20mb, (po wbudowaniu studni) - wymianę na nowe, istniejących rurociągów betonowych o śr. 400mm - 20mb, (po wbudowaniu studni) - wymianę na nowy istniejącego rurociągu Dn 400 - 52m (pomiędzy D10 - D11), - przeczyszczenie istniejącego rurociągu betonowego o śr. 400 - 600mm od studni D10 do wylotu kanalizacji deszczowej W1 Ponadto należy : - oczyścić istniejący wylot kanalizacji deszczowej W1, - odmulić dno rowu do rzeki, - zabezpieczyć skarpy i dno rowu narzutami z kamieni (rys. nr 13) Na projektowanym odcinku kanalizacji deszczowej przewiduje się : - budowę studni rewizyjnych o śr. 1200mm - szt. 19 (D12 - D30) - budowę wpustów ulicznych betonowych - szt. 20 (W1 - W20) - budowę rurociągu DN 300 - 502m, - budowę rurociągu Dn 250 - 110,5m, - budowę rurociągu Dn 200 - 11,5m, - budowę rurociągu Dn160 - 64,60m, c)Zmiana trasy linii kablowych W poprzednich etapach realizacji projektu przebudowy ul. Rzecznej zlikwidowano kolizję linii kablowej na odcinku A-B-C - stacja transformatorowa nr T-61790-złącze kablowe WZ1/200 - złącze kablowe WZ2/200. Obecnie z projektowaną przebudową koliduje linia kablowa na odcinku O - D - stacja transformatorowa nr T-60918 - złącze kablowe Z1/600. Przed rozpoczęciem prac związanych z niwelacją drogi na odcinku od punktu D (1015m) do punktu O(1017m) wykonać dwa poprzeczne wykopy. Po wykonaniu wykopów określić rzędną posadowienia istniejącej linii kablowej. Po wykonaniu niwelacji terenu wykonać prace montażowe związane z przesunięciem linii kablowej wg planu. Kable ułożyć po wytyczonej trasie przez służbę geodezyjną na podstawie planu realizacyjnego. Kabel układać na głębokości 0,7m. Kable układać na posypce z piasku o gr. min. 0,1m , następnie zasypać warstwą piasku o gr. 0,1m. W wykopie ułożyć folię niebieską z tworzywa sztucznego o szer. 0,3m nad kablem (0.15m). Wykopy wykonać ręcznie i zachować właściwą odległość od innych urządzeń podziemnych. Pod wjazdami na posesje kabel układać w rurze ochronnej. Po zakończeniu prac montażowych należy wykonać badania skuteczności ochrony od porażeń. Zgodnie z dokumentacją projektową należy przełożyć istniejącą linię kablowa TP SA na odcinku K - L o długości l=311m. W miejscu zjazdu publicznego (na ul. Brejskiego) linię kablową ułożyć w rurze osłonowej dwudzielnej. Rury osłonowe wbudować w miejscach zaznaczonych w dokumentacji projektowej. d) Istniejąca sieć gazowa - wykonanie zabezpieczenia gazociągu w obrębie pętli autobusowej rurą ochronną PEDy 160 (rys. nr 11), L=15m - 1kpl. - wykonanie dodatkowego zabezpieczenia gazociągu rurą ochronną PEDy 160 (rys. nr 11) L=15m - 2kpl. ( w obrębie prowadzonej przebudowy drogi) e) Dostawa i montaż wiat przystankowych - szt.2 Przewiduje się dostawę i montaż wiat przystankowych o następujących parametrach technicznych: - wymiary zewnętrzne ~~ 3500mm*1400mm, - konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana w kolorze zielonym wg palety RAL 6005 - szkielet dachu półokrągły, przykryty płytami z poliwęglanu komorowego - ściana tylnia oraz ściany boczne oszklone szybą hartowaną gr. 8mm - siedzisko ławki o dł. ~~2500 mm wykonane z białego laminatu - fundamenty wiaty wykonać zgodnie z wytycznymi producenta Ponadto należy uwzględnić utwardzenie terenu z kostki betonowej w ilości 12m2 ( plac o wym. 4*3m , z wbudowanym po obwodzie krawężniku , konstrukcja podbudowy jak dla zjazdu publicznego) f) Wykonanie docelowej organizacji ruchu na drodze gminnej Oznakowanie pionowe: -dostawa i montaż 6 znaków informacyjnych D-6 (przejście dla pieszych), - dostawa i montaż 2 znaków D-15 (przystanek autobusowy), - dostawa i montaż 2 znaków zakazu B-33 (ograniczenie prędkości), - dostawa i montaż 4 znakow B-2 (zakaz wjazdu), w tym 2 z tabliczką nie dotyczy autobusów, Oznakowanie poziome: - linia przerywana krótka, P-1b , na dł. 1344m, - przejście dla pieszych, P-10, 3 szt. g) Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej drogi lub mających dostęp z tej drogi, a także na przebudowywanym skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot na drodze wojewódzkiej opracowany przez Zamawiającego h) Dodatkowe utwardzenia dojść i dojazdów do posesji prywatnych - dojścia do furtek, konstrukcja i nawierzchnia jak dla chodnika , powierzchnia 150m2 z uwzględnieniem niezbędnych obrzeży w ilości 210 mb, - utwardzenie wjazdów do granic prywatnych posesji, konstrukcja i nawierzchnia jak dla wjazdu indywidualnego, powierzchnia 650m2 nawierzchni z uwzględnieniem niezbędnych obrzeży w ilości 210mb, - dostawa i montaż 6 studni chłonnych o zagłębieniu 1,5m (śr. 800cm, pokrywa betonowa) oraz 40mb odwodnienia liniowego ( korytka z tworzywa wraz z kratką ze stali nierdzewnej, śr. 100-120mm) wprowadzonego do studni chłonnych . i) Balustrady przy istniejącym mostku nad rzeką Piesienicą - demontaż istniejących balustrad stalowych o dł. 24mb (odcięcie od marek stalowych , wywóz i utylizacja), - montaż nowych balustrad , wykonanych ze stali czarnej , miniowanych oraz malowanych dwukrotnie, montowanych do istniejących kotew stalowych. - wysokość balustrad 130cm . Długość całkowita 24,0 mb . -rozwiązanie techniczne typowe (zabezpieczenie przejścia kładkami lub mostkami , przed upadkiem pieszych ) Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) Roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia . b) Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych. c) Regulację istniejących studzienek teletechnicznych, wodociągowych i gazowych. d) Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej e) Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót f) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) g) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robot za uprzednią zgodą zamawiającego. Warunkiem koniecznym zaakceptowania nowego kierownika budowy/robót jest posiadanie przez niego uprawnień do kierowania robotami w zakresie koniecznym do prowadzenia prac. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - ustawowa zmiana stawki podatku VAT, - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robot za uprzednią zgodą zamawiającego. Warunkiem koniecznym zaakceptowania nowego kierownika budowy/robót jest posiadanie przez niego uprawnień do kierowania robotami w zakresie koniecznym do prowadzenia prac. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański, 83-200 Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 19..
  • W ogłoszeniu powinno być: 28.02.2012 o godz. 10.00, miejsce:Urząd Gminy Starogard Gdański, 83-200 Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 19..

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 lutego 2012 12:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2263
21 lutego 2012 12:04 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [siwz__zmiana.doc] do dokumentu.
21 lutego 2012 12:03 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany