Starogard Gdański: Przebudowa drogi gminnej, ul. Rzecznej w Nowej Wsi Rzecznej, gm. Starogard Gdański.
Numer ogłoszenia w BZP: 253127 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej, ul. Rzecznej w Nowej Wsi Rzecznej, gm. Starogard Gdański..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie skrzyżowania dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Nowa Wieś Rzeczna, gm. Starogard Gdański Zakres prac do wykonania: Część I - 1. Przebudowa skrzyżowania: -rozbiórka nawierzchni z mas asfaltowych - 132 m2 -wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - 265 m2 -wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej - 95 m2 -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 282 m2 -wykonanie chodnika z kostki wibroprasowanej gr 6 cm - 265 m2 -wykonanie kanalizacji deszczowej - rurociąg PCV - fi 315 mm - 76,50 mb -wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej - rurociąg PCV fi 200 mm - 24,50 mb -montaż studzienek fi 1200 mm - 4 szt -montaż studzienek z osadnikiem fi 500 mm - 4 szt. -montaż rur osłonowych na sieci kanalizacji deszczowej Ponadto zadanie obejmuje: a) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych wraz z opłatami za zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót b) wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanego skrzyżowania lub mających dostęp z tych dróg - teren skrzyżowania stanowi zawrotkę autobusową . c) zawiadomienie właścicieli posesji przez które przechodzi sieć kanalizacyjna deszczowa o planowanym terminie wejścia z robotami na ich teren d) kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej e) organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, f) zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) h) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.20.00-2, 45.23.24.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium na wykonanie zadania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną polegającą na budowie/przebudowie drogi powierzchni co najmniej 250 m2 o nawierzchni asfaltowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagń w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 tys. złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: -w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac -w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót -w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych -w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2.Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: -zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia w tym podatek od sprzedaży towarów i usług VAT -wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac -w przypadku wystąpienie robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji technicznej, Zamawiający zawiera z Wykonawcą odrębną umowę o ile wykonanie tych robót jest nierozerwalnie związane z przedmiotem zamówienia i jest niezbędne do prawidłowo funkcjonującej przebudowy 4.Inne zmiany: -w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych -w przypadku wystąpienie robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji technicznej 5. Warunki zmian: -inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego -uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych, bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu zadania -forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański Ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański Ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański sekretariat (pok.19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański