Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zmówieniu; Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu- etap II budowa amfiteatru i wieży schodowej z zapleczem sanitarnym.

Starogard Gdański: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu etap II - budowa amfiteatru i wieży schodowej z zapleczem sanitarnym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu etap II - budowa amfiteatru i wieży schodowej z zapleczem sanitarnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad następującymi robotami: 1. budowa amfiteatru z instalacjami 2. budowa wieży schodowej z podziemnym zapleczem sanitarnym 3. wykonanie zagospodarowania części terenu; wokół projektowanych obiektów. 4. wykonanie wymiany 85 m kanału kanalizacji deszczowej z rur betonowych średnicy Dn 500mm na przewód dwuścienny Dz 500 PP. 5. wykonanie węzła pompowego UPS 25-40(zamontowanie pompy cyrkulacyjnej o średnicy włączenia Dn 40 na istniejącym rozdzielaczu i przewodzie w istniejącej kotłowni i montażem odcinka 5 m kabla z zasilaniem elektrycznym pompy) na potrzeby zasilania pompowego instalacji co zaplecza sanitarnego wieży schodowej. 6. wykonanie rozbudowy zewnętrznego oświetlenia elektrycznego o 10 lamp parkowych i 3 naświetlacze iluminacyjne, 7. wykonanie murku oporowego z podjazdem dla niepełnosprawnych w pobliżu wieży schodowej i budynku wystawienniczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedna usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji j polegającej na budowie budynku lub zespołu budynków i infrastruktury towarzyszącej o łącznej wartości robót co najmniej 0,8 mln zł. brutto
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie wymagany
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • a) dysponowanie 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej w zakresie, konstrukcji, , posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi, b) dysponowanie 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych, , posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi, c) dysponowanie 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi, W sytuacji gdy dana osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami w więcej niż jednej specjalności nie jest wymagane dysponowanie odrębną osobą.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • zamawiajacy nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku przesunięcia terminu realizacji robót budowlanych, których nadzorowanie stanowi przedmiot umowy - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, o czas potrzebny na ich wykonanie - w przypadku wstrzymania robót budowlanych których nadzorowanie stanowi przedmiot umowy, o czas na który roboty zostały wstrzymane o ile miało to wpływ na termin realizacji robót budowlanych 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - rezygnacji z części usługi, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanej usługi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy w Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 pok. 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urzęd Gminy w Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt wspołfinansowany przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestująca w obszary wiejskie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.09.2011r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: M. Firgon
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2011 16:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marian Firgon
Ilość wyświetleń: 2188
22 września 2011 16:06 (Marian Firgon) - Dodanie załącznika [siwz_na_wyk_uslugi__nadzoru_inwestorskiego_pdf.pdf] do dokumentu.
22 września 2011 16:02 (Marian Firgon) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany