Przetargi

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych dla Gminy Starogard Gdański

Starogard Gdański, dnia 30 marca 2016 r.

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert na

ZAPYTANIE OFERTOWE  nr ADM.271.1.2016.MW

 

Gmina Starogard Gdański  zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w okresie od 1 maja 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r.

Na wykonanie zamówienia o wartości netto poniżej 30 000 euro

 

I. Zamawiający: Gmina Starogard Gdański z siedzibą w Starogardzie Gdańskim

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

NIP 592-207-98-28   

tel.  58 56 250 67 /fax. 58 56 246 41

 

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych, wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,  

do siedziby Gminy Starogard Gdański - budynku Urzędu Gminy przy ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański

Wartość całości zamówienia nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, zatem w myśl art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015,  poz. 2164 ze zm.) nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.

 

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego, do budynku  Urzędu Gminy przy ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (Załącznik nr 1).

2. Artykuły biurowe dostarczane będą w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

3. Artykuły, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) oraz wzór umowy (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania).

 

IV. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji usługi:  od 1 maja 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:

Oferta cenowa powinna zawierać całkowitą wartość zamówienia podaną na formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 oraz zawierać ceny jednostkowe netto oraz ceny jednostkowe brutto artykułów biurowych, wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1.

 

VI. Miejsce i termin składania ofert:

Pisemną ofertę cenową wraz z załącznikami  należy złożyć w siedzibie Gminy Starogard Gdański przy ul. Sikorskiego 9 w terminie do 15 kwietnia 2015 r. do godz. 12.00 w zaklejonych kopertach opisanych:

OFERTA NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

DLA  GMINY STAROGARD GDAŃSKI 

Nie otwierać przed 15 .04.2016r. godz. 12:00

VII. Kryterium oceny i wyboru ofert:

1.   Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą wartością brutto  zamówienia  (sumą składowych poszczególnych pozycji formularza cenowego) zawartą w formularzu cenowym oraz powtórzoną w formularzu ofertowym.

2. Zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.starogardgd.ug.pl/

 

VIII. Dodatkowe informacje:

1. Oferty, które wpłyną po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.

4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazane w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. Dodatkowych informacji udziela Magdalena Went pod numerem telefonu 58 562 250 67 wew. 43 oraz adresem e-mail: adm_org@ugstarogard.pl

 

Załączniki:

1) Załącznik Nr 1 – Formularz cenowy

2) Załącznik Nr 2 – Formularz oferty

3) Załącznik Nr 3 – Wzór umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016-03-30
Dokument wytworzony przez: Wydział Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Went
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2016 12:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Plewako
Ilość wyświetleń: 2794
30 marca 2016 12:06 (Damian Plewako) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
30 marca 2016 12:06 (Damian Plewako) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
30 marca 2016 12:06 (Damian Plewako) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany