Starogard Gdański: Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz
Numer ogłoszenia: 32193 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa drogi gminnej 213039G na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 222 w m. Janowo do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2710G. Łączna długość odcinków objętych robotami budowlanymi wynosi ok. 2,3 km. Początek odcinka robót zlokalizowano tuż za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką w m. Janowo - bez przebudowy skrzyżowania , koniec odcinka robót wyznaczono przy drodze powiatowej nr 2710G z przebudową skrzyżowania. Przyjęto następujące parametry techniczne drogi: Klasa drogi - L Szerokość podstawowa jezdni - 5,50 - 6,0 m Szerokość poboczy - 1 m Szerokość chodników 1,5 - 2 m Szerokość ciągu rowerowego poza zwartym obszarem zabudowy - 2,5 - 3,0 m Szerokość ciągu pieszo- rowerowego w zwartej zabudowie 4,0 m ( w tym chodnik 1,5 m ścieżka rowerowa 2 m i opaska 0,5m) 3.1 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz - w zakresie: a) rozbudowa drogi : przebudowa i budowa oświetlenia: - demontaż słupów żelbetowych - 14 szt - demontaż przewodów nieizolowanych - 1025 mb - montaż słupów pojedynczych - 58 szt - montaż kabli wielożyłowych - 2977 mb - montaż szafki oświetleniowej z fundamentem - 1 szt budowa kanalizacji deszczowej: - montaż kanałów z rur PCV 315 mm - 398,00 mb - montaż kanałów z rur PCV 250 mm - 139,50 mb - montaż kanałów z rur PCV 200 mm - 130,50 mb - montaż studzienek rewizyjnych fi 1200 mm - 25 szt - montaż studzienek ściekowych prefabrykowanych fi 500 mm - 27 szt - przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej ( działka z budynkiem gospodarczym przeznaczonym do rozbiórki) przebudowa telekomunikacji: - budowa studni kablowej prefabrykowanej typ SKR - 2 - 1 szt - budowa kanalizacji kablowej - 43 mb - ułożenie kabla o śr. Do 30 mm - 240 mb - ułożenie rur dwudzielnych - 74 mb przebudowa przejazdu kolejowego: - ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztywnych fi 160 mm - 15 mb - ułożenie toru kolejowego na podłożu z kruszyw łamanych - 20 mb - budowa nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt prefabrykowanych - 18 m2 rozbudowa drogi - roboty drogowe: - wycięcie i usunięcie drzew z karpinami - łącznie 80 szt - rozbiórka naw. z kostki wibroprasowanej gr. 6 cm do ponownego wbudowania - 1913 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 10.639,0 m2 - rozbiórka nawierzchni bitumicznej - 1275 m2 - rozbiórka obrzeży betonowych - 1463 mb - rozbiórka krawężników betonowych - 1524 mb - rozbiórka nawierzchni z trylinki - 196 m2 - rozbiórka chodnika z płyt bet. 35 x 35 x5 cm - 166 m2 - rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z cokołem - 140 mb - rozbiórka obiektu gospodarczego wraz z utylizacją mat. rozbiórkowych - 1 kpl - wykonanie przepustów pod jezdnią z rur karbowanych fi 600 mm - 16,70 m - wykonanie przepustów pod jezdnią z rur karbowanych fi 400 mm - 15,50 m - wykonanie studni chłonnych z przykanalikami fi 100 mm - 7 szt - wykonanie korytek z rusztem żeliwnym - 82,30 mb - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej - 718 m2 - ułożenie geosiatki z włókien szkalnych - 6.204,00 m2 - wykonanie nawierzchni z asfaltu - 13.063,12 m2 + zjazdy i skrzyżowania - 536,00 m2 - wykonanie ścieżek bitumicznych - 5.027,00 m2 - wykonanie chodnika z kostki wibroprasowanej z odzysku - 1.519 m2 - wykonanie chodnika z kostki wibroprasowanej nowej czerwonej - 37,60 m2 - wykonanie ścieżki rowerowej z kostki gr.8 cm - 178 m2 - wykonanie ścieżki rowerowej z kostki gr. 6 cm - 731 m2 - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki gr. 8 cm czerwonej - 705,50 m2 - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - wykonanie zjazdu nr 2 - p. Szarmach - dostawa i montaż wiat przystankowych - 2 szt - ( 1 szt. o wym. 524 x 134 cm , druga o wym. 394 x134 cm , konstrukcja wiat wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo w kolorze zielonym, dach w kształcie płaskiego łuku wystający poza konstrukcję dolną wiaty - dach z poliwęglanu komorowego dymnego 6 mm z filtrem UV, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm, wszystkie ściany wypełnione dużymi szybami hartowanym grubości 8 mm, na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka, w wyposażeniu wiaty kosz na śmieci o pojemności min. 25 l) a) budowa ronda w Owidzu rondo w Owidzu - część elektryczna - demontaż słupów żelbetowych - 3 szt - demontaż przewodów linii nn - 200 mb - układanie kabli wielożyłowych - 522 mb - montaż słupów wraz z oprawami oświetleniowymi - 8 szt - montaż latarni oświetlenia parkowego - 3 szt - montaż szafki oświetleniowej sterowniczej z fundamentem - 1 kpl budowa kanalizacji deszczowej - montaż kanałów z rur PCV fi 400 mm - 105,50 m - montaż kanałów z rur PCV fi 315 mm - 182,50 m - montaż kanałów z rur PCV fi 250 mm - 13,50 m - montaż kanałów z rur PCV fi 200 mm - 82,50 m - montaż rurociągu z rur PE fi 110 mm - 18,0 m - montaż studzienek rewizyjnych fi 1200 mm - 18 szt - montaż studzienek ściekowych fi 500 mm - 18 szt - montaż separatora lamelowego z osadnikiem - 1 kpl roboty drogowe - rozbiórki i budowa : - wycięcie drzew wraz z karczowaniem pni - 3 szt - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych wraz z podbudową - 2.029,0 m2 - budowa nawierzchni z kostki kamiennej - 443 m2 - budowa nawierzchni z asfaltu - 2.832,0 m2 - krawężniki kamienne - 614,0 m - krawężniki betonowe - 30,3 m - nawierzchnia z kostki wibroprasowanej gr.8 cm ( chodniki, ścieżka, zjazdy) - 1.067,0 m2 - wykonanie fundamentowania pod projektowany obelisk na środku ronda - 1m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, rozbiórki w tym części przejazdu kolejowego, utylizacja materiałów rozbiórkowych - roboty ziemne pod roboty drogowe, sieci wodociągowe, kanalizacyjne, teletechniczne i elektryczne, - wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych oraz na przebudowanym przejeździe kolejowym. - oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, - dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci oraz w terminie 30 dni przed planowanym wejściem z robotami budowlanymi wykonywanymi na przejeździe kolejowym oraz poniesienie związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót opłat administracyjnych. - wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanej drogi gminnej - koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót - zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy i rozbudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi, zawiadomienie właścicieli nieruchomości - budynku gospodarczego o planowanym terminie rozbiórki - zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. - kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) - po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.32.00-1, 32.00.00.00-3, 32.41.21.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. W przypadku oferty złożonej przez Konsorcjum - wadium wpłaca konsorcjum.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzający wykonanie: - Jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb lub jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb o wartości netto 1 milin złotych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. - zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5 . Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. www.starogardgd.ug.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana ze środków krajowych w ramach programu rozwoju gminnej i powiatowej infrstruktury drogowej na lata 2016 - 2019.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański