Starogard Gdański: Budowa wodociągu w Kokoszkowach-ul. Gdańska
Numer ogłoszenia: 70284 - 2016; data zamieszczenia w BZP: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33212 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w Kokoszkowach-ul. Gdańska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Budowa wodociągu w Kokoszkowach w zakresie: a) budowa wodociągu: -16 m wodociągu z rur PE DZ 90mm łączonych metodą zgrzewania -1035 m wodociągu z PE DZ 110mm łączonych metodą zgrzewania -36 m przewiertu horyzontalnego sterowanego rurą PE HD dz 225 -70 m przyłączy wodociągowych (do granicy działek) z rur PE fi 32-50mm -7 szt. hydrantów pożarowych DN 80mm b) odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych (żwirowo-tłuczniowych) po wykopach (grubość warstwy po uwałowaniu 10cm2) -200m2 c) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wraz z podsypką w obrzeżach betonowych (obudowa skrzynek zasuw i hydrantów) -24,5m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -roboty ziemne pod sieci wodociągowe. -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci. -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót -zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi. -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188576,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67268,87
Oferta z najniższą ceną: 67268,87 / Oferta z najwyższą ceną: 149958,66
Waluta: PLN .
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański