Przetargi - archiwum

Remont sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim

1. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
tel. (58) 56 250 67
fax. (58) 56 246 41

2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 oraz pozostałych przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu Sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim.
Zakres prac do wykonania: prace demontażowe, montaż sufitu podwieszanego, montaż posadzki, malowanie, zabudowy g-k, prace elektryczne z montażem opraw, gniazda komputerowe.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia sali (meble, obudowy meblowe grzejników i garderoby). Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót.
Uwaga! Materiały, określone przez projektanta w dokumentacji technicznej mogą być zamienione przez Wykonawców na inne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od zaproponowanych w dokumentacji.

4. Termin wykonania zamówienia.

4.1. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zawartą umową, warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przekazaną dokumentacją techniczną.
4.2. Wykonawca na koszt własny dokona wizji lokalnej w obiekcie objętym przedmiotem zamówienia.
4.3. Termin realizacji zamówienia: 2007-07-16.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

5.1 Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie kryteriów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5.2 Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale 6.3 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych:

5.2.1 Średnia wartość sprzedaży robót budowlano-montażowych liczona z okresu ostatnich 3 lat, lub, jeżeli działalność prowadzona jest przez czas krótszy niż 3 lata, z okresu prowadzenia działalności, musi być przynajmniej równa kwocie 400.000 PLN na rok prowadzenia działalności gospodarczej.
5.2.2 W ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej pięciu różnych robót o tożsamym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu (wartość każdej z tych robót w kwocie nie niższej niż 50 tys. zł, charakter – remont lub budowa obiektu budowlanego).

5.3 Przedmiot przetargu musi być wykonany do dnia 2007-07-16.

6 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

6.1 Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
6.2 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą w złotych.
6.3 Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć:
6.3.1 Wypełniony i podpisany „FORMULARZ OFERTOWY” (którego wzorzec przedstawiono w Załączniku nr 1), wraz z „Oświadczeniami Wykonawcy”, w którym znajdują się następujące oświadczenia (a - i) oraz zaświadczenia (j - l):
a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień;
c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia;
d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Budownictwie oraz placem budowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń;
g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę;
h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie;
i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą prace w Nowej Wsi Rzecznej gm. Starogard Gdański.
j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605);
k) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605) ;
Wykonawca musi zatrudniać min. 7 zarejestrowanych pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi z opłaconą składką ZUS.
Informacja o ilości osób zatrudnionych może widnieć na zaświadczeniu z ZUS lub Wykonawca robót składa stosowne oświadczenie.

Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j oraz k mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Wykonawcy zagraniczni powinni przedstawić dokumenty (zaświadczenia według punktów a) do n) odpowiednie dla krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, że takie dokumenty nie są dostępne. Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

6.3.2 Załącznik nr 1 – „Formularz oferty”
6.3.3 Załącznik nr 2 - „Oświadczenia Wykonawcy”.
6.3.4 Załącznik nr 3 - „Oświadczenie o udzieleniu gwarancji oraz akceptacji warunków i terminów płatności”.
6.3.5 Załącznik nr 4 – „Informacje na temat dotychczasowego doświadczenia” w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wraz z referencjami. W informacji należy podać co najmniej wartość zamówienia, datę jego realizacji i miejsce wykonania.
6.3.6 Załącznik nr 5 – „Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu”. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami. Potwierdzoną kopię uprawnień należy dołączyć do oferty.
6.3.7 Załącznik nr 6 – „Informacja o podwykonawcach”; propozycje podzlecania (o ile są takie) poszczególnych składników prac. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3.8 Załącznik nr 7 – „Cena oferty”
6.3.9 Załącznik nr 8 – „Kosztorys ofertowy”
W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez Wykonawców, każdy z Wykonawców ma obowiązek spełnić wszystkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców.

Ponadto, w przypadku wnoszenia wspólnej oferty, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania zadania są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania:
a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 6.3.;
b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów,

7 Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazania osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

7.1 Z zamawiającym można kontaktować się przez telefon oraz bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Wszelkie zapytania dotyczące SIWZ, kosztorysów oraz zamówienia należy dostarczać w formie pisemnej.
7.2 Upoważnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Joanna Rzepka – inspektor d/s. inwestycji - tel. 56-250-67 wew. 63
- Maria Michel – naczelnik wydziału GPK - U.G. tel. 56-250-67, wew. 58
Zapytania należy kierować pisemnie, zgodnie z zasadą pisemności postępowania na adres:
Urząd Gminy Starogard Gdański
Ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
fax. (58) 56 246 41
8. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

8.1. Nie przewiduje się obowiązku wpłacenia wadium.
8.2. Nie przewiduje się obowiązku złożenia zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

9 Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą zgodny z zapisami art. 85 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

10 Opis sposobu przygotowania ofert.

10.1 Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi dokumentami niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
10.2 Wszystkie formularze zawarte w SIWZ, a w szczególności formularz oferty i załączniki zostaną wypełnione przez oferenta ściśle wg. wskazówek. W przypadku, gdy jakakolwiek część SIWZ nie dotyczy Wykonawcy - należy wpisać „nie dotyczy”.
10.3 Złożenie oferty niezgodnej z SIWZ spowoduje postępowanie zgodne z zapisami art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10.4 Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
10.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10.6 Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z uwzględnieniem art. 93 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10.8 Protokół z przetargu, wraz z załącznikami składanymi w trybie postępowania są jawne zgodnie z zapisami art. 96 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10.9 Wszelkie zaświadczenia i oświadczenia składane przez Zamawiającego i Wykonawcę wymagają formy pisemnej. Oświadczenia lub zaświadczenia dotyczące przetargu przekazane za pomocą poczty, teleksu, poczty elektronicznej lub telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu składania.
10.10 Oferta musi być czytelna oraz podpisana. Należy wypełnić wszystkie dane i tabele oferty, jeżeli dane informacje nie dotyczą Wykonawcy należy je dołączyć z adnotacją „nie dotyczy” podpisać zgodnie z wymogami dotyczącymi podpisywania załączników oferty. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca wniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą.
10.11 Oferent określi ceny jednostkowe na wszelkie roboty wymienione w ślepym kosztorysie i w specyfikacji.
10.12 Ceny jednostkowe określone przez oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.



11 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

11.1 Ofertę w zamkniętej kopercie oznakowanej firmą (nazwiskiem), adresem Wykonawcy i napisem „Oferta przetargowa – Remont sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim” należy złożyć w:
Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim,
ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 18
Oferta powinna zostać złożona w kopercie w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11.2 Termin składania ofert wyznacza się na dzień: 2007-04-25 o godz. 10.00
11.3 Wykonawca ma prawo do wglądu do protokołu z przeprowadzonego postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 96 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 19 stycznia 2004 r. z póz. zm.).
11.4 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 2007-04-25 o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy pok. nr 22.
11.5 Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

12 Opis sposobu obliczenia ceny.

cena - 100%
najniższa cena - 100 pkt.

cena najniższa
X = ---------------------- x 100
cena badanej oferty

13 Opis kryteriów, którymi zamawiający kierował się będzie przy wyborze oferty.

13.1 Przed dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia, czy w zasadniczy sposób spełniają wymagania określone w dokumentach przetargowych.
13.2 Jedynym kryterium oceny ofert jest cena podana przez Wykonawców uczestniczących w przetargu w złożonej przez nich ofercie (cena = 100%).
13.3 Zamawiający przyzna kontrakt Wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych oraz ustawie Prawo Zamówień Publicznych i który zaoferował najkorzystniejszą cenę.

14 Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

14.1 Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i odpowiada zasadom określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
14.2 Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku przetargu w sposób określony w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
14.3 Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu zgodnie z art. 92 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jednak nie później niż w dniu, w którym upływa termin związania z Ofertą. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
14.4 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od podpisania umowy Zamawiający wybiera najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
14.5 Z chwilą podpisania umowy przetarg uważa się za zakończony.

15 Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

15.1 Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości określonej w przyjętej ofercie.
15.2 Powyższe wynagrodzenie obejmuje należne podatki, i ubezpieczenia oraz inne wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
15.3 Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres trzech lat.
15.4 Fakturowanie i zapłata jednorazowe, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy.

16 Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w zapisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

17 Zawartość dokumentacji przetargowej.

- SIWZ,
- formularz oferty,
- formularz oświadczeń o uprawnieniach i sytuacji ekonomicznej itp.,
- formularz oświadczenia o udzieleniu gwarancji oraz akceptacji warunków i terminów płatności
- formularz informacji na temat doświadczenia,
- formularz kwalifikacji i doświadczenia kluczowego personelu
- formularz informacji o podwykonawcach,
- formularz ceny oferty
- przedmiar robót
- dokumentacja techniczna: „Projekt aranżacji i wystroju wnętrza”, „Projekt techniczny instalacji komputerowej”.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Włodzimierz Bieliński
Ilość wyświetleń: 2519
05 marca 2008 00:42 (Włodzimierz Bieliński) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany