Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu przetargowym pn " Infrastrutura towarzyszaca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu- III etap""

Starogard Gdański: Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu-III etap
Numer ogłoszenia: 155004 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109074 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu-III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu - III etap w zakresie: a) budowa przystani kajakowej: pomost pływający wraz z trapami o wymiarach 2x10m-2 szt, trap dł. 3,6m -2 szt. ,wraz zagospodarowaniem terenu. b) rozbudowa oświetlenia zewnętrznego o 18 latarń parkowych , 16 słupów oświetleniowych wysokich i 3 projektory oświetleniowe. c) wykonanie przepustów i rowów odwodnieniowych przy parkingach d) wykonanie kanalizacji teletechnicznej z rur HDPE2x110- ok. 2x120m e) wykonanie rozdzielnicy elektrycznej TB-2 wraz zasileniem YKY 5x16mm2- ok. 82m f) budowa parkingu autobusowego g) budowa parkingu na samochody osobowe h) budowa nawierzchni kamiennych przy parkingach i) budowa ścieżek żwirowych do toru łuczniczego i punktu widokowego wraz z ich wyposażeniem. j) przygotowanie terenu i nasadzenie zieleni przy punkcie widokowym. Uwaga!: Załączona do SIWZ dokumentacja techniczna obejmuje większy zakres przedsięwzięcia, który Zamawiający realizuje w kilku etapach. Opisany powyżej przedmiot zamówienia przedstawiają rysunki poglądowe zawarte w pakiecie pn zakres III etapu- zał.8a do SIWZ. Pozostały zakres dokumentacji technicznej, nieopisany w pkt. 3.1. SIWZ, nie jest objęty zmówieniem. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót liniowych (kabli elektrycznych i kanalizacji teletechnicznej) pod nadzorem archeologa. b) kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowanie organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych wg potrzeb, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego z inwentaryzacją geodezyjną) w min. 2 egz. e) naprawa i przywrócenie do stanu poprzedniego napotkanych urządzeń melioracyjnych, f) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, w tym uszkodzonych punktów geodezyjnych ( tzw. kamieni granicznych) g) przygotowywanie szczegółowych kosztorysów powykonawczych, wykazujących wartość wykonanych robot do rozliczania poszczególnych etapów robót. h) ubezpieczenie budowy do wysokości kontraktu. i) przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych pod obszarem objętym utwardzeniem terenu w zakresie zadania. Zlecenie tych badań wykonawca powierzy uprawnionym podmiotom w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.13.00-1, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2, 45.23.32.00-1, 45.23.32.60-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe TAMUR ,Tadeusz Szczubełek, ul. Owidzka 20, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 837050,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 837050,97

  • Oferta z najniższą ceną: 837050,97 / Oferta z najwyższą ceną: 837050,97

  • Waluta: PLN.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.05.2012
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 maja 2012 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 1959
15 maja 2012 11:02 (Beata Hołowińska) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany