Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na "Budowę zaplecza dla boiska sportowego w Dąbrówce"

 

Starogard Gdański: Budowa zaplecza dla boiska sportowego w Dąbrówce

Numer ogłoszenia: 95984 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52932 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza dla boiska sportowego w Dąbrówce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej budowie zaplecza dla boiska sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrówka. Zakres prac do wykonania: a)Budowa budynku toalet z pomieszczeniami gospodarczymi wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi (instalacje wod.-kan. i inst. elektryczne) wg. projektu budowlanego. Charakterystyka wymiarowa budynku: wysokość -5,05m, powierzchnia zabudowy -72,86m2, powierzchnia użytkowa-56,47m2, kubatura -267,0m3 b)Budowa przyłączy infrastruktury technicznej, w tym: -wykonanie 17,5m przykanalika kanalizacji sanitarnej z rur Dz160 PVC-U lub z rur kamionkowych litych z uszczelka gumową , z włączeniem do zaprojektowanego zbiornika na ścieki o pojemności 8,8m3.Na trasie kanalizacji do wykonania jest studzienka inspekcyjna PPDN425 lub betonowa dn800, wyposażona w kinetę przepływową 425/160 oraz właz żeliwny. -wykonanie wewnętrznej linii zasilającej budynek kablem YKY 5x10mm2 L=79,5m c)utwardzenie powierzchni terenu (parking, chodnik, droga dojazdowa) o pow. 610m2 z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie piaskowo-cementowej gr.15 cm wg projektu zagospodarowania terenu. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: d)Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, e)Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, f)Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumenty potrzebne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, g)Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. h)Wykonanie charakterystyki energetycznej budynku. i)Po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Stella Andrzej Stella, ul.Hallera 16, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146967,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146967,25

  • Oferta z najniższą ceną: 146967,25 / Oferta z najwyższą ceną: 200456,86

  • Waluta: PLN.

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.03.2012r
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 marca 2012 09:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 2285
28 marca 2012 09:43 (Beata Hołowińska) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany