Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę samochodu osobowego 9-miejscowego/ mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich

Starogard Gdański: Dostawa samochodu osobowego 9-miejscowego/ mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 57173 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego 9-miejscowego/ mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Podstawowe oraz preferowane wymagania dotyczące wyposażenia samochodu. WYMAGANIA PODSTAWOWE POJAZDU: - samochód nowy, nie używany, z rocznika 2012; - samochód 9-cio miejscowy; - silnik diesla o mocy powyżej 130 KM z manualną skrzynią biegów; - maksymalne gabaryty: a. długość do 5,230 m; b. wysokość do 2,05 (od poziomu gruntu do najwyższego elementu karoserii); - wyposażenie do przewozu osób niepełnosprawnych: a. pasy do mocowania 2 osób niepełnosprawnych (homologowane), b. pasy do mocowania 2 wózków inwalidzkich (homologowane), c. najazdy dwuczęściowe z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania osób na wózkach inwalidzkich, d. oznakowanie pojazdu odnośnie przewozu osób niepełnosprawnych; - pełna klimatyzacja i system ogrzewania całego przedziału pasażerskiego; - kolor srebrny metalic, - wspomaganie kierownicy; - system ABS; - system ESP; - elektryczne szyby przednie; - elektryczne ustawianie lusterek zewnętrznych; - otwierana szyba w tylnych drzwiach bocznych; - radio z odtwarzaczem CD; - rozkładane siedzenia tylne lub regulowane oparcie siedzenia tylnego; - halogeny; - komplet opon zimowych na felgach; - autoryzowana stacja obsługi w odległości nie większej niż 60 km od siedziby UG; - gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu, w zależności co nastąp wcześniej; - wyposażanie pojazdu w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz minimum 2 boczne poduszki powietrzne; - wyposażenie pojazdu w centralny zamek kabiny pasażerskiej z pilotem zamykającym i otwierającym drzwi; - zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą autoalarmem i immobiliserem; - wyposażenie pojazdu w gaśnicę, podnośnik, klucz do kół, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową. WYMAGANIA DODATKOWE PREFEROWANE: - podgrzewane fotele przednie; - przyciemniane szyby tylne; - podgrzewana szyba przednia; - podgrzewane lusterka; - system Bluetooth; - wyposażenie pojazdu w komplet gumowych dywaników podłogowych dedykowanych do oferowanego modelu; INNE WYMAGANIA: załączone do oferowanego pojazdu: świadectwo homologacji, karta pojazdu, instrukcja obsługi i książka serwisowa. Wszystkie pozycje muszą być dostarczone w języku polskim w wersji drukowanej, opcjonalnie może być dostarczona dodatkowo wersja elektroniczna;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował co najmniej 1 dostawę samochodu osobowego 9-miejscowego/ mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Karta opisowa pojazdu - potwierdzająca spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, Parafowany przez wykonawcę wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 82
  • 2 - Dodatkowe preferowane wymagania - 18

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 6 ust. 1; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT; - ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) I piętro, pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.03.2012.
Dokument wytworzony przez: Wydział Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karolina Szweda
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2012 14:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2231
12 marca 2012 14:41 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [siwz_z_12032012.pdf] do dokumentu.
12 marca 2012 14:25 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [siwz_z_12032012r.doc] do dokumentu.
12 marca 2012 14:22 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany