Starogard Gdański: Budowa ośmiorodzinego budynku socjalnego i gospodarczego Barchnowach
Numer ogłoszenia: 226543 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ośmiorodzinego budynku socjalnego i gospodarczego Barchnowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej budowie budynku socjalnego ośmiorodzinnego oraz budynku gospodarczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Barchnowy, Zakres prac do wykonania: a)Budowa ośmiorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz budynku gospodarczego wg. projektu budowlanego b)Budowa przyłączy infrastruktury technicznej Projektowane jest: - przyłącze wodociągowe z rur PE Dz 50 mm z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej gminnej za pomocą opaski nawietrniczej. - przyłącze kanalizacyjne z doprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej wiejskiej za pomocą rur kanalizacyjnych kielichowych Dz 200 mm z uszczelnieniem kielichów uszczelką gumową. Na terenie działki projektuje się 6 studzienek rewizyjnych Dn 425 PCV - utwardzenie wjazdu na działkę, placu oraz chodników kostką wibroprasowaną na podsypce cementowo- piaskowej gr 5 cm wg. projektu zagospodarowania terenu c)W zakres inwestycji wchodzi również budowa ogrodzenia z siatki stalowej powlekanej PCV na słupkach stalowych powlekanych PCV z bramą szerokości 5 m i furtką szer. 1,5 m, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - piaskownica, huśtawka wahadłowa, huśtawka podwójna - po 1 szt. ławka ogrodowa - 2 szt. dostawa i montaż trzepaka - szt. 1. d)Wyposażenie kuchni w kuchenki gazowe czteropalnikowe z butlą gazową oraz zlewozmywak z szafką e)wyposażenie łazienki w piec c.o., bojler oraz w urządzenia sanitarne f)Wykonanie czasowej organizacji ruchu na drodze gminnej na czas prowadzenia robót. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac archeologicznych od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. - Wykonanie ratowniczych badań archeologicznych i wykonanie dokumentacji archeologiczno-konserwatorskiej wraz z przekazaniem dokumentacji przeprowadzonych Zamawiającemu. Wykonanie powyższego należy wkalkulować w cenę oferty. g)Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej h)Wykonanie Certyfikatu Energetycznego budynku mieszkalnego wykonanego budynku i)Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, j)Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumenty potrzebne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, k)po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.21.13.00-2, 45.21.13.40-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem - Wadium na Przetarg - Budowa ośmiorodzinnego budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w Barchnowach, na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na kompleksowej budowie budynku kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
20 Zmiany w umowie 20.1 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 20.2Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych ( w przeprowadzonych robotach archeologiczno-konserwatorskich), nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizację tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 20.3. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia, zmiana podatku VAT 20.4 Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót za uprzednią zgodą zamawiającego. Warunkiem koniecznym zaakceptowania nowego kierownika budowy/robót jest posiadanie przez niego uprawnień do kierowania robotami w specjalności koniecznej do prowadzenia robót, określonej w niniejszym SIWZ. - wykonanie prac dodatkowych - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac 21Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności - w przypadku propozycji zmiany dokonanej przez wykonawcę niezbędna jest pisemna akceptacja zmian potwierdzona przez Inspektora Nadzoru i zamawiającego oraz podpisanie aneksu przed przystąpieniem do dokonania niezbędnej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański pokój nr 19 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański