Przetargi - archiwum

Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w miejscowościach Rokocin - Koteże - etap II

Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w miejscowościach Rokocin - Koteże - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w miejscowościach Rokocin - Koteże - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Rokocin i Koteże Zakres prac do wykonania w miejscowości Rokocin : a) Roboty rozbiórkowe b) Budowa ścieżki rowerowej o powierzchni 1565,50 m2 z kostki wibroprasowanej, gr. 6 cm, koloru czerwonego, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm., na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm z warstwą odsączającą z pospółki gr. 15 cm i ułożeniem geowłókniny separacyjno - filtracyjnej c) Budowa wjazdu o nawierzchni bitumicznej na drogi gminne, pow. wjazdu 36,50 m2: w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 7 cm., podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm., wzmocnienie podłoża w-wa pospółki gr. 20 cm., geosiatka o sztywnych węzłach, geowłóknina separacyjno - filtracyjna d) Oznakowanie - wg projektu e) Budowa oporników betonowych typu L , h=0,7 - 1,2 m , 239 mb f) Dostawa i montaż poręczy ochronnych sztywnych , malowanych na żółto typu UCHO - 227 mb Zakres prac do wykonania w miejscowości Koteże : g) Roboty rozbiórkowe h) Budowa ścieżki rowerowej o powierzchni 1491,50m2 z kostki wibroprasowanej, gr. 6 cm, koloru czerwonego, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm., na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm z warstwą odsączającą z pospółki gr. 15 cm i ułożeniem geowłókniny separacyjno - filtracyjnej i) Budowa chodników o powierzchni 332 m 2 z płytek betonowych 20x20 cm., koloru szarego oraz grafitowego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm., na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm z warstwą odsączającą z pospółki gr. 15 cm i ułożeniem geowłókniny separacyjno- filtracyjnej j) Budowa wjazdów na posesje z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm. o powierzchni 227,50m2, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm., na podbudowie z 3 kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 12 cm z warstwą odsączającą z pospółki gr. 15 cm i ułożeniem geowłókniny separacyjno - filtracyjnej k) Budowa dwóch wjazdów o nawierzchni bitumicznej na drogi gminne, pow. wjazdów 88 m2: w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm., podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 7 cm., podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm., wzmocnienie podłoża w-wa pospółki gr. 20 cm., geosiatka o sztywnych węzłach, geowłóknina separacyjno - filtracyjna l) Oznakowanie wg projektu Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej b) Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót c) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) d) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.62-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN przed upływem terminu składania ofert..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Jedynym kryterium oceny oferty jest cena podana przez Wykonawców uczestniczących w przetargu (cena = 100%).
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną polegającą na budowie ścieżki rowerowej, chodnika lub placu z kostki lub płytek betonowych o powierzchni co najmniej 1000 m2.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzający wykonanie przynajmniej 1 roboty budowanej polegającej na budowie ścieżki rowerowej, chodnika lub placu z kostki lub płytek betonowych o powierzchni co najmniej 1000 m2 Wykaz zawierać ma co najmniej podanie rodzaju i wartości roboty budowlanej, daty i miejsca wykonania. Wykaz wykonać w oparciu o wzór - załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana przepisów dotyczących stawki podatku VAT - o wartość zmienionej kwoty VAT - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - zmiany kierownika budowy lub kierownika robót w stosunku do wykazu tych osób przedstawionego w ofercie 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gd. pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gd. pok. nr 19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.08.2011
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dariusz Szczubełek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 sierpnia 2011 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 3135
08 sierpnia 2011 11:16 (Beata Hołowińska) - Dodanie załącznika [sciezka_rowerowa_rokocin_przedmiar.pdf] do dokumentu.
08 sierpnia 2011 11:16 (Beata Hołowińska) - Dodanie załącznika [sciezka_rowerowa_koteze_przedmiar.pdf] do dokumentu.
08 sierpnia 2011 11:15 (Beata Hołowińska) - Dodanie załącznika [specyfikacje_techniczne.rar] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany