Starogard Gdański: Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego budowy hali sportowej wg. projektu gotowego w miejscowości Sumin gm. Starogard Gdański
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego budowy hali sportowej wg. projektu gotowego w miejscowości Sumin gm. Starogard Gdański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego budowy hali sportowej wg. projektu gotowego w miejscowości Sumin gm. Starogard Gdański . 2. Określenie wielkości i zakresu zamówienia: w zakres realizacji przedmiotu wchodzi; - część projektowa (opisowa i rysunkowa) dla wszystkich niezbędnych branż. - część kosztowa, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - Przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenia na budowę 3. Dokumentacja składać powinna się z następujących opracowań obejmujących; 3.1. Budowę łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły dawnego dworu a projektowaną halą wg gotowego projektu (dostarczanego przez zamawiającego) z projektem zagospodarowania terenu, łącznik częściowo prowadzony na estakadzie. 3.2. Adaptację gotowego projektu budynku hali widowiskowo-sportowej do lokalnych warunków. 3.3 Aktualizację projektu odbudowy werandy przy istniejącym budynku. 3.4. Dokumentację technologiczną, ( przebudowy i rozbudowy istniejącej kotłowni olejowej na potrzeby ogrzewania projektowanej hali i istniejącej szkoły wraz z ekspertyzą stanu istniejącego komina i ewentualną jego przebudowę). 3.5. Projekty części poszczególnych instalacji w obiektach nowoprojektowanych oraz adaptację projektów z podziałem na następujące branże; a) architektoniczną: z kolorystyką wnętrz i elewacji b) konstrukcyjną, c) instalacji wentylacji , d) instalacji wewnętrznej wod. - kan. i c.o.,(zasilania budynku w media) wraz z charakterystyką energetyczną projektowanego budynku-łącznika . e) instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej oświetlenia terenu, f) instalacji monitoringu terenu i pomieszczeń oraz teleinformatyczną, g) budowy przyłącza wody. z uwzględnieniem potrzeb p-poż. h) instalacji zewnętrznej podziemnej kanalizacji sanitarnej. i) kanalizację deszczową terenu i odprowadzenia wód z dachów budynku projektowanego i istniejącego z odprowadzeniem do rzeki Smeli, wraz z operatem wodno prawnym, j) instalacji ochrony p-poż., k) instalacji systemu sygnalizacji włamań i napadu, l) instalacje nagłośnienia sali, i wykonania zabezpieczenia właściwej akustyki pomieszczenia sali gimnastycznej, m) instalacji telefonicznej, i instalacji dzwonkowej z połączeniem z istniejącym systemem. n) projektu branży drogowej; dotyczący budowy drogi pożarowej, parkingów i placów manewrowych, dróg komunikacji pieszej do budynków i boisk, oraz ścieżek spacerowych po terenie parku wraz z projektem przebudowy ogrodzenia w niezbędnym zakresie, o) projektu zagospodarowania terenu z elementami projektowanej zieleni uzupełniającej z małą architekturą; ławki, trybuny na około 100 osób przy istniejących boiskach , usytuowania koszy na śmieci, placu zabaw, urządzeń rekreacji publicznej. tzw. ścieżki zdrowia wyposażonej w; drabinkę poziomą, poręcze gimnastyczne, drążek (3 wysokości), zestaw do przeskoków, belka do przeskoków, równoważnia skośna i prosta, ścianka wspinaczkowa skośna z zejściem po szerokiej belce, pachołki slalom, kozły - 3 w odstępach ok. 1,5m, belka do ćwiczeń mięśni brzucha i grzbietu, rama do wspinaczki (pachołki różnej wysokości). p) Projektu przebudowy istniejącego boiska gruntowego na wielofunkcyjne boisko o sztucznej nawierzchni i wymiarach boiska do piłki ręcznej wraz z niezbędną infrastrukturą sportową ( bramki , piłko-chwyty, miejsca dla widowni urządzenia dla boisk w kosza i siatkówkę) q) Projektu budowy kortu do tenisa ziemnego. r) Projektu przebudowy istniejącej skoczni w dal. s) Projektu bieżni do biegu na min. około 120 m. t) oświetlenia ulicznego, parkingu i miejsc postojowych oraz terenu komunikacji wewnętrznej, u) kosztorysów inwestorskich wykonanych w 3 egzemplarzach, v) przedmiarów wykonanych w 3 egzemplarzach w) zbiorczych zestawień kosztów dla całości i z podziałem dla poszczególnych etapów. w) badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym z) inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do projektowania, y) aktualizacji planu ewakuacji z projektem oznaczenia dróg ewakuacji. Zamawiający informuje, iż posiada aktualną mapę do celów projektowych. Decyzje o warunkach zabudowy dla planowanej inwestycji oraz zakupiony gotowy projekt hali sportowej o wym. 18x 40 m oraz projekt odbudowy werandy przy budynku szkoły mieszczącej sie dawnym dworze. - Materiały dokumentacyjne - (załączniki do SIWZ na potrzeby zorganizowania przetargu, na wykonanie robót) w odrębnym pakiecie obejmujące : - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż i z podziałem na co najmniej dwa etapy realizacji przedsięwzięcia - 3 egzem. + 2 egzem. w wersji elektronicznej na płytkach CD. wraz z kompletem przedmiarów na dany etap. 3.6. Sposób wykonania dokumentacji projektowej: a. Części opisowe - dokument papierowy i pliki. doc formatu Microsoft Word 97;oraz PDF (w plikach o max objętości do 15 MB). b. Rysunki - dokument papierowy i pliki DWG formatu Auto-Cad; oraz w formacie PDF ( w plikach o max objętości do 15 MB). c. Zbiorcze Zestawienie Kosztów z podziałem na etapy realizacji - dokument papierowy i pliki xls formatu Microsoft Excel; d. Dokumenty papierowe powinny być dostarczone w 7 egzemplarzach. Pliki powinny być dostarczone na płytkach CD- w dwóch egzemplarzach, w wersji nieskompresowanej. e. Cześć kosztorysowa dokument papierowy oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF 3.7. Projekt musi przewidywać zastosowanie rozwiązań technicznych i materiałów zgodnych z wymogami w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia dla średniego standardu wykończenia i wyposażenia obiektu. 3.3.8. Opracowania należy przygotować w formie dwóch zastawów dokumentacji, które umożliwią realizację zadania co najmniej dwu etapowo i każdy z etapów może być zrealizowany oddzielnie; i będzie mógł funkcjonować samoistnie bez drugiego. Dokumentację należy opracować odrębnie dla poszczególnych obiektów : I. Etap: Obejmować będzie budowę hali sportowej z wyposażeniem i łącznika oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej tj. budowy przyłączy wod-kan. i c.o. kanalizacji deszczowej, dróg komunikacji wewnętrznej i parkingów oraz przebudowę ogrodzenia. Ponadto I etap obejmuje wykonanie niezbędnej rozbudowy i przebudowy stosownych instalacji w istniejącym obiekcie w zakresie niezbędnym do funkcjonowania hali sportowej, oraz odbudowę werandy. Ponadto urządzenie zieleni w obrębie prowadzonych robót I etapu realizacji. W zakresie umożliwiającym oddanie do użytkowania wykonanego etapu zadania. II. Etap: Obejmowałby budowę, budowę boisk i zaplecza sportowo rekreacyjnego, pozostałych ciągów komunikacji wewnętrznej po terenie i pozostałą infrastrukturę towarzyszącą z urządzeniem zieleni. 3.9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Opracowanie koncepcji architektonicznej łącznika i zagospodarowania terenu w co najmniej 2 wariantach i uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla wybranej do realizacji wersji oraz jej akceptacji przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. a) wystąpienie w imieniu Zamawiającego, stosownie do potrzeb do właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnienie dostaw energii, wody, odbioru ścieków oraz uzyskanie ewentualnych zmian warunków przyłączenia obiektu do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz dróg i cieków wodnych, b) uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień projektu, na swój koszt i we własnym zakresie. c) Wykonawca przygotuje wniosek o wydanie pozwolenia wodno prawnego, wylączenia z użytkowania rolnego i o wydanie pozwolenia na budowę, przygotuje zestaw dokumentacji niezbędny do uzyskania pozwolenie na budowę. W przypadku wystąpienia nieścisłości i błędów w projekcie, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wyjaśnienia i poprawienia na swój koszt i we własnym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku nie wydania w terminach ustawowych decyzji administracyjnych lub uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - rezygnacji z części usługi, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanej usługi. - Wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana osób, przy pomocy których wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa niniejszej SIWZ 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 09:00, miejsce: w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański