Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę szkolnictwa przedszkolnego związaną z realizacją projektu "Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd."

Starogard Gdański: Usługa w zakresie szkolnictwa przedszkolnego związana z realizacją projektu Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 144210 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie szkolnictwa przedszkolnego związana z realizacją projektu Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Objaśnienia używanych terminów: SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia ZWP - zespół wychowania przedszkolnego Dzieci w wieku 3-5 lat - dzieci w wieku 3 lat, w tym dzieci które ukończyły 2,5 roku oraz dzieci 4 i 5 letnie. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolnictwa przedszkolnego realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Zespoły wychowania przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd., w skład której wchodzi: - opracowanie programów wychowania przedszkolnego dla każdej grupy wiekowej objętej projektem zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, z uwzględnieniem kart pracy wydawnictwa WSIP, - prowadzenie zajęć zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego i opieka nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP , - przeprowadzenie zajęć dla rodziców/opiekunów mających na celu promowanie edukacji przedszkolnej. 2. Zajęcia w ramach projektu Zespoły wychowania przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd. prowadzone będą w sześciu Zespołach Wychowania Przedszkolnego: 1) w Świetlicy Wiejskiej w Janowie, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci 2) w Świetlicy Wiejskiej w Zdunach, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 12 dzieci 3) w Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci 4) w Świetlicy Wiejskiej w Owidzu, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 15 dzieci 5) w Szpęgawsku, ul. Starogardzka 17 - budynek oddziału PSP w Brzeźnie Wielki, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci 6) w Kręgu 44 - budynek oddziału ZSP w Kokoszkowach, czynny w godz. 13:30- 18:30, dla maksymalnie 20 dzieci 3. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części: część I - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Janowie, 1 osoba : 740 godzin; część II - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Zdunach, 1 osoba : 740 godzin; część III - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce, 1 osoba : 740 godzin; część IV - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Owidzu, 1 osoba : 740 godzin; część V - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Szpęgawsku, 1 osoba : 740 godzin; część VI - pełnienie funkcji prowadzącego zajęcia - realizującego podstawę programową wychowania przedszkolnego z wykorzystaniem kart pracy wydawnictwa WSiP i sprawującego opiekę nad dziećmi w wieku 3-5 lat w ZWP w Kręgu, 1 osoba : 740 godzin. 4. Zespoły Wychowania Przedszkolnego czynne są cztery dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku, wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach także w piątki i obejmują dziennie 5 godzin zajęć dla dzieci. 5. Oferta może być złożona na jedną lub wybrane części. 6. Do obowiązków osoby wykonującej usługę ( określoną część przedmiotu zamówienia ) -prowadzącego zajęcia/ opiekuna należeć będzie w szczególności: 1) opieka nad dziećmi w wieku 3-5 lat uczęszczających do Zespołu Wychowania Przedszkolnego, 2) prowadzenie i dokumentowanie zajęć zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego, zgodnie z przepisami właściwymi, w wymiarze 310 godzin w roku 2011 i 430 godzin w roku 2012 w każdym ZWP, 3) współdziałanie z rodzicami ( prawnymi opiekunami ) w sprawach wychowania i nauczania dzieci, z uwzględnieniem prawa rodziców ( prawnych opiekunów ) do znajomości treści zawartych w programie wychowania przedszkolnego realizowanym w ZWP oraz uzyskiwania informacji dotyczących dziecka, jego zachowania i rozwoju, 4) prowadzenie dziennika zajęć wychowania przedszkolnego oraz innych dokumentów obrazujących możliwości i potrzeby rozwojowe dzieci, stosowane metody pracy i zabawy z dziećmi oraz osiągane rezultaty, określonych przepisami właściwymi , a także niezbędnych w realizacji projektu, 5) dbałość oraz odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć w Zespole Wychowania Przedszkolnego, w tym zajęć odbywanych w terenie ( spacery, wycieczki i in. ), 6) przeprowadzenie w roku 2011 dla rodziców/opiekunów prawnych, zajęć promujących edukację przedszkolną w wymiarze łącznie 6 godzin, 7) dbałość o pomieszczenia, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu oraz stanowiące wyposażenie obiektu w czasie prowadzenia zajęć, 8) współpraca z kadrą zarządzająca projektem w zakresie bieżącego monitorowania postępu w realizacji określonych wskaźników projektu i innych działań projektowych wraz z sporządzaniem odpowiedniej dokumentacji, 9) realizowanie zaleceń osób/instytucji uprawnionych do kontroli funkcjonowania ZWP, w tym osób sprawujących nadzór pedagogiczny w zakresie realizacji podstawy programowej. 10) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu, 11) ochrona i przetwarzanie danych osobowych dzieci i rodziców/opiekunów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.) na podstawie imiennego upoważnienia, wydanego przez Zamawiającego. 7. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilnoprawna na wykonanie usługi. 8. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji prowadzącego zajęć w więcej niż jednym ZWP przez tę samą osobę. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli nad realizacją zamówienia w trakcie trwania umowy. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie przez Zamawiającego cyklicznie w okresie trwania umowy, nie częściej niż raz w miesiącu, na zasadach określonych w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga dysponowania osobą/osobami, które posiadają kwalifikacje określone w art. 14a ust. 6a ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty ( Dz. U. Nr 256 z 2004 roku, poz. 2572 ze zm. ) tj.: - ukończyła studia magisterskie na kierunku ( specjalności ) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub -ukończyła studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub - ukończyła studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wyżej wymienione i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub - ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom lub - ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż nauczanego przedmiotu, a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć lub - ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym lub - ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Należy załączyć do oferty opis usługi, zawierający programy wychowania przedszkolnego dla każdej grupy wiekowej objętej projektem tj. 3, 4 i 5-latków, zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół i w oparciu o karty pracy wydawnictwa WSiP

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące okoliczności zmiany umowy w zakresie terminu realizacji usługi: 1) w przypadku wydłużenia nin. procedury przetargowej 2) w przypadku krótkotrwałych ( do 3 dni ) zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć w ZWP, leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy 2. Dopuszcza się następujące okoliczności zmiany umowy w zakresie osoby prowadzącej zajęcia wyznaczonej przez Wykonawcę: 1) w przypadku choroby trwającej dłużej niż 30 dni osoby prowadzącej zajęcia dopuszcza się możliwość wykonania usługi przez osobę trzecią za pisemną zgodą zamawiającego. Osoba wskazana przez wykonawcę, która będzie prowadziła zajęcia w zastępstwie musi spełniać warunki określone w niniejszej specyfikacji dla osoby prowadzącej zajęcia szkolnictwa przedszkolnego. 3.Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia. 4. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego 2) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy oraz zapewnienie optymalnej jakości wykonania usługi 3) forma zmian - zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, pok. 19 (sekretariat) 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w zakresie szkolnictwa przedszkolnego związana z realizacją projektu Zespoły Wychowanie Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Szadokierska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 czerwca 2011 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2151
06 czerwca 2011 11:05 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5_do_siwz_wzor_umowy.doc] do dokumentu.
06 czerwca 2011 11:05 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_siwz_art_24.doc] do dokumentu.
06 czerwca 2011 11:05 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_do_siwz_wykaz_osob.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany