Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na usługę w zakresie opieki dziennej nad dziećmi związanej z realizacją projektu "Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd."

Starogard Gdański: Usługa w zakresie opieki dziennej nad dziećmi związana z realizacją projektu Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 53017 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie opieki dziennej nad dziećmi związana z realizacją projektu Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Objaśnienia używanych terminów: SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia ZWP - zespół wychowania przedszkolnego Dzieci w wieku 3-5 lat - dzieci w wieku 3 lat, w tym dzieci które ukończyły 2,5 roku oraz dzieci 4 i 5 letnie Wykonawca - podmiot gospodarczy, który najpóźniej w dniu podpisania umowy dysponować będzie osobą do wykonania usługi ( określonej części przedmiotu zamówienia ) lub podmiot gospodarczy, osobiście wykonujący usługę ( określoną część przedmiotu zamówienia ) lub osoba fizyczna, nie prowadząca działalności gospodarczej, która osobiście wykona usługę ( określoną część przedmiotu zamówienia ) Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opieki dziennej nad dziećmi - opieka nad dziećmi w wieku 3-5 lat oraz świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w ramach projektu Zespoły wychowania przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd. W ramach realizacji projektu Zespoły wychowania przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego utworzono 6 Zespołów Wychowania Przedszkolnego: 1) w Świetlicy Wiejskiej w Janowie, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci; 2) w Świetlicy Wiejskiej w Zdunach, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 12 dzieci; 3) w Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci; 4) w Świetlicy Wiejskiej w Owidzu, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 15 dzieci; 5) w Szpęgawsku, ul. Starogardzka 17 - budynek oddziału PSP w Brzeźnie Wielki, czynny w godz. 7:30-12:30, dla maksymalnie 20 dzieci; 6) w Kręgu 44 - budynek oddziału ZSP w Kokoszkowach, czynny w godz. 13:30- 18:30, dla maksymalnie 20 dzieci; 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części: część I - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Janowie, 1 osoba : 300 godzin; część II - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Zdunach, 1 osoba : 300 godzin; część III - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Dąbrówce, 1 osoba : 300 godzin; część IV - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Świetlicy Wiejskiej w Owidzu, 1 osoba : 300 godzin; część V - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Szpęgawsku - oddział PSP w Brzeźnie Wielkim, 1 osoba : 300 godzin; część VI - pełnienie funkcji opiekuna nad dziećmi w wieku 3-5 lat i świadczenie pomocy prowadzącemu zajęcia w ZWP w Kręgu - oddział ZSP w Kokoszkowych, 1 osoba : 300 godzin. 3. Wsparciem w ramach projektu objęto dzieci w wieku 3-5 lat nie objęte wcześniej edukacją przedszkolną i zamieszkałe na terenie Gminy Starogard Gdański. Zespoły Wychowania Przedszkolnego czynne są cztery dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku, wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach także w piątki i obejmują dziennie 5 godzin zajęć, w tym 3,5 godziny realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego. 4.Do obowiązków Wykonawcy - opiekuna/świadczącego pomoc prowadzącemu zajęcia należeć będzie w szczególności: 1) opieka nad dziećmi w wieku 3-5 lat uczęszczających do Zespołu Wychowania Przedszkolnego; 2) świadczenie pomocy prowadzącemu w ZWP zajęcia promocyjne, edukacyjne, wychowawcze i opiekuńcze; 3) dbałość oraz odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć w Zespole Wychowania Przedszkolnego, w tym zajęć odbywanych w terenie ( spacery, wycieczki i in. ); 4) dbałość o pomieszczenia, sprzęt i urządzenia wykorzystywane do realizacji projektu; 5) współpraca z kadrą zarządzająca projektem w zakresie bieżącego monitorowania postępu w realizacji określonych wskaźników projektu i innych działań projektowych wraz z sporządzaniem odpowiedniej dokumentacji; 6) realizowanie zaleceń osób/instytucji uprawnionych do kontroli funkcjonowania ZWP; 7) wykonywanie innych zadań związanych z poprawną realizacją projektu. 5. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa o wykonanie usługi. 6. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji opiekuna dzieci/świadczącego pomoc prowadzącemu zajęcia, przez 1 osobę wykonującą zamówienie w więcej niż jednym ZWP. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli nad realizacją zamówienia w trakcie trwania umowy. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie przez Zamawiającego cyklicznie w okresie trwania umowy, nie częściej niż raz w miesiącu, na zasadach określonych w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga dysponowania osobami ( przynajmniej jedną ), która posiada minimum średnie wykształcenie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące okoliczności zmiany umowy w zakresie terminu realizacji usługi: 1) w przypadku wydłużenia nin. procedury przetargowej 2) w przypadku krótkotrwałych ( do 3 dni ) zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć w ZWP, leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy. Dopuszcza się następujące okoliczności zmiany umowy w zakresie Wykonawcy usługi: 1) w przypadku choroby trwającej dłużej niż 30 dni osoby wykonującej usługę dopuszcza się możliwość wykonania usługi przez osobę trzecią za pisemną zgodą zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gd., pokój 19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w zakresie opieki dziennej nad dziećmi związana z realizacją projektu Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) sposobem na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Starogard Gd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ i załącznikach do SIWZ

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2011 11:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2393
15 lutego 2011 11:40 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [karta_czasu_pracy_zwp.doc] do dokumentu.
15 lutego 2011 11:39 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [specyfikacja_do_faktury_rachunku.doc] do dokumentu.
15 lutego 2011 11:39 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_7_do_siwz.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany