Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla postępowania: Wykonanie projektu odwodnienia centrum wsi Kokoszkowy.



Starogard Gdański: Wykonanie projektu odwodnienia centrum wsi Kokoszkowy

Numer ogłoszenia: 37193 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7365 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu odwodnienia centrum wsi Kokoszkowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu odwodnienia centrum wsi Kokoszkowy w zakresie: I etap: - wykonanie projektu budowlanego odwodnienia boisk przyszkolnych z włączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej. - wykonanie mapy d/c projektowych na zasięg niezbędny do zaprojektowania odwodnienia boisk przyszkolnych. - przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o wydanie decyzji środowiskowej na budowę kolektora deszczowego II etap: - inwentaryzacja istniejącej sieci melioracyjnej (rurociągi, separatory, studzienki) w postaci pomiaru geodezyjnego, w zakresie zaznaczonym na załączonej mapie. - przegląd techniczny istniejących urządzeń melioracyjnych oraz ustalenie ich średnic, niezbędnych napraw lub wymian. - wykonanie projektu budowlanego kolektora deszczowego przejmującego wody opadowe z ul. Szkolnej, terenów przyszkolnych, wód melioracyjnych z terenu działki nr 205/1, zlewni z obszarów przeznaczonych pod zabudowę (wraz z obliczeniami przepustowości dla obsługiwanej i przewidywanej zlewni wód deszczowych) - ok.1350 mb kanalizacji deszczowej. - wykonanie mapy do celów projektowych dla zakresu objętego projektem sieci deszczowej. Proponowana trasa nowego kolektora: przepięcie sieci deszczowej na działce 205/1 i poprowadzenie dalej ul. Dębową, ul. Szkolną, ul. Podgórną , ul. Topolową, wzdłuż ul. Gdańskiej (jako wspólny, nowy kolektor deszczowo-melioracyjny) do rowu melioracyjnego (przy obiekcie Polpharmy). Średnica nowego kolektora powinna przewidywać możliwość podłączenia zlewni z obszarów (zgodnie z załącznikiem) przeznaczonych pod zabudowę. III etap: uzyskanie pozwolenia na budowę Szczegóły uzgodnień i opracowań do wykonania: -projekty budowlane opracowane w szczegółowości pozwalającej na wykonanie robót budowlanych -opracowania towarzyszące np. operaty wodno-prawne, oceny oddziaływania na środowisko, itp.- o ile wymagane -ewentualna przebudowa istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowanym układem sieci. -Ekspertyzy geotechniczne w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania dokumentacji uwzględniające poziom wód gruntowych na projektowanym odcinku sieci deszczowej. -Kosztorysy inwestorskie, odrębne dla projektowanego odwodnienia boisk przyszkolnych oraz dla nowo projektowanej sieć kanalizacji deszczowej uwzględniającej też koszty remontu istniejącego kolektora melioracyjnego -Przedmiary robót j/w -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót odrębną dla wykonania odwodnienia boisk do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej i dla projektowanej sieci deszczowej -Uzyskanie wypisów i wyrysów map z rejestru gruntów -Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na prowadzenie kanalizacji deszczowej przez ich teren. -Niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, w tym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, o ile będzie wymagane -Przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzyskanie tych decyzji. -Przygotowanie wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektowo Inwestycyjne HYDRO-TERM, Al. Wojska Polskiego 90A/B, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81000,00

  • Waluta: PLN.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.02.2011r
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 lutego 2011 08:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Rzepka
Ilość wyświetleń: 2305
02 lutego 2011 08:22 (Joanna Rzepka) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany