Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe nr RGM.271.12.2018 na "Dostawę rolet wewnętrznych w kasecie"

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Starogard Gdański, działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.) oraz zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień publicznych – w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, dla zamówień o wartości poniżej 20 tys. PLN, zaprasza do złożenia oferty na następujący przedmiot zamówienia:

 

DOSTAWA ROLET WEWNĘTRZYCH W KASECIE

 

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją realizacji projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 1. Informacje o  Zamawiającym:

 

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

NIP: 5922079828

Tel. 58 562 50 67 w. 323

Strona internetowa:  www.bip.starogardgd.ug.pl

 

Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Anita Schleser, Beata Szadokierska,
godziny urzędowania: 8:00 – 14:00, e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl

 2. Opis przedmiotu zamówienia: 

 

2.1  Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet (z montażem) wewnętrznych na 6 okien w Publicznym Przedszkolu – adres: 83-207 Kokoszkowy, ul. Szkolna 22.

2.2  Termin wykonania zamówienia: do 10 dni roboczych od dnia zlecenia.

2.3  Parametry techniczne rolet:

a)     wymiary pojedynczego okna: szer. 86 cm, wys. 160 cm – przed sporządzeniem oferty Wykonawca dokonuje pomiarów osobiście na miejscu, kontakt:  Bożenna Sosińska tel. +48 668 546 964 – Dyrektor,

b)     prowadnice rolet wykonane z PCV,

c)     montaż za pomocą wkrętów,

d)     tkanina niepodgumowana,  

e)     kolorystyka obudowy, prowadnic, tkaniny oraz inne niezbędne parametry i cechy rolet zgodnie z wyborem przedstawiciela Przedszkola zostaną dopracowane podczas pomiarów;

f)       Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w czasie pomiarów co najmniej wzorników PCV oraz tkanin.

g)     Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, a zgłoszenia usterek/wad rozpatrzy w terminie do 3 dni roboczych od dnia powiadomienia przez Przedszkole Publiczne.

 3. Wspólny słownik zamówień

Kod CPV : 39515410-2

 4. Kryteria oceny oferty i sposób oceny ofert:

 

4.1  Kryteriami wyboru są:

 

1)     Cena – kryterium A:

Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 80 pkt w kryterium ceny. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

 

A = najniższa oferowana cena/cena ocenianej oferty x 70

 

Cenę za przedmiot zamówienia Oferent przedstawia w „formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i musi zawierać podatek VAT. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Zaproponowana cena winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym montaż rolet.

Zamawiający wskazuje, że ceną oferty jest cena brutto zamówienia, zawierająca ewentualny podatek VAT.

 

2)     Termin realizacji – kryterium B:

Oferta Wykonawcy może otrzymać do 10 pkt w kryterium termin realizacji
zamówienia pod warunkiem skrócenia terminu dostawy do 5 dni roboczych od dnia zlecenia

(weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty);

 

3)     Okres gwarancji – kryterium C:

Oferta Wykonawcy może otrzymać do 20 pkt w kryterium okres gwarancji
na przedmiot zamówienia tj.:

a)     20 pkt uzyska oferta z gwarancją 24 lub więcej miesięcy na przedmiot zamówienia;

b)     10 pkt uzyska oferta z gwarancją 18 miesięcy na przedmiot zamówienia;

 (weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty);

 

4.2  Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów będącą sumą uzyskaną na podstawie wszystkich ocenianych kryteriów A+B+C

4.3  Punkty będą obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.4  Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 5. Informacja o sposobie realizacji zamówienia:

 

5.1  O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej www.bip.starogardgd.ug.pl.

5.2  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

5.3  Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa na realizację dostawy.

5.4  Warunki płatności za zamówienie:

Płatność  nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 14 dni po uprzednim odbiorze dostawy protokołem podpisanym przez Zamawiającego.

 6. Sposób przygotowania oferty:

 

Oferta musi mieć formę pisemną (wersja papierowa) i powinna być sporządzona w języku polskim.

Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do nin. zapytania ofertowego.

Ofertę złożyć należy w kopercie z danymi Wykonawcy, zaadresowaną:

Gmina Starogard Gdański,  ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański,
z dopiskiem:  ,,Oferta na dostawę rolet wewnętrznych w kasecie”.

 7. Miejsce i termin dostarczenia ofert:

 

Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, Biuro podawcze do dnia 23.07.2018r., do godz. 11:00.

Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.

 8. Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:

23.07.2018r., godz. 11:30, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, Sala konferencyjna.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do zapytania ofertowego

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.07.2018
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lipca 2018 12:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anita Schleser
Ilość wyświetleń: 1754
13 lipca 2018 12:31 (Anita Schleser) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2018 12:28 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_1__formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2018 12:27 (Anita Schleser) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany