Komunikaty - archiwum

ZAPYTANIE OFERTOWE na utrzymanie zieleni na terenie gminnych miejsc publicznych w roku 2018

ZAPYTANIE OFERTOWE

     Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 kwietnia 2004 roku (Dz.U. z 2017 roku, poz. 1579 ze zmianami),  Gmina Starogard Gdański zwraca się z zapytaniem ofertowym na utrzymanie zieleni na terenie miejsc publicznych w roku 2018.

  1. Nazwa zamawiającego:

Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański

NIP 5922079828  REGON 191675706

tel. -  (58) 562 50 67

fax -  (58)562 46 41

mail - gki@ugstarogard.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1   Rondo w Owidzu położone w pasie drogowym drogi gminnej nr 213041G – ul. Szkolna w Owidzu

W zakresie do wykonania:

> przycinka i oczyszczenie pozimowe roślin,

> pielenie i odchwaszczanie,

> uzupełnianie wypadów,

> nawożenie roślin,

> opryski środkami ochrony krzewów i roślin ozdobnych w miarę potrzeb,

> podlewanie w miarę potrzeb,

> uzupełnienie tłucznia wg potrzeb,

> zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych powstałych podczas wykonywania prac w sposób zgodny z przepisami,

> stałe utrzymanie zieleni na rondzie w stanie nie budzącym zastrzeżeń tj. bez chwastów, bez wypadów i bez oznak niedożywienia i chorób roślin.

              2.2  Park kultury i rekreacji w Jabłowie położony przy ul. Nad Jeziorem w Jabłowie.

 W zakresie do wykonania utrzymanie trawników o powierzchni 475m2 + 150m2, 1800 szt. krzewów i rabat o pow. wg wizji w terenie:

                

> przycinka i oczyszczenie pozimowe roślin,

> wygrabienie pozimowe liści,

> pozimowe napowietrzenia trawnika – aeracja,

> wykonanie oprysku na likwidacje roślin dwuliściennych na trawnikach,

> odchwaszczanie całej powierzchni parku,

                      > uzupełnianie ewentualnych wypadów roślin i krzewów,

> nawożenie roślin,

> opryski środkami ochrony roślin i krzewów w miarę potrzeb,

> podlewanie w miarę potrzeb,

> utrzymanie ścieżek żwirowych i parkingów z płyt ażurowych w stanie bez chwastów,

> koszenie trawników o pow. 475m2 z częstotliwością min. 2 razy w miesiącu (utrzymanie trawników na wysokości 5 cm) oraz o pow. 150m2 z częstotliwością 4 razy w sezonie,

 > uzupełnianie ubytków w postaci dosiania trawy,

> pielęgnacja ok.1800 szt. krzewów – odchwaszczanie, podlewanie, przycinanie,

> utrzymanie czystości i porządku,

> zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych powstałych podczas wykonywania prac w sposób zgodny z przepisami,

> uzupełnianie kory w miarę potrzeb.

> stałe utrzymanie zieleni w parku  w stanie nie budzącym zastrzeżeń tj. bez chwastów, bez wypadów i bez oznak niedożywienia i chorób roślin, ze skoszoną na 5cm trawą.

           2.3     Rondo w Nowej Wsi Rzecznej położone w pasie drogi gminnej nr 213024 – ul Wiejska w  

                      Nowej Wsi Rzecznej.

                      W zakresie do wykonania:

                     > uzupełnienie kamienia i kory w miarę potrzeb,

> przycinka i oczyszczenie pozimowe roślin,

> pozimowe napowietrzenia trawnika – aeracja,

> odchwaszczanie trawnika i krzewów,

> uzupełnianie wypadów,

> nawożenie roślin,

> opryski środkami ochrony  roślin w miarę potrzeb,

> podlewanie w miarę potrzeb,

> zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych powstałych podczas wykonywania prac w sposób zgodny z przepisami,

> stałe utrzymanie zieleni na rondzie w stanie nie budzącym zastrzeżeń tj. bez chwastów, bez wypadów i bez oznak niedożywienia i chorób roślin.

Uwaga – koszenie trawników na rondzie zostaje wyłączone z zamówienia.

 

            2.4    Park w Kręgu  położony na działce nr 89, przy budynku komunalnym  w Kręgu.

 W zakresie do wykonania – utrzymanie trawników o powierzchni 2800m2, kwiatów 58  szt. 

                      róż, krzewów - 45 szt. bukszpanów i 120 szt. ligustra pospolitego, w tym:

> przycinka i oczyszczenie pozimowe roślin,

> wygrabienie pozimowe liści,

> pozimowe napowietrzenia trawnika – aeracja ( pow. 2800m2),

                      > wykonanie oprysku na likwidacje roślin dwuliściennych na trawnikach,

                      > koszenie trawnika z częstotliwością 2 razy w miesiącu i utrzymanie trawnika na 

                          określonej wysokości 5cm,

                     > uzupełnienie ubytków na trawnikach poprzez dosianie trawy,

> odchwaszczanie,

> uzupełnianie wypadów,

> nawożenie roślin,

> opryski środkami ochrony krzewów i roślin ozdobnych w miarę potrzeb,

> opryski i przycinanie róż min. dwa razy w sezonie,

> podlewanie w miarę potrzeb,

> uzupełnienie tłucznia wg potrzeb,

> zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych powstałych podczas wykonywania prac w sposób zgodny z przepisami,

> stałe utrzymanie zieleni w parku w stanie nie budzącym zastrzeżeń tj. bez chwastów, bez wypadów i bez oznak niedożywienia i chorób roślin, ze skoszoną na 5 cm trawą.

         2.5       Tereny zieleni w Siwiałce położone przy świetlicy wiejskiej na działce nr 166/7  (park) oraz  teren byłego cmentarza położony na działce nr 128 w Siwiałce

                      W zakresie do wykonania pielęgnacja trawników na powierzchni 3200m2 – park przy 

                       świetlicy oraz 1200m2 terenu cmentarza.

                      > koszenie min. 2 razy w miesiącu i utrzymanie trawnika na określonej wysokości 5cm.

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest do:
  • współpracy z Zamawiającym,
  • pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym,
  • stałe utrzymywanie ww. obiektów w stanie zgodnym z zamówieniem.

 

  1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają możliwości sprzętowe i ludzkie  oraz wiedzę umożliwiającą realizację zamówienia.
  2. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa. Płatność nastąpi w formie wynagrodzenia miesięcznego o wysokości wynikającej z wartości zadania podzielonego na ilość miesięcy obowiązywania umowy na nr rachunku bankowego wskazanego przez Wykonawcę w umowie z Zamawiającym z 14-to dniowym terminem płatności. Pierwsza i ostatnia płatność będzie dokonana za okres 1,5 miesiąca.
  3. Sposób przygotowania oferty:
  • Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
  • Formularz ofertowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
  • Dopuszcza się złożenie oferty częściowej, wskazując w ofercie wybrany obiekt.
  • Jeżeli obiekt wymieniony w formularzu nie dotyczy Oferenta należy wpisać – „nie dotyczy”.
  • Koperty powinny być oznaczone następująco:

„ Oferta na utrzymanie zieleni w gminie Starogard Gdański”,

nazwa i adres Zamawiającego,

nazwa i adres Oferenta.

  1. Termin realizacji zamówienia – 15 kwietnia do 15 listopada 2018 roku.
  2. Kryterium wyboru oferty to cena brutto zamówienia wskazana w formularzu ofertowym ze 100% wagą kryterium.
  3. Miejsce i termin dostarczenia oferty:
  • Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 201 ( sekretariat).
  • Ofertę należy złożyć do dnia 16.03.2018 r., do godz. 10:00.
  • Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na ww. adres.
  1. Termin i miejsce otwarcia ofert – Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9 w Starogardzie Gdańskim, pok. 317, II piętro, dnia 16.03.2018 r. o godzinie 10:15.
  2. Informacji na temat zamówienia udziela: Tomasz Ząbek, tel. 58 56 25067, e-mail: zabek@ugstarogard.pl

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2018-02-23
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Michel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lutego 2018 12:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Plewako
Ilość wyświetleń: 2622
23 lutego 2018 12:38 (Damian Plewako) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_zapytanie_ofertowe_na_utrzymanie_zieleni_na_terenie_gm innych_miejsc_publicznych_w_roku_2018.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lutego 2018 12:36 (Damian Plewako) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany