Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Budowa oświetlenia ulicznego ul. Piękna w Kręgu

GKI.7013.59.2017.BH                                          

 

Zapytanie ofertowe

na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa oświetlenia ulicznego ul. Piękna w Kręgu

1. Nazwa oraz adres zamawiającego.

 

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

tel. (58) 56 250 67

fax. (58) 56 246 41

 2. Tryb udzielenia zamówienia

 

Do zamówienia nie stosuje się  Ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015 r. poz.2164z późn.zm.)– na podst. art.4 ust. 8.

 3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1  Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest

Budowa oświetlenia ulicznego ul. Piękna w Kręgu, w zakresie:

-          ułożenie kabli YAKXS 4x25mm -ok. 180m

-          ułożenie kabli YAKXS 4x35mm - ok.5,2m

-          montaż fundamentów  pod słupy oświetleniowe-3 szt.

-          montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych o wys. 6m wraz z oprawami LED 36W-3 szt.

-          montaż szafki oświetlenia ulicznego -1 szt.

-          ułożenie bednarki

-          badania i pomiary

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do niniejszego zapytania –zał. nr 3 do niniejszego zapytania

 

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:

-        organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze,

-        roboty ziemne pod kable elektryczne (wykopy , odwodnienie wykopów)

-        podłączenie linii do sieci zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami technicznymi.

-        sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,

-        dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci.

-        wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci oświetleniowych.

-        koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót

-        zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi.

-        zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,

-        utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,

-        zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,

-        umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.

-        kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.

-        zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)

-        po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

 

3.2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia.

a)      Oferta musi obejmować cały  przedmiot zamówienia przedstawiony w formularzu ofertowym

b)      Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zawartą umową, oraz przekazaną dokumentacją projektową.

c)      Przy wycenie prac w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca winien zapoznać się z projektem technicznym częścią rysunkową i opisem technicznym, zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , oraz pozostałymi dokumentami, które precyzują przedmiot zamówienia.

d)     Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty wykonane przez podwykonawców.

e)      Wykonawca udzieli na prawidłowo wykonany przedmiot zamówienia (dla każdego zadania) trzyletnią gwarancję jakości. Gwarancja jakości obejmuje wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia oraz w wyniku prawidłowego używania przedmiotu zamówienia.

 4.   Termin wykonania zamówienia:  do 31.10.2017r

 5.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

 

5.1  Ofertę w zamkniętej kopercie oznakowanej firmą (nazwiskiem), adresem Wykonawcy i  napisem „Budowa oświetlenia ulicznego ul. Piękna w Kręgu” należy złożyć w:

   Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim,

   ul. Sikorskiego 9 (sekretariat) pok. 201

5.2   Termin składania ofert wyznacza się na dzień:  2017-09-27 do godz. 10.00

Otwarcie ofert 2017-09-27 godz.10.15 pok. 305.

 

6                    Opis sposobu obliczenia ceny.

 

6.1  Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Wykonawca obliczy cenę w oparciu o dokumentację techniczną załączoną do niniejszego zapytania i program funkcjonalno- użytkowy, uwzględniając koszty wszystkich wymagań i okoliczności wpływających na cenę, w tym min.: cenę wykonania wszelkich robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, wywozu nadmiaru gruntu, zagęszczenia gruntu, wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki, robót demontażowych, odtworzenia dróg i chodników, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych .

6.2  Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie stosowane przez wykonawcę zniżki, opusty, rabaty itp. oraz obowiązującą w tym przedmiocie stawkę VAT.

6.3      Wykonawca przedłoży na dzień podpisania umowy uproszczony kosztorys zgodny z przedstawioną ofertą, zawierający podstawy cenowe kalkulacji. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy będzie jedynie dokumentem, wykorzystywanym do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, zgodnie z zapisami umowy.

 

7                    Sposób przygotowania oferty:

  • Oferta musi mieć formę pisemną i sporządzona w j. polskim.
  • Niezbędne załączniki do złożonej oferty:
  • Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,
  • Podanie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, posiadający min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierowania budową
  • kserokopie uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem członkostwa we właściwej Izbie Budowlanej.

 

8                    Opis kryteriów, którymi zamawiający kierował się będzie przy wyborze oferty.

 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będą:

-        cena ryczałtowa oferty brutto- 100%

 

9                    Załączniki

-          formularz oferty – załącznik nr 1

-          formularz informacji o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 2

-          dokumentacja techniczna na  Budowę oświetlenia ulicznego ul. Piękna w Kręgu

w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót- materiał pomocniczy do wyceny oferty-załącznik nr 3

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.09.2017
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2017 09:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 2774
21 września 2017 09:52 (Beata Hołowińska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 września 2017 09:51 (Beata Hołowińska) - Dodanie załącznika [umowa_wzor.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 września 2017 09:32 (Beata Hołowińska) - Dodanie załącznika [zal_nr_3__dokumentacja.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany