Gmina Starogard Gdański informuje, że Zamawiający dokonał (drugiej) zmiany ogłoszenia RGM.271.15.2017.BSz na dostawę mebli oraz innego wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w zakresie:
1. Terminu składania ofert: termin został wydłużony do dnia 01.08.2017
2. Wydłużono podstawowy termin realizacji zamówienia do dnia 13 października 2017r.
3. Kryteriów oceny i wyboru oferty: Zmniejszono wagę punktową kryterium ceny do 50 pkt; zmieniono kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia i wykonania go w całości do dnia 30 sierpnia 2017 roku, zwiększając jego wagę do 40 pkt;
4. Dokonano zmiany w opisie przedmiotu zamówienia: zmieniono podział na części zamówienia: zmianie uległ załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (formularz asortymentowo-cenowy), który obecnie zawiera tabele I-IX
5. Zamieszczono informację o wymogu składania oddzielnego formularza ofertowego dla każdej części zamówienia
6. Skróceniu uległy nazwy części zamówienia
7. Zamieszczono (w załączniku) dostosowany do powyższych zmian wzór formularza ofertowego.
Wszystkie zmiany szczegółowo opisane zostały zawarte w załączniku pn. zapytanie ofertowe- po zmianach z dn. 25.07.2017
załączniki:
Zapytanie ofertowe RGM.271.15.BSz.2017 - po zmianach z dn. 25.07.2017
załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo-cenowy - po zmianach z dn. 25.07.2017
załącznik nr 2 - Formularz ofertowy - po zmianach z dn. 25.07.2017
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański