Komunikaty - archiwum

Wyniki postępowania na zadanie: na wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dotyczącego zadania "Ochrona powietrza poprzez montaż odnawialnych źródeł energii u mieszkańców Gmin Starogard Gdański i Bobowo'.

Wyniki postępowania na zadanie:

na wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dotyczącego zadania "Ochrona powietrza poprzez montaż odnawialnych źródeł energii u mieszkańców Gmin Starogard Gdański i Bobowo.”

 

na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z pózn. zm.). oraz Zarządzenia nr RGM/32/2014 Wójta Gminy Starogard Gdański z dnia 22 kwietnia 2014r. w sprawie wprowadzenia: Regulaminu udzielania zamówień w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, których wartość nie przekracza 30.000 euro.

 

Gmina Starogard informuje o wynikach postępowania na realizację zadania: na wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie dotyczącego zadania "Ochrona powietrza poprzez montaż odnawialnych źródeł energii u mieszkańców Gmin Starogard Gdański i Bobowo.”

.

Przedmiotem zamówienia jest:

a)      Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi do studiów wykonalności dla projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działania 10.3.1. Odnawialne źródła energii – wsparcie dotacyjne.

b)      W związku z opracowaniem studium wykonalności oczekujemy, aby wykonawca studium udzielał poradnictwa w zakresie dotyczącym przedmiotu opracowania i dotyczącym:

- pomocy publicznej w kontekście wysokości dofinansowania, o które się będą ubiegać partnerzy,

- wysokości dofinansowania, o które ubiegać się będą partnerzy w projekcie,

- rozwiązań dotyczących zarządzania majątkiem po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia w okresie trwałości projektu.

c)      Przedłożenie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie w terminie do 25.01.2017r. w wersji papierowej i elektronicznej, potwierdzone protokołem odbioru  podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego.

d)     Dokonywanie niezbędnych aktualizacji studium wykonalności ze względu na uwagi ekspertów na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosku  w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

e)      Skrócony opis zadań planowanych do realizacji w ramach opracowywanego wniosku o dofinansowanie:

  • Beneficjentem jest GMINA (Gmina dostaje środki na OZE dla swoich mieszkańców)
  • Amortyzacja 5 lat, na podstawie umowy dzierżawy z Gminą.
  •  Dofinansowanie Unijne to do 80% kosztów kwalifikowanych, po stronie mieszkańców pozostaje 21% + Vat ( 8%, od całości danej inwestycji). Minimalna wartość projektu 300tys. ( dla całego partnerstwa), maxymalna kwota dofinansowania 10 mln zł.
  •  Jeden mieszkaniec może zamontować kilka źródeł.
  •  Kilka źródeł na 1 domu to kilka instalacji wchodzących w skład dokumentacji
  • Krok po kroku:

- ostateczny termin złożenia wniosku przez Gminę – 31 stycznia 2017

- decyzja Urzędu Marszałkowskiego do maja 2017

- wyłonienie wykonawcy w drodze przetargu

- montaż 2017-2018

  • Możliwość zamontowania :

kolektorów słonecznych, do produkcji ciepłej wody użytkowej przykładowe zestawy:

a) dla rodziny 1-3 osobowej, zbiornik 200l/ 2 kolektory, koszt netto 8 500, mieszkaniec 1275 netto + vat

b) dla rodziny 4-6 osobowej, zbiornik 300l/3 kolektora, koszt netto 9 500, mieszkaniec 1 425 netto + vat

c) dla rodziny powyżej 7 osób, zbiornik 400L/4 kolektory, koszt netto 11 000, mieszkaniec 1 650 netto + vat

Koszty niekwalifikowane :

- grzałka elektryczna – 3,5 kw, około 200 zł

paneli fotowoltaicznych, do produkcji prądu, przykładowe zestawy:

a) 2 kw, 8 paneli, koszt netto 12 000, mieszkaniec 2 520 netto + vat

b) 3 kw, 12 paneli, koszt netto 18 000, mieszkaniec 2 700 netto + vat

c) 4 kw, 16 paneli, koszt netto 24 000, mieszkaniec 3 600 netto + vat

Klient może zainstalować nie więcej niż wynika z rachunków rocznych za prąd.

W przypadku nowych domów, bierze się zużycie do podobnego domu metrażowo.

Koszty niekwalifikowane:

- Modernizacja rozdzielni głównej w budynku – koszt około 700 zł.

- Zabezpieczenie różnicowo-prądowe o prądzie różnicowym 100 Ma – koszt ok. 250 zł.

- Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe po stronie AC – koszt około 300 zł.

- Wymiana okablowania w domu z Al. Na Cu – koszt zależny od ilości okablowania.

- pieca na biomasę:

a) o mocy 25 kw, koszt netto 14 000, mieszkaniec 2 100 netto + vat

Piec na pelet – V klasa sprawności, powyżej 90%

W Polsce producenci : Kostrzewa, SAS,

- pomp ciepła, do produkcji ciepłej wody użytkowej, przykładowe zestawy:

a)  moc około 3,5 kw, zbiornik 200l, koszt netto 9 000, mieszkaniec 1350 netto + vat

 

Termin wykonania:

Realizacja zadania :  25.01.2017r.

l.p.

Dane Wykonawcy

data złożenia oferty

Cena brutto w zł / liczba pkt

Termin wykonania

uwagi

 

1

PL Europa S.A, ul. Jaracza 47, 90-249 Lódź

2016.11.29

31980,00/

19,89

02.12.2016 – 25.01.2017

Brak uwag

2

Semper Power Sp. z o.o., ul. Główna 7, 42-693 Krupski Młyn

2016.11.29

9102,00

 

od podpisania umowy do 31.01.2017

Odrzucono - Przekroczony termin wykonania

3

Pomorska Grupa Konsultingowa S.A, ul. Unii Lubelskiej 4c, 85-059 Bydgoszcz

2016.11.30

18450,00/

34,47

od podpisania umowy do 25.01.2017

Brak uwag

4

ATsys.pl Sp. Z o.o. Sp. K, ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice

2016.12.01

Godz. 8:40

7099,00

od podpisania umowy do 31.01.2017

Odrzucono - Przekroczony termin wykonania

5

MW Kancelaria Sp. z o.o., ul. Krakowska 11, 43-190 Mikołów

2016.12.01

Godz. 8:41

7950,00/

80

od podpisania umowy do 20.01.2017

Brak uwag

6

Polski Klaster Rozwoju Energii, ul. Aleja KOmisji Edukacji Narodowej 46/U4, 02-797 Warszawa

2016.12.01

Godz. 11:55

 

 

Oferta nie podlega weryfikacji -  wpłynęła po terminie

7

B-EZPERT Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 6b/6, 50-541 Wrocław

2016.12.01

Godz. 11:56

 

 

Oferta nie podlega weryfikacji -  wpłynęła po terminie

 

 

Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym: MW Kancelaria Sp. z o.o., ul. Krakowska 11, 43-190 Mikołów. Planowany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą – 12.12.2016r.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.12.2016.
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Forc-Chrek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2016 12:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 3063
06 grudnia 2016 12:44 (Bartłomiej Sadowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 grudnia 2016 12:40 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany