Komunikaty - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym Nr RGM.271.13.2016.AS na DOSTAWĘ KAMER CYFROWYCH I APARATÓW CYFROWYCH

Starogard Gdański, dn. 24.11.2016r.

RGM. 271.13.2016.AS                                                      

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Starogard Gdański, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm.) realizując zasadę konkurencyjności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, określoną w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zaprasza do złożenia oferty na następujący przedmiot zamówienia:

 

DOSTAWA KAMER CYFROWYCH I APARATÓW CYFROWYCH

 

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. „Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

  1. Informacje o  Zamawiających:

1.1       Zamawiającym upoważnionym do udzielenia zamówienia wspólnego jest:

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

NIP: 5922079828

Strona internetowa:  www.bip.starogardgd.ug.pl

1.2     Zamawiającym wspólnym jest:

Gmina Bobowo

ul. Gdańska 12

83-212 Bobowo

NIP: 5922085421

Strona internetowa:  www.bip.ugbobowo.nv.pl

1.3  Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami

Anita Schleser, Beata Szadokierska,

Fax 58 562 46 41         

godziny urzędowania: 8:00 – 14:00               

adres e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl

 

 2.  Opis przedmiotu zamówienia: 

2.1       Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 kamer cyfrowych i 14 aparatów cyfrowych dla publicznych szkół podstawowych i gimnazjów znajdujących się na terenie Gminy Starogard Gdański i Gminy Bobowo.

2.2       Miejsce dostawy:

a)     12 kamer cyfrowych i 12 aparatów cyfrowych  do siedziby Zamawiającego upoważnionego;

b)    2 kamery cyfrowe i 2 aparaty cyfrowe do siedziby Zamawiającego wspólnego.

2.3       Dostawa nastąpi w  terminie do dnia 15 grudnia 2016 roku – w dni robocze, w godz. 8:00 – 13:00 po uprzednim co najmniej jednodniowym poinformowaniu odpowiedniego Zamawiającego o zamiarze dostawy.

2.4       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. Nr 3 do nin. zapytania ofertowego.


3.  Wspólny słownik zamówień

Kod CPV : 38651600-9 Kamery cyfrowe, 38651000-3 Aparaty fotograficzne


4.  Wyłączenia podmiotów z realizacji zamówienia

Zamawiający, który jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 tej ustawy, w celu spełnienia zasady konkurencyjności obligatoryjnie zawiera w zapytaniu ofertowym informację na temat zakresu wykluczenia, przy czym zaznacza, iż z racji na status beneficjenta, jako podmiotu zobowiązanego do stosowania ustawy PZP, nie dotyczy go wykazywanie powiązań, o których mowa w pkt 4.1

4.1       W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)    posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c)     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


5.  Kryteria oceny oferty i sposób oceny ofert:

5.1       Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert:

Oferta może zdobyć 100 punktów - suma punktów uzyskanych na podstawie kryteriów od 1 do 4:

1)    cena – metodologia wyliczenia punktacji:

cena najniższa/cena badana x 60

2)    dot. każdego urządzenia: dodatkowa kompatybilna karta pamięci o poj. min. 8 GB – za każdą 5 pkt, nie więcej niż 10 pkt;

3)    dot. każdego urządzenia: dodatkowa kompatybilna karta pamięci o poj. min.16 GB – 10 pkt

4)    dot. każdego urządzenia: odpowiedni futerał/etui – 20 pkt

5.2       Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów będącą sumą uzyskaną na podstawie wszystkich ocenianych kryteriów.

5.3       Punkty będą obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.4       Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.


6.  Informacja o sposobie realizacji zamówienia:

6.1       O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej www.bip.starogardgd.ug.pl.

6.2       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

6.3       Z wybranym Wykonawcą, Zamawiający upoważniony zawrze umowę na dostawę.

6.4       Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:

a)     terminu dostawy, na wniosek Wykonawcy, nie więcej niż o 5 dni;

b)    dostawy asortymentu równoważnego lub lepszego od wskazanego  w ofercie – specyfikacji dostaw, po przedłożeniu uaktualnionej specyfikacji dostaw
i uzyskaniu zgody Zamawiającego;

c)     warunków płatności – terminu zapłaty wynagrodzenia, który na wniosek Wykonawcy może ulec skróceniu maksymalnie do 21 dni od dnia wystawienia faktury.

6.5       Ustala się następujące warunki dostawy i płatności za dostawę:

1)    Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości do:

a)      siedziby Zamawiającego upoważnionego w zakresie dostaw określonych dla Gminy Starogard Gdański;

b)    siedziby Zamawiającego wspólnego dla dostaw określonych dla Gminy Bobowo.

2)    Wykonawca otrzyma wynagrodzenie oddzielnie od Zamawiającego upoważnionego w zakresie dostaw określonych dla Gminy Starogard Gdański i oddzielnie dla Zamawiającego wspólnego dla dostaw określonych dla Gminy Bobowo, zgodnie z opisem zawartym w zał. Nr 3 do nin. zapytania ofertowego

3)    Płatność  za wynagrodzenie określone w umowie nastąpi przelewem na konto wskazane przez wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni.

7.  Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi mieć formę pisemną (wersja papierowa) i powinna być sporządzona w języku polskim.

Oferta musi zawierać:

1)     wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. nr 1 do nin. zapytania ofertowego

2)    specyfikację dostawy wg wzoru określonego w zał. Nr 2.

Ofertę złożyć należy w kopercie z danymi Wykonawcy, zaadresowaną:

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

z dopiskiem:  ,,Oferta na dostawę kamer cyfrowych i aparatów cyfrowych”


8.  Miejsce i termin dostarczenia ofert:

Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 19 (sekretariat) do dnia 29.11.2016r., do godz. 11:00.

Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.


9.  Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:

29.11.2016r., godz. 11:15, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok.22

 

 

Załączniki:

  1. Zał. Nr 1 – formularz ofertowy;
  2. Zał. Nr 2 – specyfikacja dostaw;
  3. Zał. Nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
  4. Zał. Nr 4 – Istotne postanowienia umowy.

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.11.2016
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 listopada 2016 12:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anita Schleser
Ilość wyświetleń: 2040
24 listopada 2016 12:58 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_4__istotne_postanowienia_umowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 listopada 2016 12:58 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_3__szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 listopada 2016 12:58 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [zal_nr_2__specyfikacja_dostaw.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany