Starogard Gdański, dn. 24.11.2016r.
RGM. 271.13.2016.AS
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Starogard Gdański, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm.) realizując zasadę konkurencyjności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, określoną w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zaprasza do złożenia oferty na następujący przedmiot zamówienia:
DOSTAWA KAMER CYFROWYCH I APARATÓW CYFROWYCH
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. „Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.1 Zamawiającym upoważnionym do udzielenia zamówienia wspólnego jest:
Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
NIP: 5922079828
Strona internetowa: www.bip.starogardgd.ug.pl
1.2 Zamawiającym wspólnym jest:
Gmina Bobowo
ul. Gdańska 12
83-212 Bobowo
NIP: 5922085421
Strona internetowa: www.bip.ugbobowo.nv.pl
1.3 Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami
Anita Schleser, Beata Szadokierska,
Fax 58 562 46 41
godziny urzędowania: 8:00 – 14:00
adres e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 kamer cyfrowych i 14 aparatów cyfrowych dla publicznych szkół podstawowych i gimnazjów znajdujących się na terenie Gminy Starogard Gdański i Gminy Bobowo.
2.2 Miejsce dostawy:
a) 12 kamer cyfrowych i 12 aparatów cyfrowych do siedziby Zamawiającego upoważnionego;
b) 2 kamery cyfrowe i 2 aparaty cyfrowe do siedziby Zamawiającego wspólnego.
2.3 Dostawa nastąpi w terminie do dnia 15 grudnia 2016 roku – w dni robocze, w godz. 8:00 – 13:00 po uprzednim co najmniej jednodniowym poinformowaniu odpowiedniego Zamawiającego o zamiarze dostawy.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. Nr 3 do nin. zapytania ofertowego.
3. Wspólny słownik zamówień
Kod CPV : 38651600-9 Kamery cyfrowe, 38651000-3 Aparaty fotograficzne
4. Wyłączenia podmiotów z realizacji zamówienia
Zamawiający, który jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 tej ustawy, w celu spełnienia zasady konkurencyjności obligatoryjnie zawiera w zapytaniu ofertowym informację na temat zakresu wykluczenia, przy czym zaznacza, iż z racji na status beneficjenta, jako podmiotu zobowiązanego do stosowania ustawy PZP, nie dotyczy go wykazywanie powiązań, o których mowa w pkt 4.1
4.1 W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy PZP zgodnie z art. 3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Kryteria oceny oferty i sposób oceny ofert:
5.1 Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert:
Oferta może zdobyć 100 punktów - suma punktów uzyskanych na podstawie kryteriów od 1 do 4:
1) cena – metodologia wyliczenia punktacji:
cena najniższa/cena badana x 60
2) dot. każdego urządzenia: dodatkowa kompatybilna karta pamięci o poj. min. 8 GB – za każdą 5 pkt, nie więcej niż 10 pkt;
3) dot. każdego urządzenia: dodatkowa kompatybilna karta pamięci o poj. min.16 GB – 10 pkt
4) dot. każdego urządzenia: odpowiedni futerał/etui – 20 pkt
5.2 Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów będącą sumą uzyskaną na podstawie wszystkich ocenianych kryteriów.
5.3 Punkty będą obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.4 Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. Informacja o sposobie realizacji zamówienia:
6.1 O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej www.bip.starogardgd.ug.pl.
6.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
6.3 Z wybranym Wykonawcą, Zamawiający upoważniony zawrze umowę na dostawę.
6.4 Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
a) terminu dostawy, na wniosek Wykonawcy, nie więcej niż o 5 dni;
b) dostawy asortymentu równoważnego lub lepszego od wskazanego w ofercie – specyfikacji dostaw, po przedłożeniu uaktualnionej specyfikacji dostaw
i uzyskaniu zgody Zamawiającego;
c) warunków płatności – terminu zapłaty wynagrodzenia, który na wniosek Wykonawcy może ulec skróceniu maksymalnie do 21 dni od dnia wystawienia faktury.
6.5 Ustala się następujące warunki dostawy i płatności za dostawę:
1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości do:
a) siedziby Zamawiającego upoważnionego w zakresie dostaw określonych dla Gminy Starogard Gdański;
b) siedziby Zamawiającego wspólnego dla dostaw określonych dla Gminy Bobowo.
2) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie oddzielnie od Zamawiającego upoważnionego w zakresie dostaw określonych dla Gminy Starogard Gdański i oddzielnie dla Zamawiającego wspólnego dla dostaw określonych dla Gminy Bobowo, zgodnie z opisem zawartym w zał. Nr 3 do nin. zapytania ofertowego
3) Płatność za wynagrodzenie określone w umowie nastąpi przelewem na konto wskazane przez wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni.
7. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi mieć formę pisemną (wersja papierowa) i powinna być sporządzona w języku polskim.
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w zał. nr 1 do nin. zapytania ofertowego
2) specyfikację dostawy wg wzoru określonego w zał. Nr 2.
Ofertę złożyć należy w kopercie z danymi Wykonawcy, zaadresowaną:
Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę kamer cyfrowych i aparatów cyfrowych”
8. Miejsce i termin dostarczenia ofert:
Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 19 (sekretariat) do dnia 29.11.2016r., do godz. 11:00.
Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.
9. Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:
29.11.2016r., godz. 11:15, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok.22
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański