Gmina Starogard Gdański, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) oraz Zarządzenia nr RGM/32/2014 Wójta Gminy Starogard Gdański z dnia 22 kwietnia 2014r. w sprawie wprowadzenia: Regulaminu udzielania zamówień w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, których wartość nie przekracza 30.000 euro zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Starogard Gdański – edycja 2016”
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
Tel. (58) 56 250 67
fax (58) 56 246 41
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański, w tym:
a) wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański,
b) transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z posesji mieszkańców, na terenie gminy Starogard Gdański.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości osób prywatnych z terenu gminy Starogard Gdański, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest, w celu skontaktowania się z właścicielami nieruchomości i uzgodnienia terminu wykonania usługi. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 20 września 2016r.
Zamawiający przewiduje zdemontowanie pokryć dachowych z płyt zawierających azbest, z budynków mieszkalnych i gospodarczych na posesjach osób fizycznych na terenie gminy Starogard Gdański
w ilości około 3150,00 m2, tj. ok. 42,525Mg oraz ich transport i unieszkodliwienie.
Ponadto Zamawiający przewiduje transport i unieszkodliwienie płyt zawierających azbest z posesji osób fizycznych na terenie Gminy Starogard Gdański w ilości 1370,00 m2, tj. ok. 18,495 Mg.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.),
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( t. j. Dz.U. z 2016r. poz. 672),
3) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.),
4) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.),
5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824),
6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r.
w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.),
7) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973),
8) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr. 8, poz. 31).
Ponadto roboty budowlane obejmują:
Organizację i urządzenie placu budowy w każdym miejscu realizacji, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, koszty utrzymania zaplecza, prace porządkowe po zakończeniu zadania.
1) Termin wykonania prac Wykonawca uzgodni z właścicielem nieruchomości – nie może być późniejszy niż do 20.09.2016r.,
2) Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie ewidencji odpadów i karcie przekazania odpadu,
3) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie tego typu odpadów,
4) Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane kartą ewidencji odpadów, kartą przekazania odpadu, oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu,
5) Wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną prowadzonych prac. Dokumentacja ma zawierać fotografie stanu przed i po demontażu wyrobów zawierających azbest. Ma być tak wykonana, by możliwa była identyfikacja wszystkich miejsc, w których realizowane jest zadanie.
6) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za 1Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest i ilości ton,
7) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi,
8) Zamawiający informuje, że uzyskał promesę na dofinansowanie przedmiotowego zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
9) Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w zakresie realizacji minimum trzech usług demontażu, wywozu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, udokumentowanych poświadczeniem należytego wykonania usługi.
Minimalny wymiar każdej z trzech zrealizowanych usług to 10 ton wyrobów zawierających azbest.
Realizacja zadania : od dnia podpisania umowy do 20.09.2016r.
Poświadczenia muszą zawierać informacje o ilości zdemontowanego, wywiezionego i unieszkodliwionego azbestu, datach zrealizowania usług oraz potwierdzenie ich należytego wykonania zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego; podpis osoby uprawnionej do wystawienia poświadczenia.
Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub uprawomocnionego przedstawiciela. W przypadku podpisania dokumentów przez przedstawiciela należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania dokumentów. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego oraz pozostałe załączniki określone w punkcie 5 niniejszego Zapytania należy przygotować następująco: druki należy wypełnić komputerowo lub ręcznie wyraźnym pismem, podpisać zgodnie z informacją do punktu 5.
Kryterium wyboru oferty:
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
cena (C) – ocenie zostanie poddana łączna cena brutto oferty za realizację całości przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu ofertowym. Maksymalna liczba punktów – 80. Oferta o najniższej cenie uzyska największą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C=Cn/Cb x 80 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn – najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto badanej oferty
doświadczenie Wykonawcy (D) – ocenie zostanie posiadane przez Wykonawcę doświadczenie w zakresie realizacji usług demontażu, wywozu i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest w okresie ostatnich 3 lat:
Za każdą dodatkową usługę (poza wymaganym minimum określonym w pkt 3. 9) demontażu, wywozu i unieszkodliwieniu minimum 10 ton wyrobów zawierających azbest zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat udokumentowaną poświadczeniem należytego wykonania usługi (pkt 5.2) Wykonawca otrzyma 4 dodatkowe punkty.
Maksymalnie można zdobyć 20 punktów za kryterium doświadczenia (przedkładając 5 dodatkowych poświadczeń )
a) za brak dodatkowego doświadczenia poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9 – 0 pkt.,
b) za poświadczenie należytego wykonania 1 dodatkowej usługi poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9 – 4 pkt.
c) za poświadczenie należytego wykonania 2 dodatkowych usług poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9 – 8 pkt.
d) za poświadczenie należytego wykonania 3 dodatkowych usług poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9 – 12 pkt.
e) za poświadczenie należytego wykonania 4 dodatkowych usług poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9– 16 pkt.
f) za poświadczenie należytego wykonania 5 dodatkowych usług poza minimalnymi wymaganiami określonymi w pkt 3. 9 – 20 pkt.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:
P = C + D
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający z tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Przyjmowanie korespondencji Gmina Starogard Gdański - Budynek Urzędu Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9,83-200 Starogard Gdański, pokój nr 19.
Otwarcie ofert nastąpi 27.06.2015r. o godz. 10.10 w siedzibie Gminy Starogard Gdański - Budynek Urzędu Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
Informacji na temat zamówienia udzielają:
Marcin Walkowski – nr tel. (58) 56 250 67 wew. 60, fax. (058) 56 246 41,
Beat Szadokierska – nr tel. (58) 56 250 67 wew. 52, fax. (58) 56 246 41.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański