Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na dostawę wyposażenia budynku wystawienniczego na Grodzisku Owidz.

      Starogard Gdański, 05.05.2015r.

RGM.271.18.2015.BS                                                         

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Starogard Gdański zwraca się z zapytaniem ofertowym na dostawę wyposażenia budynku wystawienniczego na Grodzisku Owidz.

 

  1. Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański

                            ul. Sikorskiego 9

                            83-200 Starogard Gdański

                            Tel. (58) 56 250 67

                            fax (58) 56 246 41

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Celem niniejszego zamówienia publicznego jest wyposażenie w pełni funkcjonalne sprzęty elektroniczne budynku wystawienniczego Grodziska Owidz.

 

2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

- dostawę sprzętu elektronicznego

Dostarczany sprzęt na każdą z wymienionych części postępowania musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

2.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):

KODY CPV:

30213300-8 -  Komputer biurkowy,

33195100-4 – Monitory,

48771000-3 – Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający 

 

2.3 Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:

 Dostawa sprzętu elektronicznego do Grodziska w Owidzu w zestawach:

a) komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 1szt.

b) monitorów: typ 1 – 1 szt. i typ 2  - 1 szt.,

c) system operacyjny – 1szt.,

d) zestaw mikrofonów bezprzewodowych nagłownych – 1 kpl.,

e) rozdzielnica prądu – 1 szt.

 

2.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać deklarację zgodności uwidocznioną oznaczeniem znakiem CE – szczegóły opisane w zał. nr 2 do niniejszego zapytania.

W celu potwierdzenia spełniania warunków dla przedmiotu zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:

- wymagane certyfikaty dla komputera: CE, ISO9001, GOLD 80+, Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z oferowanym systemem operacyjnym.

- wymagane certyfikaty dla monitora: CE, TCO Min. 5.0

 

2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

 

2.6 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji:

- nie krótszy niż 72 miesiące od dnia odbioru końcowego komputerów,

- nie krótszy niż 36 miesiące od dnia odbioru końcowego monitorów,

- nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru końcowego zestawu mikrofonów i rozdzielni prądu,

 

2.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za czynności wykonane przez podwykonawców oraz inne podmioty.

 

2.8 Materiały równoważne.

Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w zapytaniu ofertowym. Zamawiający dopuszcza a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w oparciu o wyroby/produkty/urządzenia innych producentów pod warunkiem posiadania przez te wyroby/produkty/urządzenia parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego lub je przewyższających i posiadania wymaganych właściwości.

 

  1. Miejsce dostawy – Grodzisko Owidz, ul. Rycerska 1, Owidz , 83-211 Jabłowo.

       4.Termin realizacji zamówienia: do 15 dni od podpisania umowy.

       5. Informacja o sposobie rozliczania pomiędzy stronami: Rozliczenia pomiędzy stronami będą odbywały się w PLN.

       6. Sposób przygotowania oferty:

  • Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
  • Niezbędne załączniki do złożonej oferty:
    • Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
    • Na wszystkie pytania zawarte w formularzu ofertowym muszą być udzielone odpowiedzi.
    • Jeżeli pytanie postawione w formularzu ofertowym nie dotyczy oferenta, należy wpisać ,,nie dotyczy”.
    • Koperty powinny być oznaczone następująco:

            ,,Oferta na dostawę wyposażenia budynku wystawienniczego na Grodzisku Owidz”

  • Nazwa i adres Zamawiającego,
  • Nazwa i adres Wykonawcy.
  • Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.

  7. Kryterium wyboru oferty:  cena

Porównanie cen nastąpi na podstawie cen brutto wskazanych przez Wykonawców w formularzu ofertowym.

 8. Oferty można składać do dnia 08.05.2015r. do godz. 12.30, wyłącznie w formie pisemnej.

 

Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście (potwierdzenie przyjęcia powinno być zawsze podpisane przez Zamawiającego).

 9. Miejsce dostarczenia ofert:

            Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański,             Pok. 19 (Sekretariat).

 10. Termin i miejsce otwarcia ofert:

08.05.2015r. do godz. 12.45, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9,
83-200 Starogard Gdański, Pok. 22.

 11. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego:

Informacji na temat zamówienia udziela Bartłomiej Sadowski – Inspektor ds. środków zewnętrznych.

            Nr Tel. (58) 56 250 67, fax. (58) 56 246 41,

 

 Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

 

 Wójt Gminy Starogard Gdański

Stanisław Połom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.05.2015.
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bartłomiej Sadowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2015 14:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 1984
05 maja 2015 14:38 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [opis_przedmiotu_zamowienia__05052015.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2015 14:38 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2015 14:35 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany