Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałow biurowych - poprawienie omyłek

Gmina Starogard Gdański informuje, że w ogłoszeniu "Zapytanie ofertowe na dostawę materiałow biurowych", związanym z realizacją projektu „Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański”, znak sprawy:RGM .271.50.2014.AS, dokonano poprawienia omyłek:

było

7. Miejsce i termin dostarczenia ofert:

  • Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 19 (sekretariat)
  • do dnia 04.10.2014r., do godz. 12:00
  • ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.

8. Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:

04.10. 2014r., godz. 12:15, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok.21

 

jest

7. Miejsce i termin dostarczenia ofert:

  • Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 19 (sekretariat)
  • do dnia 04.11.2014r., do godz. 12:00
  • ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na w/w adres.

8. Termin i miejsce otwarcia złożonych ofert i podania wyniku oceny ofert:

04.11. 2014r., godz. 12:15, Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pok.21

 

Pozostałe zapisy zapytania pozostaja bez zmian.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.10.2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 października 2014 12:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2356
28 października 2014 12:31 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany