Komunikaty - archiwum

Zapytanie o cenę usługi organizacji spotkań edukacyjno-integracyjnych dla dzieci w wieku 3-5 lat wraz z opiekunami i rodzicami

Gmina Starogard Gdański zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę usługi organizacji usług edukacyjno-integracyjnych dla dzieci w wieku 3-5 lat wraz z opiekunami i rodzicami.

 

Opis usługi:

 

  1. Organizacja trzech 1-dniowych spotkań edukacyjno-integracyjnych, tj. jedno spotkanie trwające 4-5 godzin dla każdego Zespołu Wychowania Przedszkolnego:

 

  1. w Lipinkach Szlacheckich – Świetlica Wiejska ul. Jana Pawła II 40, 83-211 Jabłowo – grupa 16 dzieci plus 16 rodziców/opiekunów
  2. w Kolinczu - Świetlica Wiejska, ul. Główna 52, 83-211 Jabłowo  - 13 dzieci plus 13 rodziców/opiekunów
  3. w Rokocinie – PSP ul. Parkowa 2, 83-200 Starogard Gdański – 15 dzieci plus 15 rodziców/opiekunów

 

Działania ujęte w usłudze mają sprzyjać realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego w zakresie m. in. wychowania rodzinnego, społecznego i patriotycznego oraz wychowania przez sztukę, przez budzenie zainteresowań technicznych.

 

Spotkania zorganizowane muszą być w ZWP, w dni robocze w godz. 8:00 – 13:00, w okresie maj-czerwiec 2014, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym:

  1. ZWP w Lipinkach Szlacheckich miedzy 20.05.2014-26.06.2014
  2. ZWP w Kolinczu między 20.05.2014- 26.06.2014
  3. ZWP w Rokocinie miedzy 20.05.2014 – 26.06.2014

 

Podczas spotkań zarówno dzieci jak i rodzice mają aktywnie uczestniczyć w wielu zajęciach i zabawach o charakterze edukacyjno-integracyjnym, m. in.:

a)      budowanie konstrukcji (robotów) z klocków lego

b)      warsztaty sztuczek magicznych – nauka łatwych trików iluzjonistycznych

c)      pokaz eksperymentów chemicznych np. z ciekłym azotem, balony z helem

d)     chodzenie po wodzie czyli eksperyment z cieczą nienewtonowską

e)      bezpieczne wakacje – zabawy edukacyjne

f)       malowanie twarzy nietoksycznymi farbami

g)      zabawy muzyczno-taneczne – rozbijanie piniaty z cukierkami

h)      zabawy na „dmuchańcach” – dmuchany zamek

 

Zajęcia mają integrować dzieci i dorosłych.

W zajęciach pomogą animatorzy – min. 2 animatorów na grupę.

 

Dzieciom i rodzicom/opiekunom zapewnić należy niegazowaną wodę mineralną w ilości 0,2-0,25 l/os., naturalne soki owocowe bez konserwantów i cukru, pasteryzowane w ilości 6 l/ZWP, kubeczki jednorazowe papierowe do napojów gorących i zimnych o poj. 0,25-0,3l w ilości min. 50/ZWP.

 

 

Można złożyć oferty wariantowe dotyczące m. in. rodzaju atrakcji edukacyjnych i kulturalnych, rodzaju napojów, ilości animatorów, czasu trwania.

 

Państwa wycena stanowić będzie podstawę do oszacowania wartości zamówienia publicznego
w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póź. zm.).

 

Uprzejmie prosimy o sporządzenie wyceny wg wzoru załączonego do nin. wiadomości.

 

W przypadku nieścisłości bądź jakichkolwiek uwag w zakresie w/w specyfikacji prosimy
o kontakt.

 

Osoba wskazana do kontaktu z oferentami: Beata Szadokierska - podinspektor ds. monitoringu projektu, od pn. – pt. w godz. 7:30-13:00

Tel. 58 562 50 67 w. 52

 

Wycenę/y prosimy złożyć w terminie do 16 maja 2014r. na adres e-mail: b.szadokierska_ug@wp.pl

 

Załącznik:

Wzór oferty

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2014 13:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2613
12 maja 2014 14:00 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zapytanie_o_cene__wzor_oferty.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 maja 2014 14:00 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [zapytanie_o_cene__piknik_edukacyjny.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 maja 2014 13:59 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany