Komunikaty - archiwum

Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Starogard Gdański”

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Starogard Gdański, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759). oraz Zarządzenia nr 95/2007 Wójta Gminy Starogard Gdański z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wprowadzenia: Regulaminy udzielania zamówień w ramach projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, których wartość nie przekracza 14.000 euro zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie  zadania :  „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Starogard Gdański”

 1.      Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański

                             ul. Sikorskiego 9

                             83-200 Starogard Gdański

                             Tel. (58) 56 250 67

                             fax (58) 56 246 41

 2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Starogard Gdański, w tym:

wykonanie demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Starogard Gdański

Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości osób prywatnych z terenu gminy Starogard Gdański, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest, w celu skontaktowania się z właścicielami nieruchomości i uzgodnienia terminu wykonania usługi. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31 września 2013 r.

Zamawiający przewiduje zdemontowanie pokryć dachowych z płyt zawierających azbest, z budynków mieszkalnych i gospodarczych na posesjach osób fizycznych na terenie gminy Starogard Gdański

w ilości około 1700 m2, tj. ok. 23.00 Mg oraz ich transport i unieszkodliwienie.  

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:

 

1)      Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.),

2)      Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst. jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.),

3)      Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.),

4)      Ustawą z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. Nr 199, poz. 1671 ze zm.),

5)      Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824),

6)      Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r.
w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649 ze zm.),

7)      Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673),

8)      Rozporządzenie Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2011r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr. 8, poz. 31).

 

Ponadto roboty budowlane obejmują:

Organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, koszty utrzymania zaplecza,  prace porządkowe po zakończeniu zadania.

 

  1. Inne istotne warunki zamówienia:

1) Termin wykonania prac Wykonawca uzgodni z właścicielem nieruchomości,

2) Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych

w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie ewidencji odpadów i karcie przekazania odpadu,

3) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie tego typu odpadów,

4) Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane kartą ewidencji odpadów, kartą przekazania odpadu, oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu,

5) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za 1Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest i ilości ton ,

6) Wykonawcy należy się wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi,

7) Zamawiający uzyskał promesę na dofinansowanie przedmiotowego zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

 

  1. Termin wykonania:

Realizacja zadania : od 27.05.2013r.  do 31.09.2013r.

 

  1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.

2. Ważna decyzja Marszałka zatwierdzająca Program Gospodarki Odpadami (niebezpiecznymi zawierającymi azbest).

3. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualna umowa z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie.

5. Umowa z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów niebezpiecznych na przyjęcie w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest.

Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

 6.      Sposób przygotowania oferty:

Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 7.      Kryterium wyboru oferty:  cena brutto.

 8.      Oferty można składać : do dnia 24.05.2013r. do godz. 10.00, wyłącznie w formie pisemnej.

 9.      Miejsce składania ofert:

Przyjmowanie korespondencji Gmina Starogard Gdański - Budynek Urzędu Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9,83-200 Starogard Gdański, pokój nr 19.

  1. Termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi 24.05.2013 r o godz. 10.10 w siedzibie Gminy Starogard Gdański - Budynek Urzędu Gminy w Starogardzie Gdańskim, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.

 11.  Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego:                   

Informacji na temat zamówienia udzielają:

Marcin Walkowski – nr tel. (58) 56 250 67 wew. 60, fax. (058) 56 246 41,

Magdalena Forc - Cherek – nr tel. (58) 56 250 67 wew. 55,  fax. (58) 56 246 41.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013.05.16
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Forc-Cherek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 maja 2013 13:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2448
16 maja 2013 13:59 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [formularz_oferty__azbest.doc] do dokumentu.
16 maja 2013 13:57 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany