Starogard Gdański: Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu- III Etap
Numer ogłoszenia: 5623 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu- III Etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu- III etapw zakresie: a) budowa placów zabaw o łącznej powierzchni zagospodarowania -7248,10m2, w tym: Park Przygód -o pow. 5203,00 m2 W zakresie parku Przygód, do wykonania jest: -przygotowanie terenu , nasadzenie zieleni i pielęgnacja (drzewa, krzewy) zgodnie z zestawieniem materiału roślinnego w dokumentacji projektowej -Wykonanie trawników z siewem i nawożeniem- 1901,75m2 -Wykonanie systemu podlewania automatycznego z projektem i wykonawstwem -budowa nawierzchni utwardzonych i dróg technicznych-265,6m2 -budowa nawierzchni ze żwiru i piasku - 3035,65 m2 -wyposażenia parku w elementy i urządzenia do celów rekreacji i zabaw dla dzieci -dostawa i montaż ogrodzenia drewnianego wraz fundamentem fi 20x77cm z B25-363m -Dostawa i montaż bramy wjazdowej (szer.4,5m) z fundamentem- 4 szt. -dostawa i montaż bramy wjazdowej (1szt.x3,0m i 3 szt. x1,6m) z fundamentami -dostawa i montaż koszy na śmieci-11 szt. -dostawa i montaż tablic informacyjnych - szt.1 Park Doświadczeń (ograniczony do strefy spacerowej)- o pow. 2045,10 m2 W zakresie Parku Doświadczeń do wykonania jest: -przygotowanie terenu ,nasadzenie zieleni i pielęgnacja( drzewa i krzewy) zgodnie z zestawieniem materiału roślinnego w dokumentacji projektowej -Wykonanie trawników z siewem i nawożeniem - 1552.45 m2 -budowa nawierzchni utwardzonych z desek betonowych-89,7m2 -budowa drogi dojazdowej z brukowca do zaplecza istniejącego budynku -142m2 -budowa nawierzchni ze żwiru i piasku - 260,95 m2 -dostawa i montaż ogrodzenia drewnianego (tylko od strony budynku wystawienniczego ) wraz fundamentem fi 20x77cm z B25- 84,04m -dostawa i montaż pergoli wg rysunku C34- 6 szt. -Dostawa i montaż furtki dwuskrzydłowej (szer.1,6m) z fundamentem- 3 szt. -wykonanie dodatkowej bramy wraz z fundamentem wg rys D5 -1kpl. -dostawa i montaż tablic informacyjnych - szt.2 b) wykonanie dodatkowych elementów zagospodarowania terenu wokół placów zabaw: -utwardzenia (z płytki chodnikowej ze strukturą płukanego żwiru) wzdłuż ścieku liniowego przy budynku wystawienniczym- 30,40m2 -bramy z częstokołem na drodze dojazdowej do grodziska przy parku przygód (szer. 5m,) -furtki wejściowej na ciągu pieszym przy parku doświadczeń (szer. 1,6m). c) wykonanie elementów infrastruktury towarzyszącej i zagospodarowania terenu grodziska: -budowa drogi kamiennej z kostki granitowej szarej (oznaczonej w dokumentacji jako kamień łamany/kostka kamienna- odcinek A-A) gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz ze zjazdami -łącznie w ilości 2019,50m2 -budowa ciągów pieszych kamiennych z kostki granitowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 993,00 m2 -budowa przepustów pod drogą kamienną (25mb o śr. 400mm), ścieków prefabrykowanych (31m), osadnika, separatora, -zagospodarowanie zieleni (drzewa i krzewy liściaste-258szt.)wzdłuż drogi dojazdowej oraz dostawa i montaż 8 ławek z połówek bali. -budowa oświetlenia zewnętrznego- 6 sztuk słupów oświetleniowych OW wraz z niezbędną instalacją elektryczną. -likwidacja nieczynnej oczyszczalni ścieków (za budynkiem wystawienniczym), której teren będzie zagospodarowany przez Park Doświadczeń ograniczony w tym etapie do strefy spacerowej (ścieżki o nawierzchni glino- żwirowej, trawniki i nasadzenia zieleni) -wycinka istniejącego drzewostanu na terenie likwidowanej oczyszczalni ścieków. -wykonanie trawników z siewem i nawożeniem (z wyłączeniem ilości trawników przy parkach)- 6835,10m2 d) wykonanie dodatkowych elementów infrastruktury towarzyszącej i zagospodarowania grodziska -Przebudowa ogrodzenia istniejącej przepompowni ścieków (14,78m) wraz z robotami towarzyszącymi -Wykonanie uzupełnień nawierzchni komunikacji ciągów pieszych (z kostki rzędowej szarej gr. 6cm) -140,5m2 i jezdnych ( z kostki brukowej szarej gr. 10cm) - 30m2 -wykonanie trawników z siewem i nawożeniem (z wyłączeniem ilości trawników przy parkach)- 5412,9m2 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Prowadzenie prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji pod nadzorem archeologicznym. Zlecenie tych badań i wykonanie dokumentacji archeologiczno-konserwatorskiej, wykonawca powierzy uprawnionym podmiotom w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym. Na prowadzenie nadzorów należy uzyskać pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. b) wykonanie robót liniowych (kabli elektrycznych) c) kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej d) organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowanie organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych wg potrzeb, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego z inwentaryzacją geodezyjną) w min. 2 egz. f) naprawa i przywrócenie do stanu poprzedniego napotkanych urządzeń melioracyjnych, g) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, w tym uszkodzonych punktów geodezyjnych ( tzw. kamieni granicznych).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.10-5, 45.23.24.40-8, 45.23.32.00-1, 45.23.32.60-9, 45.31.61.00-6, 37.53.52.00-9, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem :Wadium na Przetarg - Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego w Owidzu- III etap na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. -zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku natrafienia na zabytki archeologiczne w trakcie prac ziemnych i konieczności przeprowadzenia badań ratowniczych , będących w kolizji z robotami i nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański (pok.31).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański (sekretariat pok. 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański