OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA - NR – 220580-2008
przetarg nieograniczony na „Budowę ronda w ciągu drogi gminnej w Brzeźnie Wielkim”
Informacje dotyczące zamówienia zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177):
1. Nazwa i adres zamawiającego.
Gmina Starogard Gd.
83-200 Starogard Gd., ul. Sikorskiego 9
2. Określenia trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony – art. 39 – Ustawy –Prawo zamówień publicznych
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cenę, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie w cenie 30,- złotych brutto w tut. Urzędzie Gminy po wystąpieniu pisemnym lub odebrać osobiście. Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z oferentami jest Maria Michel oraz Urszula Szopińska - tel. (0-58) 56-250-67 wewn. 58 lub 62.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie - ronda w ciągu drogi gminnej w tym:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm oraz z gruntu stabilizowanego cementem gr. 23 cm
b) wykonanie chodników z kostki wibroprasowanej gr. 6,0 cm
c) wykonanie wjazdów z kostki wibroprasowanej gr 8.0 cm
d) wykonanie wyspy wewnętrznej z kostki kamiennej
e) inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zadania
f) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych,
g) obsługa geodezyjna zleconego zadania,
h) ustawienie znaków drogowych
i) wykonanie robót przygotowawczych – wycięcie krzewów , roboty rozbiórkowe itp.
j) koszty zajęcia pasa drogowego, ubezpieczenie budowy
k) organizacja ruchu na czas remontu drogi – organizacja i oznakowanie objazdów
l) wykonanie oświetlenia ronda – zgodnie przedmiarem
ł) zakup wiaty przystankowej
Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - nie dotyczy
6. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia jest narzucony przez Zamawiającego. Wykonanie zadania w terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby spełniający wymagania art. 22 ust. 1 cytowanej wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymienione w SIWZ.
8. Informacja na temat wadium.
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN do 07.10.2008r. godz. 10,00
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Cena – 100%.
10. Miejsce i termin składania ofert.
Siedziba Zamawiającego, w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9 w pokoju nr 18- sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 07.10.2008 r. o godzinie 10.00.
11. Termin związania z ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą zgodnie z art. 85 – Ustawy – prawo zamówień publicznych
12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – Nie dotyczy
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której zamieszczone będą dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – Nie dotyczy
14. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej – Nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański