Przetargi - archiwum

Remont drogi gminnej - Żabno - Kręgski Młyn

Remont drogi gminnej - Żabno - Kręgski Młyn

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, fax (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej - Żabno - Kręgski Młyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - remont drogi gminej - Żabno - Kręski Młyn, obejmujący wykonanie następujących robót w tym:
a) wykonanie wjazdu o nawierzchni z kostki wibroprasowanej o szerokości jezdni 4,0 m w ilości - 280,0 m2 - zgodnie z załączonym przedmiarem robót
b) wykonanie asfaltowej nawierzchni wjazdu - 96 m2
c) wykonanie przepustu pod drogą fi 600 mm - l=12 mm
d) ułożenie ścieku z prefabrykatów betonowych - 70 mb
e) skarpowanie i umocnienie poboczy drogi trylinką
f) nawierzchnia z tłucznia budowlanego w korycie drogi
g) inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zadania wykonana na mapie do celów informacyjnych,
h) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych,
i) obsługa geodezyjna zleconego zadania, organizacja, urządzenie i utrzymanie placu budowy.
j) ustawienie trzech znaków drogowych
k) wykonanie robót przygotowawczych - wycięcie krzewów i kolidujących drzew, ogłowienie i przycięcie przyrostów wchodzących w światło drogi, itp
l) koszty zajęcia pasa drogowego, ubezpieczenie budowy
ł) organizacja ruchu na czas remontu drogi - organizacja i oznakowanie objazdów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.

    1.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą w złotych.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć:

    1.3.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia (a-i) oraz zaświadczenia ( j):
    a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
    b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień;
    c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia;
    d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
    f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Budownictwie oraz placem budowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń;
    g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę;
    h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie;
    i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą prace w Żabnie i Kręskim Młynie gm. Starogard Gdański.
    j) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki;
    Wykonawca musi zatrudniać min. 10 zarejestrowanych pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi z opłaconą składką ZUS.
    Informacja o ilości osób zatrudnionych może widnieć na zaświadczeniu z ZUS lub Wykonawca robót składa stosowne oświadczenie .

    Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
    Wykonawcy zagraniczni powinni przedstawić dokumenty (zaświadczenia według punktów a do j) odpowiednie dla krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, ze takie dokumenty nie są dostępne. Dokumenty powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

    1.3.2.Załącznik nr 1 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji.
    1.3.3.Załącznik nr 2 - Informacje na temat dotychczasowego doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze, wielkości i wartości wykonywanych prac w ciągu ostatnich trzech lat
    Wykonawca musi się wykazać wykonaniem przynajmniej 3 dróg o podobnych parametrach.
    1.3.4.Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do udziału w tym kontrakcie.
    Pracownicy nadzoru technicznego Wykonawcy robót przeznaczeni do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia. Potwierdzone kopie uprawnień personelu technicznego należy dołączyć do oferty.
    1.3.5.Załącznik 4 - Główne pozycje sprzętu budowlanego - proponowanego do realizacji kontraktu;
    1.3.6.Załącznik nr 5 - Ogólna wartość robót i usług budowlanych wykonanych przez ostatnie trzy lata
    1.3.7. Załącznik nr 6 - Informacja o podwykonawcach; propozycje podzlecania (o ile są takie) wszystkich składników prac.
    Ogólna wartość robót podzleconych nie może być większa niż 30% wartości oferty.
    1.3.8.Załącznik nr 7 - Cena oferty;
    1.3.9. Załącznik nr 8 - Kosztorys ofertowy

    Niezwłocznie po otwarciu ofert członkowie komisji złożą oświadczenie, że pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nie zachodzi żadna z okoliczności wymieniona w art. 17 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Ustawy z 22 marca 1991 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi i funduszach powierniczych.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gd.
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gd.
pok. 31.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gd.
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gd.
sekretariat pok. 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 155.08.2008.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Urszula Szopińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lipca 2008 13:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Włodzimierz Bieliński
Ilość wyświetleń: 5764
15 lipca 2008 13:58 (Włodzimierz Bieliński) - Dodanie załącznika.
15 lipca 2008 13:57 (Włodzimierz Bieliński) - Dodanie załącznika.
15 lipca 2008 13:56 (Włodzimierz Bieliński) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany