1. Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie wartości użytkowych gruntów rolnych poprzez odbudowę rurociągu melioracyjnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- kompleksowej odbudowy rurociągu melioracyjnego w tym:
a) mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni z wywozem karpin i dłużyc
b) zagospodarowanie łąk metodą pełnej uprawy
c) odbudowa rurociągu melioracyjnego – zgodnie z załączonym przedmiarem robót
d) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych,
e) dokumentacja powykonawcza zadania w tym: kosztorys powykonawczy, atesty na wbudowane materiały, geodezja powykonawcza
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane w terminie 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy na wykonanie zadania
Przewiduje się, że roboty zostaną wykonane w jednym etapie. Faktura końcowa zostanie wystawiona na podstawie odbioru końcowego.
3. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
4. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca.
5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
b) przygotowanie terenu pod budowę,
c) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
d) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
e) skompletowanie zamówionych wcześniej niezbędnych materiałów i urządzeń w celu dobrego i szybkiego ich zastosowania
6. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi SIWZ, a w szczególności dokumenty przetargowe łącznie z przedmiarem robót.
7. Cenę ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną .
8. Pozostałe warunki zostały przedstawione w przykładzie Umowy w rozdziale D niniejszej specyfikacji.
Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego:
Minimum 3 lata gwarancji i 2 lata rękojmi na wykonane roboty. Szczegółowe warunki gwarancji będą zaproponowane przez Wykonawcę w karcie gwarancyjnej, której przykład ma być zawarty w jego ofercie.
3. Kryteria kwalifikacyjne oferty.
9. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale A punkcie 1 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych:
10. Średnia wartość sprzedaży robót budowlano-montażowych liczona z okresu ostatnich 3 lat musi być przynajmniej równa kwocie 200. 000 PLN;
11. W ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej trzech różnych robót o tożsamym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu.
12. Informacja dotycząca terminowego zapewnienia podstawowego sprzętu uwzględniająca własny sprzęt, wydzierżawienie, wynajem, itp. obejmującego co najmniej:
koparki gąsienicowe i kołowe min 1 szt. o poj. łyżki min 0,4 do 1,2 m3 i , spychacze gąsienicowe min. 1 szt., dźwig samochodowy – szt 1
13. Kierownik Budowy musi dysponować co najmniej dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż pięć lat w charakterze kierownika;
14. Przedmiot przetargu musi być wykonany w ciągu 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy na realizację zadania
15. Ocena ofert
16. Przed dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia, czy w zasadniczy sposób spełniają wymagania określone w dokumentach przetargowych.
17. Wyłącznie zakwalifikowane oferty (spełniające wszystkie wymogi formalne) będą oceniane na podstawie danych przedstawionych w Załączniku nr 7 (“Cena oferty”) do FORMULARZA OFERTOWEGO.
18. Jedynym kryterium oceny zakwalifikowanych ofert jest cena podana przez Wykonawców uczestniczących w przetargu w złożonej przez nich ofercie (cena = 100%).
19. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w rozdziale A punkty 1 i 2 niniejszej specyfikacji oraz w załączniku Nr 1 ("Oświadczenie Wykonawcy”) do FORMULARZA OFERTOWEGO oraz minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych (określonych w rozdziale A punkt 3) odrzuca się.
20. Zamawiający przyzna kontrakt Wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych i który zaoferował najkorzystniejszą cenę.
21. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie przewiduje się wniesienia wadium na wykonanie zadania.
22. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, to jest Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9 w pokoju nr 18 - sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2007 r. o godzinie 10.00.
Spóźnione oferty zostaną zwrócone bez otwierania.
Oferty można dostarczyć pocztą lub osobiście (potwierdzenie przyjęcia powinno być zawsze podpisane przez Zamawiającego). Przy ofertach dostarczanych pocztą decyduje data dotarcia oferty do Zamawiającego, nie zaś data wysłania oferty.
Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie ostatecznego terminu składania ofert tj. 24.08.2007 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, pokój nr 22.
Otwarcie ofert jest jawne, mogą być przy nim obecni przedstawiciele Wykonawców.