Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA KONCEPCJĘ ARCHITEKTONICZNO FUNKCJONALNĄ W OWIDZU

ZADANIE „Rekonstrukcja grodziska średniowiecznego i budowa infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Owidz gm. Starogard Gd .
do zamówienie nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA I: Zamawiający.
1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia”
Sumin 57
83-200 Starogard Gdański
www.chatakociewia.pl
e-mail: marianfirgon@wp.pl
osoba do kontaktu: Marian Firgon

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje i materiały:
siedziba biura LGD „Chata Kociewia” w budynku Urzędzie Gminy
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
tel. (058) 56 222 44, lub 058 56 250 67 wew. 64
fax. 058 56 246 41

2. Adres pod którym można uzyskać szczegółową dokumentację :
Jak w punkcie 2

3. Adres, na który należy składać oferty:
Jak w punkcie 2

SEKCJA II: Przedmiot zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:

Koncepcja architektoniczno- funkcjonalna rekonstrukcji grodziska średniowiecznego i budowa infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Owidz gm. Starogard Gdański
w g. założeń techniczno-archeologicznych:
I. Założenia dla grodziska są uwarunkowane faktem, że na terenie grodu mogą powstać jedynie obiekty jakie tam pierwotnie istniały, w związku z tym może tam powstać:
1/ brama wjazdowa z palisadą z wałem drewniano-kamienno-ziemnym okalającym grodzisko
2/ na majdanie usytuowanie w miejscach zgodnych z badaniami archeologicznymi 9 chałup, o wymiarach 3 x 4 m lub 4 x 5 m, z przeznaczeniem na prezentacje rękodzieła, wieże strażnicze, miejsce na ognisko, hydranty ochrony p-poż. oraz oświetlenie


II. Założenia dla podgrodzia – brak specjalnych ograniczeń z wyjątkiem faktu, że do tej pory nie wiadomo, gdzie było miejsce pochówku.
Na podgrodziu należy zaprojektować lokalizację :
1/ drogi wewnętrznej o długości około 200 m – po istniejącym gruntowym trakcie, prowadzącą od wewnętrznej drogi gminnej do wzgórza grodziska. Droga ta jest obecnie także drogę dojazdową do istniejących posesji za grodziskiem. Należy zaplanować w innym miejscu zapewnienie dojazdu do 7 posesji usytuowanych za grodziskiem.
2/ parkingu na autobusy (10 pojazdów) i samochody osobowe (około50 szt.)
3/ amfiteatru na 300 do 500 widzów z wykorzystaniem wzniesienia po lewej stronie przed grodziskiem z miejscem na scenę w pobliżu rzeki.
4/ przystani z pomostem nad rzeką Wierzycą i obiektem z wypożyczalnią kajaków
5/ plac na imprezy masowe typu pokazy, turnieje rycerskie itp.
6/ miejsca z możliwością podłączenia do mediów dla stylizowanych obiektów
o charakterze usług komercyjnych, ( 6-8 szt),
7/ budynku wystawienniczo-dydaktyczny z zapleczem socjalno-sanitarnym
(funkcje opisane poniżej), o powierzchni użytkowej około 300 m² z ewentualnym jego zagłębieniem w zboczu wzniesienia po prawej stronie istniejącej drogi.
8/ toru łuczniczego nad rzeką.
9/ pola namiotowego ze stylizowanym zapleczem socjalnym
10/ doprowadzenia wody , kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej, itp
Program użytkowy i funkcje
budynku dydaktyczno-wystawienniczego z zapleczem socjalno-sanitarnym
przy grodzisku.
Proponuje się następujące funkcje budynku:
I. Funkcja socjalna – obejmująca następujący zakres:
1. Zaplecze administracyjno – biurowe dla obsługujących grodzisko.
2. Zaplecze na potrzeby przygotowywania kateringu podczas organizowanych spotkań i konferencji.
3. Zaplecze socjalno – higieniczne – toalety dla odwiedzających.
II. Funkcja edukacyjna – obejmująca następujący zakres:
1. Edukacja dla dzieci i młodzieży obejmująca:
- projekcje filmów na temat związany z historią Pomorza i kraju,
- edukacja komputerowa: z wykorzystaniem specjalnego oprogramowania komputerowego w postaci gier z tłem historycznym Pomorza i kraju, oraz oparta na dostępności do internetowych stron – strony własnej grodziska oraz wszelkich innych tego samego typu stron, możliwość wirtualnego kontaktowania się z podobnymi obiektami na terenie co najmniej Województwa Pomorskiego również poprzez stworzone na te potrzeby gry komputerowe,
- ekrany dotykowe zawierające pełną historię Pomorza ze szczególnym uwzględnieniem okresu średniowiecza
- wykłady prowadzone przez kustosza muzeum dotyczące samego muzeum oraz historii Pomorza – ze szczególnym uwzględnieniem historii prowadzonej w oparciu o małe muzeum stanowiące zaplecze dla części edukacyjnej.
- imprezy edukacyjno – poglądowe prowadzone na terenie grodziska.

2. Edukacja dla dorosłych – sala kinowa z możliwością organizowania konferencji na potrzeby różnych podmiotów i instytucji oraz inne opisane powyżej sposoby edukowania.

3. Miejsce sprzedaży pamiątek i przekazywania informacji na temat grodziska i Pomorza w ogólności oraz kraju.
III. Funkcja wystawiennicza – obejmująca następujący zakres:
1. Wystawę zbiorów archeologicznych z terenu grodziska – jako ekspozycja stała,
2. Wystawy z innych grodzisk z terenu Województwa Pomorskiego oraz z muzeum archeologicznego z Gdańska – ewentualnie organizowanie innych małych wystaw tematycznych mogących przyciągnąć zainteresowanych.
3. Po wystawach oprowadza przygotowany przewodnik - kustosz.
W związku z powyższym budynek powinien zawierać następujące pomieszczenia:
- sala kinowo – konferencyjna, do 50 osób
- pomieszczenia wystawiennicze,
- pomieszczenie socjalne – na potrzeby przygotowania kateringu przed podaniem,
- miejsce sprzedaży pamiątek i informacji turystycznej,
- pomieszczenia administracyjno – biurowe,
- zaplecze sanitarne dla pracowników,
- toalety dla zwiedzających.

2. Miejsce realizacji zamówienia: Owidz- teren dawnego grodziska i podgrodzia gm. Starogard Gdański województwo pomorskie,
3. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

SEKCJA III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
1. Wymagane wadium: nie jest wymagane.
Warunki uczestnictwa: w postępowaniu konkursowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą:
:- oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonania działalności zgodnie z załącznikiem,
- kopie uprawnień budowlanych projektanta ,
- referencje conajmniej 1 szt. dot. jakości wykonanych prac projektowych podobnych z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich trzech lat, (2005, 2006, 2007 r), lub wcześniejszych
- wstępną, schematyczną koncepcję architektoniczno- przestrzenną obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu


SEKCJA IV: Tryby
1. Tryb udzielenia zamówienia: Do zamówienie nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
Zamówienie Konkursowe odbywać się będzie dwu etapowo:
W pierwszym etapie wyłoniony zostanie wykonawca na podstawie nadesłanych ofert konkursowych.
W ofercie konkursowej ponadto należy przedłożyć;
- dokumenty formalne, wymienione w sekcji III
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w podobnych realizacjach,
- wstępną szkicową koncepcję zagospodarowania terenu na kopii mapy załączonej do ogłoszenia .
Wszelkie koszty przygotowania oferty do pierwszego etapu w całości ponosi oferent.
W drugim etapie zostanie zawarta umowa z wykonawcą na wykonanie koncepcji zgodnej z zakresem zamówienia z terminem wykonania do 31marca 2008 r. i wartością zadania określoną kwotą 20 tysięcy złotych brutto.
wykonawca przedłoży szczegółowa koncepcję zagospodarowania zawierającą:
- koncepcję architektoniczną rekonstruowanych obiektów na grodzisku oraz na podgrodziu projektową (opisową i rysunkową) dla obiektów i infrastruktury dla wszystkich niezbędnych branż.
- część kosztową, - ze szacunkowym kosztem budowy poszczególnych obiektów i infrastruktury,
- Zakres opracowania obejmuje:
- uzgodnienia koncepcji z muzeum Archeologicznym w Gdańsku , które prowadziło badania archeologiczne na terenie grodziska.
Zamawiający dysponuje aktualną mapą do celów projektowych obejmująca teren opracowania o pow. około 4,5 ha, którą przekaże wykonawcy II etapu.
2. Sposób wykonania dokumentacji projektowej:
a) Części opisowe - dokument papierowy i pliki .doc formatu Microsoft Word 97;
b) Rysunki - dokument papierowy i pliki .dwg formatu AutoCad; lub PDF
c) Zestawienia - dokument papierowy i pliki .xls formatu Microsoft Excel;
d) Dokumenty papierowe powinny być dostarczone w pięciu egzemplarzach. Pliki powinny być dostarczone na płytkach CD-ROM w jednym egzemplarzu, w wersji nieskompresowanej.
3. Kryteria oceny ofert w I etapie:
- doświadczenie oferenta w realizacji działań o podobnym charakterze
- ocena komisji konkursowej zaproponowanych rozwiązań i koncepcji.
SEKCJA V: Informacje administracyjne:
1. do konkursu należy przedłożyć następującą dokumentację:
- opis dotychczasowych działań/przedsięwzięć o podobnym charakterze realizowanych w latach 2000-2007,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2. Termin składania ofert:
dnia 27 .02.2008r. godz. 12.00
3. Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Starogard Gdański,
Ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański
( z dopiskiem dla LGD „Chata Kociewia”)
SEKCJA VI: Inne informacje.
1. Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE:
Tak
2. Warunki umowy – zał. nr 2
3. kopia mapy do celów projektowych w formacie pdf zał. nr 3
4. zdjęcie terenu zał. nr 4
5. Data ogłoszenia wyników I etapu konkursu: 2008-02-28

Prezes LGD „Chata Kociewia”
Marian Firgon



"Oświadczenia Wykonawcy"




FORMULARZ OFERTOWY

strona


(pieczęć Wykonawcy) z ogólnej liczby stron

Oświadczenia Wykonawcy


1. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

2. Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w zaproszeniu do negocjacji.

3. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

4. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w zaproszeniu do negocjacji.

5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami konkursu zawartymi w zaproszeniu i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.

6. Posiadamy konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji Projektu w określonym czasie.




Upełnomocniony przedstawiciel
Przedsiębiorstwa

...................................................
(podpis, pieczęć)

Data : ........................................



Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Włodzimierz Bieliński
Ilość wyświetleń: 2945
05 marca 2008 00:42 (Włodzimierz Bieliński) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany