Nabór pracowników - archiwum

Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska

WÓJT GMINY STAROGARD GDAŃSKI

OGŁASZA  NABÓR KANDYDATÓW

na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański

 

1. Nazwa stanowiska i wymiar czasu pracy:

- podinspektor lub inspektor ds. ochrony środowiska,

- pełny wymiar czasu pracy.

2. Wymagania niezbędne, które musi spełnić osoba ubiegająca się w/w stanowisko:

a)      jest obywatelem polskim;

b)      ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

c)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane               z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)      cieszy się nieposzlakowaną opinią;

e)      posiada wyższe wykształcenie z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne.

3. Wymagania pożądane:

a)      znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

b)      bardzo dobra obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,

c)      znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, prawo zamówień publicznych.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)      prowadzenie procedury i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

b)      egzekwowanie utrzymania czystości i porządku w gminie, zgodnie z obowiązującym prawem miejscowym i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,

c)      prowadzenie procedury i wydawanie decyzji na prowadzenie działalności gospodarczej     w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

d)      egzekwowanie od firm posiadających koncesję na wywóz odpadów, harmonogramu odbioru odpadów stałych i płynnych oraz właściwego sposobu postępowania z nimi,

e)      kontrola w terenie wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady, sposobu odprowadzenia ścieków, dokumentów świadczących o korzystaniu z usług asenizacyjnych, bądź umów na zrzut ścieków do kanalizacji zbiorczej,

f)       prowadzenie ewidencji umów zawieranych pomiędzy mieszkańcami, a firmami zajmującymi się wywozem odpadów,

g)      ewidencja i rejestracja odpadów,

h)      prowadzenie akcji edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska, a przede wszystkim selektywnej zbiórki odpadów,

i)        interwencje w terenie w zakresie skarg związanych utrzymaniem czystości, i innymi sprawami związanymi z ochroną środowiska,

j)        realizacja i aktualizacja gminnego planu gospodarki odpadami i gminnego planu ochrony środowiska, regulaminu utrzymania i czystości w gminie oraz programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest,

k)      zajmowanie się sprawami związanymi ze zwierzętami bezdomnymi,

l)        udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,

m)    wprowadzanie i publikowanie kart informacyjnych dotyczących spraw związanych           z ochroną środowiska w publicznie dostępnym wykazie danych, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na Ekoportalu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz.U. Nr 110, poz. 1058),

n)      utrzymanie cmentarzy i mogił zbiorowych,

o)      opiniowanie decyzji w sprawie koncesji na poszukiwanie i wydobywanie kruszyw,

p)      opiniowanie decyzji w sprawie gospodarki odpadami,

q)      organizowanie corocznej akcji „sprzątanie świata” i konkursu „wieś piękna”,

r)       wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras niebezpiecznych,

s)      nadzorowanie spraw związanych z zakładem utylizacji odpadów,

t)       sprawozdawczość.

5. Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny,

b)      życiorys (CV) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą          z   dnia   29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),

c)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - druk do pobrania,

d)      dokumenty potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii np. referencje                     z poprzednich zakładów pracy, miejsc odbywania stażu lub praktyk zawodowych,

e)      kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych     do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

f)       kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

g)      oświadczenie:

-       o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-       że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-       o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu  z pełni praw publicznych,

-       o posiadaniu odpowiedniego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie                 na określonym stanowisku.

6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie          (pok.   nr 19,  I piętro) Urzędu Gminy Starogard Gdański lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy

ul. Sikorskiego 9         

83-200 Starogard Gdański,

z dopiskiem na kopercie:  „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska” w terminie do dnia        15 października 2010r.

Dodatkowe informacje:

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym – Dz. U. z 2001 roku, Nr 130, poz. 1450).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o miejscu i terminie posiedzenia Komisji, celem przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.starogardgd.ug.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.

Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru, zostaną odesłane pocztą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być podpisane                  i opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997       o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).”

 

 

 

 

      Wójt

 

 

Stanisław Połom

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.10.2010r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Irena Woźniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 października 2010 10:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Irena Woźniak
Ilość wyświetleń: 3716
06 października 2010 08:01 (Damian Plewako) - Zmiana kolejności załączników.
06 października 2010 08:01 (Damian Plewako) - Usunięcie załącznika [opis_stanowiska.doc] z dokumentu.
06 października 2010 08:00 (Damian Plewako) - Dodanie załącznika [opis_stanowiska1.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany