Przetargi

Zawiadomienie o unieważnieniu post. przetargowego na wykonanie zadania pn; "Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i Sumin poprzez budowę parkingów"

ZAWIADOMIENIE   O   UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 w postępowaniu przetargowym

(ogłoszenie o zamówieniu  opublikowane w biuletynie UZP pod nr 597 602-N-2018  z  01.08.2018 r.

 

  1. Zamawiający:

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

tel. (58) 56 250 67

fax. (58) 56 246 41

 

  1. Tryb i przedmiot zamówienia:

Rodzaj zamówienia – przetarg nieograniczony,  postępowanie prowadzone  z zastosowaniem przepisów Ustawy z 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z       (  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami) na wykonanie robót budowlanych zadania pn.  „Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i  Sumin poprzez budowę parkingów”

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie składa się z zadań: 1.1. Zadanie 1. Obejmuje wykonanie budowy z miejscami postojowych dla samochodów osobowych z chodnikami i odcinkiem drogi wewnętrznej w Suminie. Zakres robót do wykonania: a) nawierzchni drogi wewnętrznej z kostki brukowej betonowej z miejscami postojowymi o łącznej powierzchni 544,0m2 w tym 274,0 m2 miejsc postojowych , b) chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o pow. 80,0 m2, c) miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej czerwonej 44,0 m2, d) zjazdu o pow. 29,0 m2, e) podjazdu chodnikowego o pow. 13,0 m2, f) wbudowanie krawężników i obrzeży oraz wykonanie robót towarzyszących, g) wyrównanie terenu pod trawniki na powierzchni 148,0 m2, (obejmuje tylko dostawę nasion trawy bez zasiewu) h) regulacja wysokości wpustów ulicznych, armatury wodociągowej i pokryw studni kan. deszczowej do rzędnych wykonywanej nawierzchni. (Projektowaną sieć wodociągową i kan. deszczowej, która jest uwidoczniona na projekcie zagospodarowania wykonano wg. odrębnego zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany załączony do SIWZ- załącznik nr 8 i przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy - załącznik nr 10 a) 1.2. Zadanie 2. Obejmuje wykonanie w Okolu, (działka w obrębie geodezyjnym Linowiec) utwardzenia nawierzchni parkingu dla samochodów osobowych. Zakres robót do wykonania: a) utwardzenia powierzchni parkingu z kostką betonową grub. 8 cm. o pow. 125,00m2, b) wbudowanie krawężników i obrzeży oraz wykonanie robót towarzyszących, demontaż obrzeży trawnikowych na odcinku 25 m – (materiał z odzysku do przekazania zamawiającemu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany obejmujący większy zakres robót. ( niniejsze zamówienie obejmuje tylko zakres dotyczący budowy parkingu przy drodze) załączony do SIWZ- załącznik 9. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy - załącznik - nr 10 b) do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem, - organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, - roboty ziemne pod nawierzchnie, - sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, - koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/ zasypanych w trakcie robot budowlanych, - zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. - Kompleksową, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w sąsiedztwie prowadzonych robót. - sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) - po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

  1. Unieważnienie  postępowanie:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ;

Uzasadnienie faktyczne :   nie złożono żadnej oferty. 

Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt. 1.  Ustawa z 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami)

 

  1. Data  unieważnienia postępowania : 2018.08.23

 

                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.08.2018r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Firgon
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2018 12:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marian Firgon
Ilość wyświetleń: 1645
23 sierpnia 2018 12:14 (Marian Firgon) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany