Przetargi

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę pomocy dydaktycznych" nr ref. RGM.271.19.2017.AS

Ogłoszenie nr 500036541-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
Gmina Starogard Gdański: „Dostawa pomocy dydaktycznych”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
tak 
Nazwa projektu lub programu 
Projekt pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak 
Numer ogłoszenia: 588243-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak 
Numer ogłoszenia: 500034188-N-2017

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego  9, 83200   Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41. 
Adres strony internetowej (url): bip.starogardgd.ug.pl 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
„Dostawa pomocy dydaktycznych”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 
RGM.271.19.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Starogard Gdański, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby realizacji projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 2.1 Część 1 – dostawa 7 zestawów pomocy dydaktycznych dla 7 nowych oddziałów przedszkolnych 2.2 Część 2 – dostawa 21 zestawów pomocy dydaktycznych dla 21 oddziałów przedszkolnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6

Dodatkowe kody CPV: 37500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 
nie
III.3) Informacje dodatkowe: 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dostawa 7 zestawów pomocy dydaktycznych dla 7 nowych oddziałów przedszkolnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7, w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia, który potencjalnie utrudniać mógł uczciwą konkurencję, a tym samym był on sprzeczny z prawem zamówień publicznych, Zamawiający opisując parametry wyszczególnionego asortymentu mógł uniemożliwić zaoferowanie przez Wykonawców produktów równoważnych (uzasadnienie orzeczeń Krajowej Izby Odwoławczej: sygn. akt KIO/KD 21/16, KIO/KD 29/16, KIO/KD 31/16, KIO/KD 32/16, KIO/KD 41/16).
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa 21 zestawów pomocy dydaktycznych dla 21 oddziałów przedszkolnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7, w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia, który potencjalnie utrudniać mógł uczciwą konkurencję, a tym samym był on sprzeczny z prawem zamówień publicznych, Zamawiający opisując parametry wyszczególnionego asortymentu mógł uniemożliwić zaoferowanie przez Wykonawców produktów równoważnych (uzasadnienie orzeczeń Krajowej Izby Odwoławczej: sygn. akt KIO/KD 21/16, KIO/KD 29/16, KIO/KD 31/16, KIO/KD 32/16, KIO/KD 41/16).
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

Wiadomości powiązane

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.10.2017r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 października 2017 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anita Schleser
Ilość wyświetleń: 1890
02 października 2017 09:55 (Anita Schleser) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany