Ogłoszenie nr 111675 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn. Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541731-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zamawiającym upoważnionym do udzielenia zamówienia wspólnego jest - Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański NIP: 5922079828 Strona internetowa: www.bip.starogardgd.ug.pl 2. Zamawiającymi wspólnymi są - Gmina Miejska Starogard Gdański ul. Gdańsk 6 83-200 Starogard Gdański NIP: 5922045396 Strona internetowa: www.bip.starogard.pl oraz Gmina Bobowo ul. Gdańska 12 83-212 Bobowo NIP: 5922085421 Strona internetowa: www.bip.ugbobowo.nv.pl Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Anita Schleser, Beata Szadokierska Fax 58 562 46 41 godziny urzędowania: 8:00 – 14:00 adres e-mail: schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41, e-mail starogardgd@ug.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1. Obowiązki Zamawiającego upoważnionego: 1) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych objętych nin. Umową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) zawieranie umów z Wykonawcami w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających; 3) sporządzenie i przekazywanie Zamawiającym wspólnym, sukcesywnie wg postępu proceduralnego, informacji o stanie prac oraz pełnego kompletu dokumentacji związanej z danym postępowaniem, a także 1 egzemplarza umowy zawartej z Wykonawcą/Wykonawcami; 4) przechowywanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Obowiązki Stron: 1) Strony ponoszą odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych; 2) Strony odpowiadają za wdrażanie, realizację i finansowanie umów zamówień publicznych w zakresie części zamówienia odpowiadającego danemu Zamawiającemu.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji i przeprowadzenia kursu pedagogiki przedszkolnej Montessori w zamówieniu wspólnym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGM.271.13.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kursu pedagogiki przedszkolnej Montessori dla 16 osób, w celu nabycia kompetencji zawodowych nauczycieli przedszkolnych, potwierdzonych odpowiednim dyplomem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
|
|
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT83252.00 WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Joanna Maghen Polski Instytut Montessori, sekretariat.pim@montessori.info.pl, ul. Mozarta 4, 02-736, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 83252,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 55984,00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83252,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.