Przetargi

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO NR 543591 z dnia 03.07.2017r na „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem Adaptacji części budynku poszkolnego na punkt przedszkolny w Koteżach”.

 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

NR 543591 z dnia 03.07.2017r.

na „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem Adaptacji części budynku poszkolnego na punkt przedszkolny w Koteżach.

 

I. Zamawiający:

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

Tel. 58/56 250 67

fax: 58/ 56 246 41

II. Tryb i przedmiot zamówienia:

Rodzaj zamówienia-przetarg nieograniczony. Postepowanie prowadzone z zastosowaniem przepisów Ustawy z 29 stycznia 2004r (Dz.U. z 2015r poz. 2164 z późn. zm.) .

Nazwa zadania: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem Adaptacji części budynku poszkolnego na punkt przedszkolny w Koteżach.

Przedsięwzięcie jest finansowane z programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Usługa ma być świadczona w branżach:

-        Konstrukcyjno –budowlanej ,

-        Sanitarnej- w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

-        Elektrycznej- w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

1.1.        Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego.

a)    Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej

b)    Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót.

c)    Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

d)    Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie

e)    Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót.

f)     Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz  dotyczących prowadzonych robót budowlanych

g)    Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót

h)    Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji.

i)      Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie.

j)      Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)

k)    Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, korygowanie kosztorysów i obmiarów.

l)      Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji.

m)  Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac.

n)    Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót.

o)    Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.

p)    Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy.

q)    Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót).

1.2.        Zakres prac budowlanych objętych nadzorem Inwestorskim:

Przedmiotowy budynek obecnie spełnia kilka funkcji: w części wyższej –dwukondygnacyjnej funkcjonuje świetlica, natomiast w budynku parterowym, z poddaszem częściowo użytkowym i częściowo podpiwniczonym wydzielono mieszkanie i część usługową z funkcją oświatową. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej: ściany murowane z cegły ceramicznej, ściany piwnic i ławy - kamienne, stropy nad piwnicami – ceramiczne kolebkowe, strop nad parterem - drewniany belkowy, konstrukcja dachu - drewniana, pokrycie dachu blachodachówka. Pomieszczenia objęte zamówieniem są zlokalizowane w budynku parterowym. Część instalacyjna obejmuje również piwnicę.

Przebudowa ma na celu podniesienie standardu pomieszczeń usługowych związanych z funkcją oświatową - przedszkolną i dostosowanie ich do potrzeb punktu przedszkolnego.

W ramach prac adaptacyjnych na punkt przedszkolny oprócz robót rozbiórkowych do wykonania są roboty budowlane w zakresie:

-        przebudowa ścian wewnętrznych,

-        likwidacja drewnianych schodów na poddasze, zaślepienie otworu w stropie,

-        przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej i c.o.

-        przebudowa instalacji elektrycznej

-        przebudowa otworów okiennych i drzwiowych,

-        roboty malarskie

-        zerwanie istniejących posadzek i wykonanie nowych podłóg

-        dostawa i montaż urządzeń i armatury sanitarnej

-        montaż urządzeń przeciwpożarowych,

-        przebudowa schodów zewnętrznych, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

-        dostawa i montaż zestawu hydroforowego

 

III. Powody unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnił postępowanie na roboty budowlane gdyż dla w/w zadania wykluczono i odrzucono wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę.

Zamawiający nie może podpisać umowy na usługę nie mając gwarancji przystąpienia do wykonania robót budowlanych.

Podstawa prawna:

unieważnienie postepowania:  art. 93 ust. 1 pkt 7) pzp.

IV. Data unieważnienia postepowania:18.07.2017r

Wójt Gminy

Stanisław Połom

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.07.2017r
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Hołowińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2017 08:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Hołowińska
Ilość wyświetleń: 1895
18 lipca 2017 08:49 (Beata Hołowińska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2017 08:49 (Beata Hołowińska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany