Ogłoszenie nr 514119-N-2017 z dnia 2017-05-22 r.
Gmina Starogard Gdański: Przystosowanie samochodu do celów ratowniczo – gaśniczych na potrzeby OSP Siwiałka - wykonanie nadwozia pożarniczego typ ciężki na dostarczonym podwoziu samochodu marki Volvo FM12 
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
 Nazwa projektu lub programu
nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
 Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego  9 , 83200   Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41. 
 Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.starogard.ug.pl/ 
 Adres profilu nabywcy: 
 Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: 
 Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 
 htt://www.bip.starogard.ug.pl/
 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia 
Nie
 Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem 
Nie
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
 Elektronicznie
Nie 
 adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
 Nie 
 Inny sposób: 
 
 Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
 Nie 
 Inny sposób: 
 
 Adres: 
 ul. Sikorskgo 9, 83-200 Starogar Gdański
 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie samochodu do celów ratowniczo – gaśniczych na potrzeby OSP Siwiałka - wykonanie nadwozia pożarniczego typ ciężki na dostarczonym podwoziu samochodu marki Volvo FM12 
 Numer referencyjny: 
 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie
 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
 II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
 Zamówienie podzielone jest na części:
Nie 
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
 
 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
 
 
 
 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przystosowanie samochodu do celów ratowniczo – gaśniczych na potrzeby OSP Siwiałka - wykonanie nadwozia pożarniczego typ ciężki na dostarczonym podwoziu samochodu marki Volvo FM12 wg poniższego opisu: 1.1. Kabina Kierowcy: a) Montaż układu siedzeń – 1+2 b) Z przodu kabiny montaż 2 lamp pulsacyjnych, niebieskich z generatorem oraz 4 halogenów na osłonie rurowej 1.2. Zabudowa nadwozia – zabudowa pożarnicza: a) Konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych odpowiednio zakonserwowanych, b) Poszycie zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, c) Po dwa schowki na bokach pojazdu na sprzęt i wyposażenie, zamykane żaluzjami wodoszczelnymi i pyłoszczelnymi ze wspomaganiem otwarcia, wykluczającym samoczynne opadanie, wyposażone w jeden klucz, który pasuje do wszystkich zamków, d) Wykonanie i montaż podestów roboczych , e) Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii, f) Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza, g) Spody schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową, h) Ściany schowków wyłożone blachą aluminiową, i) Szuflady i wysuwane tace, automatycznie blokują się w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem, j) Uchwyty i klamki wszystkich urządzeń samochodu: drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, tak skonstruowane aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach k) W schowkach uchwyty do mocowania sprzętu armatury: prądownic, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, stojaka hydrantowego, klucza hydrantowego, kluczy pożarniczych, pływaka itp. l) W schowkach uchwyty do mocowania sprzętu urządzeń sygnalizacyjnych: latarek, stojaków, lamp ostrzegawczych, radiotelefonów, taśm itp., m) W schowkach uchwyty do mocowania sprzętu narzędzi pracy: łom, młot, topór, siekierka itp., n) Schowki przeznaczone na sprzęt wodny, wyposażone w stojaki na węże 52 - 8szt., 75 - 8szt., 110 - 4szt., o) Montaż szuflady wysuwanej na aparaty powietrzne, p) Rozmieszczenie sprzętu po akceptacji Zamawiającego, q) Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii, r) Schowki przystosowane do wyposażenia w miejsce na agregat prądotwórczy, s) Schowki przystosowane do wyposażenia w paletę wysuwaną na motopompę pływającą, t) Z tyłu pojazdu przedział pracy autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, u) Dach zabudowy w formie podestu roboczego – użytkowy, w wykonaniu antypoślizgowym wyłożony blachą aluminiową łezkową v) Balustrada ochronna boczna i przednia – dachu, niezależna, wyłożona blachą aluminiową łezkową, w) Na dachu uchwyty na węże ssawne, drabinę DW 10, skrzynia aluminiowa itp. x) Drabinka wejściowa na dach, y) Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie wewnętrzne typ LED, z) Montaż oświetlenia roboczego płaszczyzny dachu aa) 4 zraszacze wodne na pojazd bb) Kamera cofania 1.3. Zbiornik wody a) Zbiornik wody ok. 11000l. złożony z dwóch niezależnych zbiorników odpowiednio ze sobą połączonych. Zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. b) Zbiornik wyposażony w falochrony z włazem rewizyjnym oraz systemem odwadniającym, c) Zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec z nasadą 2x75 z zaworami, d) Zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania 1.4. Autopompa a) Autopompa jednozakresowa – ok. 3000l/min, używana po remoncie b) Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanymi drzwiami żaluzjowymi c) Napęd autopompy poprzez montaż przystawki odbioru mocy i wałów napędowych, d) Zamontowanie niezależnego ogrzewania przedziału autopompy, 1.5. Instalacja Wodna a) Instalacja zalewania zbiornika głównego przez autopompę – króciec 1x110, b) Instalacja niskiego ciśnienia z autopompy – króciec 4x75, c) Konstrukcja układu wodnego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie, d) Na wlocie ssawnym kolektora pompy zamontować element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych, e) W przedziale pracy autopompy montaż tablicy sterującej, która ma zawierać następujące urządzenia kontrolno – sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu (regulacja obrotów autopompy) oraz wyłącznik silnika pojazdu 1.6. Działko wodno – pianowe a) Wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2/1/2 b) Montaż działka wodno – pianowego o regulowanej wydajności, umieszczonego na dachu pojazdu, c) Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający 1.7. Szybkie natarcie a) Wyprowadzenie na szybkie natarcie na kolektorze tłocznym, b) Montaż linii szybkiego natarcia niskociśnieniowego z wężem o długości 60mb z prądownicą i układem zwijania, przekładnią zębatą z hamulcem i korbą, 1.8. Maszt oświetleniowy a) Wysuwany pneumatycznie b) Najaśnice LED 1.9. Instalacja Elektryczna – oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego a) Wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno – oświetleniowe, akustyczne i świetlne typ LED b) Wyposażenie w urządzenie akustyczne umożliwiające podawanie komunikatów słownych, c) Z przodu pojazdu na dachu kabiny belka zespolona, d) Pojedyncza lampa niebieska z tyłu pojazdu, e) Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu – odcinający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania, f) Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego, g) Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie, h) Wyposażenie pojazdu w oświetlenie pola pracy wokół samochodu, zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności, i) Wyposażenie pojazdu w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, j) Montaż tuby sygnalizacyjnej powietrznej, k) Montaż lamp odblaskowych bocznych, l) Montaż dodatkowego głośnika do radiostacji w przedziale pracy autopompy, m) Montaż wciągarki elektrycznej o uciągu ok. 7 ton. 1.10. Lakierownie a) Nadbudowy specjalnej, kabiny kierowcy lakierami akrylowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Kolorystyka: - elementy podwozia – czarne - błotniki i zderzaki – białe - kabina, zabudowa – czerwony, kolor wg palety RAL 3000 1.11. Wykonanie oceny technicznej o zmianie przeznaczenia pojazdu Wykonanie zamówienia powinno spełniać wymogi w zakresie polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odpowiednich, niezbędnych badań technicznych i przygotowanie dokumentów w celu zmiany statusu samochodu na specjalny pożarniczy (dokumentacja zdjęciowa, przegląd ze Stacji Kontroli Pojazdów itp., pozostałe dokumenty wymagane przez Starostwo Powiatowe w celu zmiany rodzaju pojazdu). Powyższe będzie elementem odbioru przedmiotu zamówienia 
 
 II.5) Główny kod CPV: 34144210-3 
 Dodatkowe kody CPV: 
 
 
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 
 Wartość bez VAT: 
 Waluta:
 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
 Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
 II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
 miesiącach:    lub dniach: 
 lub 
 data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-15 
 
 II.9) Informacje dodatkowe: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
 Określenie warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w tym zakresie. 
 Informacje dodatkowe 
 III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
 Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości minimum 100 000 złotych. 
 Informacje dodatkowe 
 III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
 Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Dysponuje osobą, która brała udział w minimum 2 tożsamych zamówieniach tj. przystosowaniu samochodu do celów ratowniczo – gaśniczych o wartości przedmiotu zamówienia min. 150.000,00 zł brutto. 
 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
 Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
 III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
 
 
 
 
 
 
 Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
 Tak 
 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
 Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
 Oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje osobą, która brała udział w minimum 2 tożsamych zamówieniach tj. przystosowaniu samochodu do celów ratowniczo – gaśniczych o wartości przedmiotu zamówienia min. 150.000,00 zł brutto. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 
 III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2)Informacje o dysponowaniu zasobami innego podmiotu, 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy 4) Dokumenty od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , o których mowa par. 7 ust. pkt. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016roku w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
 IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
 Informacja na temat wadium
 IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
 Nie 
 Informacje dodatkowe:
 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
Nie 
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
 Nie 
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
 Nie
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) 
Liczba wykonawców   
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
 Maksymalna liczba wykonawców   
 Kryteria selekcji wykonawców:
 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
Umowa ramowa będzie zawarta: 
 
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
 
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
 
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
 
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
 Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
 
 Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
 Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
 Nie 
 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 Czas trwania: 
 
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie 
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
 IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| Cena | 60,00 | 
| Termin realizacji zamówienia | 40,00 | 
 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
 Tak 
 IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
 IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
 
 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
 
 Informacje dodatkowe 
 
 
 IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
 
 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
 
 Wstępny harmonogram postępowania: 
 
 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
 
 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 IV.4) Licytacja elektroniczna 
 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa 
 
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
 Data: godzina: 
 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY 
 Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, 3. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa, d) w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ustawy Pzp 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmian, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 
 IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
 
 IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
 
 Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
 
 IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
 Data: 2017-05-31, godzina: 10:00, 
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
 Nie 
 Wskazać powody: 
 
 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
 > 
 IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
 IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
 IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
 IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański