Przetargi

Zmiana terminu składania ofert w przetargu nieograniczonym nr ref. RGM.271.10.2017.AS na "Dostawę monitorów w zamówieniu wspólnym"

Ogłoszenie nr 78470 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Starogard Gdański: 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 72794
Data: 25/04/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego  9, 83200   Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41. 
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.starogardgd.ug.pl
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: 
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4)
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak Inny sposób: Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie ich zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Zaleca się, aby opakowanie zawierające ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami oznaczone było nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański sekretariat oraz opisane: Oferta w przetargu nieograniczonym pn.: Dostawa monitorów w zamówieniu wspólnym Nie otwierać przed dniem 08.05.2017 r. godz. 11:15. 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gdańskim ul. Sikorskiego 9, w sekretariacie do dnia 08.05.2017 r. do godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak Inny sposób: Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie ich zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Zaleca się, aby opakowanie zawierające ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami oznaczone było nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański sekretariat oraz opisane: Oferta w przetargu nieograniczonym pn.: Dostawa monitorów w zamówieniu wspólnym Nie otwierać przed dniem 15.05.2017 r. godz. 11:15. 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gdańskim ul. Sikorskiego 9, w sekretariacie do dnia 15.05.2017 r. do godz. 11:00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego upoważnionego monitorów na potrzeby realizacji projektu pn. Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy. Przedmiot zamówienia przekazany będzie jednostkom oświatowym – szkołom publicznym, bezpośrednio po odbiorze zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy towarów wymienionych w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2016r., poz. 710 ze zm.), tj. dostawy towarów z zastosowaniem przepisów art. 83 ust.1 pkt 26 lit. a) oraz ust. 13 i ust. 14 pkt 1). Zamawiający upoważniony jest organem nadzorującym placówki oświatowe, którym przekaże zakupione monitory. Zamawiający wspólny jest organem nadzorującym placówki oświatowe, którym przekaże zakupione monitory. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 14 sztuk monitorów dotykowych, które przekazane zostaną publicznym szkołom podstawowym i gimnazjom Gminy Starogard Gdański – Zamawiający upoważniony (12 sztuk) i Gminy Bobowo – Zamawiający wspólny (2 sztuki) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. Nr 2 do nin. zapytania ofertowego; b) 3 sztuk monitorów interaktywnych, które przekazane zostaną publicznym szkołom podstawowym Gminy Starogard Gdański, tj. po 1 szt. dla PSP Sumin, PSP Brzeźno Wielkie i PSP Trzcińsk - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. Nr 2 do nin. zapytania ofertowego. 
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego upoważnionego monitorów na potrzeby realizacji projektu pn. Postaw na własny rozwój - wzmocnienie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy. Przedmiot zamówienia przekazany będzie jednostkom oświatowym – szkołom publicznym, bezpośrednio po odbiorze zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy towarów wymienionych w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2016r., poz. 710 ze zm.), tj. dostawy towarów z zastosowaniem przepisów art. 83 ust.1 pkt 26 lit. a) oraz ust. 13 i ust. 14 pkt 1). Zamawiający upoważniony jest organem nadzorującym placówki oświatowe, którym przekaże zakupione monitory. Zamawiający wspólny jest organem nadzorującym placówki oświatowe, którym przekaże zakupione monitory. Zamawiający upoważniony oświadcza, że, zakup monitorów przeznaczony jest dla placówek oświatowych, a sprzęt ten służyć będzie do celów dydaktycznych. Zamawiający składają zamówienie publiczne poprzez zawarcie umowy na dostawę. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 14 sztuk monitorów dotykowych, które przekazane zostaną publicznym szkołom podstawowym i gimnazjom Gminy Starogard Gdański – Zamawiający upoważniony (12 sztuk) i Gminy Bobowo – Zamawiający wspólny (2 sztuki); b) 3 sztuk monitorów interaktywnych, które przekazane zostaną publicznym szkołom podstawowym Gminy Starogard Gdański, tj. po 1 szt. dla PSP Sumin, PSP Brzeźno Wielkie i PSP Trzcińsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 09/06/2017
W ogłoszeniu powinno być: data zakończenia: 20 dni od dnia podpisania umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni roboczych 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ 20
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ 20

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 08/05/2017, godzina: 11:00, 
W ogłoszeniu powinno być: Data: 15/05/2017, godzina: 11:00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 1 pkt 4)
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 09/06/2017
W ogłoszeniu powinno być: data zakończenia: 20 dni od dnia podpisania umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 1 pkt 5)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni roboczych 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ 20

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 2 pkt 1)
W ogłoszeniu jest: Minimalne parametry i cechy monitorów, określone przez Zamawiającego -Monitor interaktywny: 1 Przekątna 55" 2 Rozdzielczość 1920 x 1080 3 Jasność 350 cd/m2 4 Kontrast 1200:1 5 Czas reakcji 6 ms 6 Kąt widzenia 178 / 178 7 Głośniki 2 x 10 W 8 Waga Max. 50 kg 9 Zużycie energii max. 250 W 10 Złącza min. 2x HDMI min. 2x VGA min. 2x USB 2.0 slot na dedykowany komputer RJ45 11 Żywotność panelu min. 30 000h 12 Interfejs dotyku HID USB 13 Technologia dotyku Podczerwień 14 Punkty dotyku min. 10 punkty 15 Narzędzie obsługi Palec oraz wskaźnik 16 Certyfikaty CE, RoHS 17 Akcesoria Pilot, uchwyt do montażu naściennie, przewód USB 5m, przewód HDMI 5 m, 18 Grubość wzmocnionej szyby frontowej Min. 4 mm 19 Dodatkowe funkcje monitora - android OS, - menu dotykowe OSD, - wbudowana w monitorze aplikacja umożliwia z poziomu sprzętowego nanoszenie notatek na dowolny obraz, korzystanie z monitora jak tablicy interaktywnej czy też tablicy kopiującej, bez konieczności podłączania komputera. - rozpoznawanie gestu chwytania ekranu jako funkcji gąbki dzięki czemu użytkownik może płynnie przejść z trybu pisania do wymazywania bez ani jednego kliknięcia - Wbudowany odtwarzacz multimediów - Wbudowana przeglądarka internetowa 20 Gwarancja 24 miesiące 21 Obsługiwane formaty plików wideo: AVI, MOV, MP4, MPG, WEBM, WMV 22 Obsługiwane formaty dokumentów: DOCX, PPTX, TXT, XLSX, PDF 23 Obsługiwane formaty plików audio: MP2, MP3, WAV, WMA 24 Obsługiwane formaty plików graficznych: JPG, PNG, GIF 
W ogłoszeniu powinno być: Minimalne parametry i cechy monitorów, określone przez Zamawiającego -Monitor interaktywny: Przekątna 55" Rozdzielczość 1920 x 1080 Jasność 350 cd/m2 Kontrast 1200:1 Czas reakcji Maks.8 ms Kąt widzenia 178 / 178 Głośniki 2 x 10 W Waga Max. 50 kg Zużycie energii max. 250 W Złącza min. 2x HDMI min. 2x VGA min. 2x USB 2.0 slot na dedykowany komputer RJ45 Żywotność panelu min. 30 000h Interfejs dotyku HID USB Technologia dotyku Podczerwień Punkty dotyku min. 10 punkty Narzędzie obsługi Palec oraz wskaźnik Certyfikaty CE, RoHS Akcesoria Pilot, uchwyt do montażu naściennie, przewód USB 5m, przewód HDMI 5 m, Grubość wzmocnionej szyby frontowej Min. 4 mm Dodatkowe funkcje monitora - android OS, - menu dotykowe OSD, - wbudowana w monitorze aplikacja umożliwia z poziomu sprzętowego nanoszenie notatek na dowolny obraz, korzystanie z monitora jak tablicy interaktywnej czy też tablicy kopiującej, bez konieczności podłączania komputera. - rozpoznawanie gestu chwytania ekranu jako funkcji gąbki dzięki czemu użytkownik może płynnie przejść z trybu pisania do wymazywania bez ani jednego kliknięcia - Wbudowany odtwarzacz multimediów - Wbudowana przeglądarka internetowa Gwarancja 24 miesiące Obsługiwane formaty plików wideo: AVI, MOV, MP4, MPG,WMV Obsługiwane formaty dokumentów: DOCX, PPTX, TXT, XLSX, PDF Obsługiwane formaty plików audio: MP2, MP3,WMA Obsługiwane formaty plików graficznych: JPG, PNG 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 2 pkt 4)
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 09/06/2017
W ogłoszeniu powinno być: data zakończenia: 20 dni od dnia podpisania umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 2 pkt 5)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni roboczych 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie Cena 60 Termin realizacji zamówienia krótszy niż wskazano w SIWZ: za każde 5 dni 10 pkt 20 Okres gwarancji – dodatkowe 12 miesięcy od wymaganego w SIWZ 20
 
 
 
 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.05.2017
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anita Schleser
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 maja 2017 14:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anita Schleser
Ilość wyświetleń: 2162
04 maja 2017 14:12 (Anita Schleser) - Dodanie załącznika [siwz_zmiany_z_dn_04052017.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 maja 2017 14:06 (Anita Schleser) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany