Działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. ,poz.2164 z póż. zm. ) Wójt Gminy Starogard Gdański przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Nr 37927-2017 z dnia 07.03.2017 r.
pn. „Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Gminy Starogard Gd.”
1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 15.03.2017 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Starogard
Gdański, przy ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański.
2. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 159.900 zł
brutto.
3. Termin wykonania i warunki płatności zgodnie z wymogami SIWZ.
3. Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa i adres firmy |
Cena oferty w zł brutto |
1. |
Ecoergia sp. z o.o. w restrukturyzacji ul. Reymonta 20 30-059 Kraków |
117.348,00 |
2. |
Energa Obrót SA Al. Grunwaldzka 472 80-309 Gdańsk |
95.202,00 |
Wykonawcy-oferenci w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia tej informacji na stronie internetowej przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wójt Gminy
Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański