Starogard Gdański: Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz.
Numer ogłoszenia: 114623 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokumentacja projektowa budowy ścieżki w pasie drogi gminnej nr 213041G obejmować będzie w szczególności zaprojektowanie: ścieżki rowerowej o minimalnych parametrach wymaganych przepisami i normami. Szerokość ścieżki zasadnicza 2m z zachowaniu bezpiecznej odległości od pasa istniejącej jezdni oraz z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów . -Całkowita długość projektowanej ścieżki rowerowej objętej przedmiotem zamówienia początek ścieżki od granicy wykonywanego ronda z elementem ścieżki rowerowej w rejonie działki nr 190/56 skrzyżowania w Owidzu do terenu istniejącej pętli autobusowej to około 1,7 km. - Zadanie obejmuje zaprojektowanie budowy ścieżki rowerowej, - przebudowy i budowy zjazdów, w pasie drogi objętym projektowaniem. - przebudowy i budowy zatok autobusowych, - odwodnienia drogi: głownie powierzchownie np. rowami, w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; - budowy przepustów, - budowa oświetlenia ulicznego w minimalnym zakresie; od początku ciągu rowerowego w Owidzu do końca zwartej zabudowy na terenie wsi Barchnowy. - przebudowy elementów kolidującej sieci uzbrojenia terenu w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych - teren uzbrojony jest w sieć telekomunikacyjną, elektroenergetyczną -naziemną i podziemną, wodociągową, kanalizacyjną sanitarną - elementów uspokojenia ruchu, - docelowej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. - poszerzenia pasa drogowego. 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość planowanych prac projektowych - dane wyjściowe do projektowania : -długość trasy objętej projektem - około 1,7 km; - ścieżka o minimalnych szerokościach; - odwodnienie - projektowane do rowów przydrożnych w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; - przebudowa i budowa przepustów drogowych o ile wyniknie to z projektu budowlanego; - budowa ścieżki rowerowej na całej trasie oznaczonej na załączniku graficznym - badania podłoża gruntowego na całej trasie projektowanej ścieżki; - inwentaryzacja drzew w projektowanym pasie lokalizacji ścieżki ; - poszerzenie pasa drogowego, głównie w celu lokalizacji ciągu ścieżki rowerowej w przypadku braku miejsca w istniejących pasach drogowych; do wyceny projektów podziałów w ramach przedmiotu zamówienia należy przyjąć 8 działek przylegających do istniejącego pasa drogowego, wraz z późniejszym wyniesieniem granic w teren po uzyskaniu prawomocnej decyzji o ZRID. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej w pasie drogi gminnej 213041G obejmującą: - Część projektową (opisową i rysunkową) - projekty budowlano-wykonawcze dla branż: a- drogową w tym projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy b- elektryczną- oświetleniową. c- ewentualne projekty branżowe teletechniczne w przypadku usunięcia kolizji - Część kosztową -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Wypisy z rejestru gruntów - Przygotowanie wniosku, wraz z niezbędnymi załącznikami i uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji , na podstawie ustawy z dnia 10.04.2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U.2003r nr 80, poz.721, - Przygotowanie materiałów i wniosków na decyzje wraz z uzyskaniem tych decyzji i opracowania towarzyszące np. operaty wodno-prawne, pozwolenie wodno-prawne, karty informacyjne przedsięwzięcia, ewentualnie raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, itp. - Dokumentację geodezyjno-prawną w tym projekt podziału nieruchomości ze wskazaniem prawnych granic każdej nieruchomości, przez które przebiegać będzie rozgraniczenie terenu inwestycji, - Wyniesienie projektu podziału w terenie - Opracowanie map do celów projektowych terenu objętego pracami projektowymi - Dokumentację geologiczną , odwierty w gruncie min. co 300m, - komplet badań należy przekazać zamawiającemu wraz z dokumentacją projektową. 3.2. Część projektowa (opisowa i rysunkowa) powinna składać się z następujących opracowań: a- Projekt koncepcyjny - 2 egz. - 2 warianty do wyboru- b- Projekty budowlano-wykonawcze dla poszczególnych branż po 5 egz. wraz z płytą CD -pliki z rozszerzeniem .pdf c- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże, w 2 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf d- Informacja BIOZ 3.3. Część kosztowa powinna składać się z: a- Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o KNR ,w przypadku zmiany przepisów w oparciu o metody i podstawy sporządzenia kosztorysów inwestorskich określonych w aktualnych przepisach obowiązujących w dniu przekazywania kompletnej dokumentacji w 1 egz. oraz na płycie CD pliki z rozszerzeniem .pdf b- przedmiaru robót, w układzie jednostkowym, z odniesieniem do pozycji specyfikacji technicznej w 1 egz. oraz na płycie CD pliki z rozszerzeniem .pdf.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.24.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku wpłacenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w podpisaniu umowy z winy zamawiającego - w przypadku wystąpienia prac projektowych dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku, niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnień w wydawaniu przez organy niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, - w przypadku wystąpienia innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie prac projektowych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT 3. Inne zmiany: - w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa, - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby podwykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca będzie obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych wykonania usługi, 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gd..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gd. pok 19 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Stanisław Połom
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański