Starogard Gdański: Budowa ulicy Okrężnej w Rywałdzie
Numer ogłoszenia: 80009 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Okrężnej w Rywałdzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn; Budowa ulicy Okrężnej w Rywałdzie polegające na przebudowie ulicy Okrężnej w miejscowości Rywałd, o parametrach drogi wewnętrznej i o obliczeniowym obciążeniu nacisku na oś 100kN. Łączna długość odcinków objętych robotami budowlanymi wynosi ok. 0,380 + 0.040 + 0,120 km = 0, 540km Przyjęto następujące parametry techniczne drogi: Szerokość podstawowa jezdni ul. Okrężnej -5,00 m, Szerokość jezdni w dz. nr 89 - 4,5 m, Szerokość dz. nr 97 - 3,00 m Szerokość poboczy - 0,3 m Szerokość chodników 1,5 - 2,5 m 2 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Przebudowa jezdni drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą : a) przebudowa linii napowietrznej energetycznej i oświetlenia: - przemieszczenie istniejących słupów, demontaż i ponowny montaż słupów żelbetowych - 3 szt. regulacje istniejących przewodów przyłączy napowietrznych. b) budowa kanalizacji deszczowej: Długość kanałów kanalizacji grawitacyjnej wynosi: PVC Dz 400 x 11,7 mm SDR 34 L=255,50 m PVC Dz 315 x 9,2 mm SDR 34 L=247,00 m PVC Dz 250 x 7,3 mm SDR 34 L=8,50 m PVC Dz 200 x 5,9 mm SDR 34 L=79,500 m Ilość studni bet. Dn 1200 mm 33szt. bet. Dn 500 mm 28 szt. rozbudowa drogi - roboty drogowe: - wycięcie i usunięcie drzew z karpinami - łącznie 6 szt. - rozbiórka nawierzchni z bruku kamiennego - 1532,2 m2 - rozbiórka naw. z kostki betonowej. 8 cm - 140 m2 - rozbiórka nawierzchni bitumicznej - 160,5 m2 - rozbiórka obrzeży betonowych - 241,20 m - rozbiórka krawężników betonowych - 241,2 m - rozbiórka przepustów z rur betonowych Dn 400 mm - 8,00 m - rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z słupkami - 140 m - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 18/20 - 30,90 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej - 2.577,50 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grafitowej betonowej - 244,80 m2 -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej żółtej betonowej - 91,40 m2 - wykonanie oznakowania poziomego 15,12 m2 i pionowego 16 szt. - wbudowanie krawężników betonowych 15x30 na ławie bet. 36,6 m. - wbudowanie krawężników betonowych 15x22 na ławie bet. 1378,30 m. - wykonanie chodników betonowych z kostki betonowej żółtej grub. 6 cm - 157,60 m. - wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 na ławie bet. 126,6 m. - wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm. układanej w dwóch rzędach na ławie bet. 36,6 m. - wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej o wysokości 1,5 m w ramkach z kątownika na słupkach stalowych całość na fundamencie betonowym - 133 m. - ustawienie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej stalowej o szerokości 5,0 m - szt. 3 - wykonanie humusowania z obsianiem trawą 604,01 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. 3.3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, rozbiórki, utylizacja materiałów rozbiórkowych, -roboty ziemne pod roboty drogowe, kanalizacyjne, wodociągowe, teletechniczne i elektryczne, -oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy (wg projektu) -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci oraz poniesienie związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót opłat administracyjnych, -wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanej drogi gminnej, -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, -zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy i rozbudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi, zawiadomienie właścicieli nieruchomości - o planowanym terminie rozbiórki, -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót. -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert. 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa ulicy Okrężnej w Rywałdzie na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. - zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starogardzie ul. Sikorskiego 9, pok. 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie ul. Sikorskiego 9, pok. 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański