Przetargi

Ogłoszenie o unieważnieniu postepowania na wykonanie zadania pn. Remont budynku szkoły w Suminie - wykonanie elewacji

                                                                                                        

OGŁOSZENIE  O   UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 w postępowaniu przetargowym

(ogłoszenie o zamówieniu  opublikowane w biuletynie UZP pod nr 58637-2016 z  25.05.2016 r.)

 

  1. Zamawiający:

Gmina Starogard Gdański

ul. Sikorskiego 9

83-200 Starogard Gdański

tel. (58) 56 250 67

fax. (58) 56 246 41

 

  1. Tryb i przedmiot zamówienia:

Rodzaj zamówienia – przetarg nieograniczony,  postępowanie prowadzone  z zastosowaniem przepisów Ustawy z 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z       (  Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Remont budynku szkoły w Suminie - wykonanie elewacji.

Opis przedmiotu zamówienia:

Remont i rekonstrukcja zabytkowej elewacji na budynku szkoły, dawnym dworze. Polegającej na odtworzeniu dawnego wyglądu i elementów detali architektonicznych zgodnie z projektem wykonawczym. W tym; Robót rozbiórkowych, związanych z odbiciem zewnętrznych tynków z zaprawy cementowo wapiennej o pow. - 846,14 m2 na ścianach, filarach i pilastrach. Rozbiórki rynien i rur spustowych, Wykonanie impregnacji zewnętrznych, drewnianych elementów dachu. Spoinowanie murów z cegły 30 % powierzchni elewacji. Spoinowanie murów z kamienia 68,17m2. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej- wymiana rynien i rur spustowych. Zamontowanie rynien i rur spustowych oraz elementów odwodnienia tarasu schodowego 14,4 m Wykonanie gzymsów elewacji z profili elewacyjnych różnych typów (zgodnie z projektem) o łącznej długości 489,22m. Wykonanie tynków zwykłych ścian płaskich o powierzchni 684,02 m2 . Przyklejanie płyt styropianowych o grubości 4 cm om pow. 216,94 m2 Przyklejanie styroduru o grub. 2 cm o pow. 11,7 m2. Wykonanie boni w styropianie 386,4 m. Przyklejanie jednej warstwy siatki na ścianach. Egalizacja powierzchni muru z gruntowaniem na pow. 695,72m2 Wykonanie boni prostokątnych na ścianach w tynku szlachetnym 386,4 m. Malowanie farbą silikatową elewacji tynkowanej, gzymsów i boni o łącznej powierzchni 1059,26 m2 oraz malowanie kominów o pow. 25,74m2. Wykonanie cokolików z płytek granitowych o szerokości 16 cm i na długości 6,8 m. na ścianie przy podeście schodowym. Poza tym z wykonanie wszelkich innych robót opisanych w przedmiarze i projekcie wykonawczym remontu elewacji oraz niezbędnych do całkowitej renowacji całej powierzchni elewacji. Wykonanie robót zabezpieczających istniejących zamontowanych na elewacjach urządzeń elektrycznych i elektronicznych przed uszkodzeniami oraz przed zanieczyszczeniami bez zakłócania ich funkcjonowania. Wykonanie rusztowań. wykonanie zabezpieczeń (tymczasowych ogrodzeń zabezpieczających dostęp do placu robót osób postronnych. Wykonanie daszków zabezpieczających wejścia do budynku w trakcie robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: koszty utrzymania zaplecza budowy, w zakresie prowadzenia robót, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót. zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco gruzu i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych, badań i odbiorów. Sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) zawierającego zestaw atestów certyfikatów i deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów do wykonania robót. po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu w przypadku uszkodzenia trawników ich odtworzenie..

 

  1. Unieważnienie  postępowanie:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ;

Uzasadnienie faktyczne :   nie złożono żadnej oferty. 

Podstawa prawna: art. 93 ust 1 pkt. 1.  Ustawa z 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (  Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami)

 

  1. Data  unieważnienia postępowania : 2016.06.09

 

                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                                                      Z-ca Wójta

 

                                                                                                                     Marek Kowalski

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.06.2016r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marian Firgon
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 czerwca 2016 14:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marian Firgon
Ilość wyświetleń: 2031
09 czerwca 2016 14:15 (Marian Firgon) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany