Przetargi

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na wykonanie zamówienia o wartości netto poniżej 30 000 euro


I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Starogard Gdański, 83-200 Starogard Gd., ul. Sikorskiego 9
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi Lucyna Probe: email:ppn@ugstarogard.pl  tel. 58 56 250 67, fax. 58 56 246 41.

II. Nazwa zadania:

Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Starogard Gdański

Przedmiotem zamówienia jest:
Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Starogard Gd. przyjętej Zarządzeniem Wójta Gminy Starogard Gd. Nr PPN/29/2011 z dnia 26 kwietnia 2011r.  i składającej się z 267 kart adresowych.


1. Szczegółowy zakres zamówienia:


Aktualizacja polegać ma na:

-          wykreśleniu z ewidencji zabytków nieruchomych, które nie istnieją lub które utraciły swoje wartości zabytkowe (po przeglądzie wszystkich zabytków w terenie);

-          ujęciu w ewidencji zabytków nieruchomych znajdujących się w wojewódzkiej ewidencji zabytków, wnioskowanych do ujęcia w Programie opieki nad zabytkami (w tym cmentarzy) oraz innych wnioskowanych do ujęcia przez gminę;

-          rozpatrzeniu wniosków właścicieli obiektów o wykreślenie zabytku z gminnej ewidencji zabytków;

-          aktualizacji danych zawartych w kartach adresowych;

-          ujęciu zabytków archeologicznych wg wojewódzkiej ewidencji.

 

Zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zmianami).

Przy sporządzaniu zlecenia należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowe, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2011r. Nr 113, poz. 661).

Po stronie Wykonawcy leży uzgodnienie Gminnej Ewidencji Zabytków z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku oraz przygotowanie treści zarządzenia wójta gminy  przyjmującej zmiany/aktualizację.

 

2. Forma przedmiotu zamówienia:
Wykonawca przekaże Zamawiającemu Gminną Ewidencję Zabytków w formie:
        -   1 egz. w formie papierowej z kartami oprawionymi w sposób trwały,
        -   1 egz. w formie papierowej z kartami oprawionymi w sposób umożliwiający wypięcie

            karty,
        -   1 egz. w formie cyfrowej umożliwiającej edycję każdej karty adresowej,
        -   wykaz obiektów objętych gminną ewidencją zabytków w zestawianiu tabelarycznym

            w układzie adresowym i ewidencyjnym wg miejscowości w wersji papierowym i

            elektronicznej;

3. Warunki uczestnictwa w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać wiedzę i doświadczenie tj. wykonali przynajmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu gminnej ewidencji zabytków, potwierdzone co najmniej 2 listami referencyjnymi.

III. Termin realizacji:

Ustala się termin realizacji zamówienia na dzień 30 czerwca 2016r.

Za zakończenie prac uważa się datę przekazania pozytywnie zaopiniowanego  przedmiotu zamówienia przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku.

IV. Tryb postępowania: ZAPYTANIE CENOWE
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie), na Formularzu Oferty wg wzoru będącego załącznikiem do zaproszenia do dnia 29 stycznia 2016r.  do godz. 14.00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie cenowe na opracowanie Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Starogard Gdański”. Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia.
Wybór oferty i ogłoszenie wyników postępowania nastąpi do dnia 5 lutego 2016r.
Oferenci zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie lub mailowo. Dodatkowo informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej urzędu (BIP).

 Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji o wyborze.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena – przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zawierająca przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego.


Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty:

-          formularz ofertowy – zał. nr 1

-          referencje, o których mowa w pkt II. 3.,

 

Niewypełnienie wszystkich powyższych wymagań spowoduje nie przyjęcie oferty w tym postępowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Zamawiającego.
Sposób porozumiewania się z Oferentów ze Zamawiającym: telefonicznie, mailowo, faksem.

V. Dodatkowe informacje.
Do wykorzystania przez Wykonawcę zamówienia pozostają posiadane przez Zamawiającego:

-          informacje z ewidencji gruntów i budynków dostępne dla gminy,

-          obowiązująca Gminna Ewidencja Zabytków,

-          karty adresowe zabytków GEZ w formie elektronicznej wraz ze zdjęciami.

Do Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych materiałów w tym aktualnych wykazów zabytków wpisanych do wojewódzkiej ewidencji zabytków .

 

Szacowana liczba obiektów zabytkowych i obszarów na terenie gminy Starogard Gdański:

-          ujętych w obowiązującej Gminnej Ewidencji Zabytków (GEZ) – 267

-          ujętych w wojewódzkiej ewidencji zabytków i nie ujawnionych w GEZ - 2

-          wnioskowanych do wykreślenia z GEZ (wnioski indywidualne) – 4

-          wnioskowanych do ujęcia w GEZ na podstawie Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Starogard Gd. – 3

-          zabytków archeologicznych – 644

Powyższe liczby nie odwzorowują jednoznacznie liczby projektowanych zmian w Gminnej Ewidencji Zabytków, pokazują jedynie skalę aktualizacji.

VI. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, bez podania przyczyny

 

 

 

 

 

                                                                                                                    Wójt Gminy Starogard Gdański

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Wzór umowy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.01.2016r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Lucyna Probe
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2016 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lucyna Probe
Ilość wyświetleń: 4379
19 stycznia 2016 13:48 (Lucyna Probe) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 13:48 (Lucyna Probe) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 13:48 (Lucyna Probe) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe__skan.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany