Przetargi

Odpowiedzi na pytania III do postępowania przetargowego na "Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański"

 

 

Dotyczy postępowania: „Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do Internetu na terenie Gminy Starogard Gdański”

 

Starogard Gdański 2015-06-02

 

RGM.271.19.3.2015.MFCh

 

Wykonawcy w postępowaniu przetargowym

 

 

Gmina Starogard Gdański informuje, że do dnia dzisiejszego otrzymała przytoczone poniżej pytania od Wykonawców. Poniżej zamieszczamy treść zapytań oraz odpowiedzi na nie od Zamawiającego.

 

Pytanie:

1. Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne za każdy dzień opóźnienia realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego zgodnie z § 6 ust. 1 w wysokości 0,1%  wartości określonej za dany miesiąc, w którym nastąpiło opóźnienie w odpowiednim zakresie przedmiotowym opisanym w § 9 ust.1 w kwotach brutto.

2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1% wartości określonej za dany miesiąc, w którym nastąpiło nieświadczenie usługi w odpowiednim zakresie przedmiotowym opisanym w § 9 ust.1. w kwotach brutto za każdy dzień nieświadczenia usługi w danym okresie rozliczeniowym bez względu na ilość punktów odbioru, w których nastąpiła przerwa.


1. Biorąc pod uwagę czas, jaki pozostanie od momentu wyboru Wykonawcy do terminu realizacji przedmiotu umowy zwracam się z prośbą o rozważenie naliczania kar od 10.07.2015. Rzetelny montaż stu instalacji może być niewykonalny w takim czasie, zależnie od dostępności poszczególnych beneficjentów. Jeżeli takie rozwiązanie jest niemożliwe zwracam się z prośbą o naliczanie kar za poszczególnego beneficjenta.

2. Odnośnie punktu drugiego, zwracam się z prośbą o zastąpienie fragmentu "[...] bez względu na ilość punktów odbioru [...]" na "w zależności od ilości punktów odbioru" oraz proporcjonalne przewartościowanie procentowej kary umownej na pojedynczego beneficjenta. Prosiłbym także w tym punkcie o doprecyzowanie zasadności wypłacenia kary umownej tj. jedynie w sytuacji, kiedy awaria nastąpiła z winy Wykonawcy.

 

 

Odpowiedź:

 

Ad.1. Zamawiający zmienia zapisy § 6 ust.1 umowy stanowiącej złącznik nr 6 do SIWZ na poniższe:

„§ 6 ust.1 Instalacja dostępu do Internetu w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia internetowego zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie:

rozpoczęcie dostarczania Internetu dla instytucji i beneficjentów zgodnie z listą adresową – do 10 dni od zawarcia niniejszej umowy.

Internet dostarczany będzie zgodnie z powyższą informacją, przez 24 mieś.”

 

Ad.2. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę przytoczonych w podanym punkcie zapisów załącznika nr 6 do SIWZ.

 

 

Jednocześnie Informujemy, że związku z przesunięciem terminu składania ofert na dzień 10.06.2015, zmianie ulega zapis punktu 9.1. SIWZ na poniższy:

„9.1.    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 19 (Sekretariat) w terminie do dnia 10.06.2015r. do godz. 10.00.

Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.06.2015r. o godz.10.10 w sali nr 22 (Sala konferencyjna).“

 

W związku z wprowadzonymi zmianami do załącznika nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączeniu przedkładamy zmieniony załącznik nr 6 do SIWZ.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015.06.02
Dokument wytworzony przez: Wydział Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Forc-Cherek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 czerwca 2015 13:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartłomiej Sadowski
Ilość wyświetleń: 2106
02 czerwca 2015 13:07 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie załącznika [istotne_warunki_umowy__zmienione_2062015r.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 czerwca 2015 13:07 (Bartłomiej Sadowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany