Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim przedstawia pytania zgłoszone do dnia dzisiejszego przez wykonawców do postępowania przetargowego na dostawę urządzenia firewall.
Pytanie 1
W dokumencie pod nazwą SWIZ w punkcie 4c informujecie Państwo, że oczekujecie 24 miesięcznej gwarancji.
W załączniku nr 2 o nazwie "Szczegółowa oferta cenowa" w punkcie 2 widnieje pozycja "roczny serwis podstawowy", następnie w dokumencie pod nazwą "umowa" w paragrafie pierwszym w punkcie drugim tabeli widnieje pozycja "roczny serwis urządzenia".
Standardem urządzeń klasy UTM na polskim rynku jest rozwiązanie polegające na tym, że termin gwarancji jest tożsamym z terminem serwisu. Prosimy o uściślenie czy oczekujecie Państwo gwarancji a tym samym serwisów 24-miesięcznych czy 12-miesięcznych?
Odpowiedź na pytanie 1
Oczekujemy serwisu i gwarancji 12-miesięcznej. W specyfikacji SWIZ do przetargu wkradł się błąd w punkcie 4c. Specyfikacja zostanie poprawiona w tym zakresie. Plik z poprawioną specyfikacją w załączniku.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański