Przetargi

Odpowiedzi na pytania wykonawców do przetargu na dostawę urządzenia firewall

Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim przedstawia pytania zgłoszone do dnia dzisiejszego przez wykonawców  do postępowania przetargowego na dostawę urządzenia firewall.

Pytanie 1

W dokumencie pod nazwą SWIZ w punkcie 4c informujecie Państwo, że oczekujecie 24 miesięcznej gwarancji.

W załączniku nr 2 o nazwie "Szczegółowa oferta cenowa" w punkcie 2 widnieje pozycja "roczny serwis podstawowy", następnie w dokumencie pod nazwą "umowa" w paragrafie pierwszym w punkcie drugim tabeli widnieje pozycja "roczny serwis urządzenia".

Standardem urządzeń klasy UTM na polskim rynku jest rozwiązanie polegające na tym, że termin gwarancji jest tożsamym z terminem serwisu. Prosimy o uściślenie czy oczekujecie Państwo gwarancji a tym samym serwisów 24-miesięcznych czy 12-miesięcznych?

 

Odpowiedź na pytanie 1

Oczekujemy serwisu i gwarancji   12-miesięcznej. W specyfikacji SWIZ do przetargu wkradł się błąd w punkcie 4c. Specyfikacja zostanie poprawiona w tym zakresie. Plik z poprawioną specyfikacją w załączniku.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-12-01
Dokument wytworzony przez: Wydział Oświaty Zdrowia i Spraw Społecznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Włodzimierz Bieliński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 grudnia 2014 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Włodzimierz Bieliński
Ilość wyświetleń: 1661
01 grudnia 2014 13:18 (Włodzimierz Bieliński) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 grudnia 2014 13:17 (Włodzimierz Bieliński) - Dodanie załącznika [siwzzapora_2014_poprawka.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 grudnia 2014 13:16 (Włodzimierz Bieliński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany