Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Starogard Gdański: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański
Numer ogłoszenia: 220703 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański w zakresie: budowy 7 placów zabaw oraz dostosowywaniu pomieszczeń 6 szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy Starogard Gdański. 3.1 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje tylko wybrane elementy załączonych dokumentacji technicznych., Zadanie 1 Plac Zabaw w PSP Trzcińsk , 1. Karuzela z kierownicą, 2. Zabawka na sprężynie - konik, Zadanie 2 - Plac zabaw w PSP Jabłowo 3. Tor przeszkód - piramida linowa, 4. Sprawnościowa gąsienica, 5. Chata trapera, 6. Huśtawka wagowa, 7. Gra w kółko i krzyżyk, 8. Ławka, 9. Ślizg z drabinką, 10. Piaskownica z siedziskami i przykryciem, Zadanie 3 - Plac zabaw w PSP Kokoszkowy 11. Zestaw zabawowy wieloelementowy , 12. Bujak sprężynowiec, 13. Karuzela tarczowa z siedziskami, Zadanie 4 - Plac zabaw w PSP Sumin 14. Zabawki wielofunkcyjne : Piramida Cheopsa Mini, 15. Karuzela, Zadanie 5 - Plac zabaw w PSP Dąbrówka 16. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw - pow. 150m2, 17. Piramida wspinaczkowa - Wehikuł czasu obrotowy, Zadanie 6 - Plac zabaw w PSP Rokocin 18.Ścianka wspinaczkowa, 19. Zestaw zabawowy - domek ze zjeżdżalnią, Zadanie 7 - Plac zabaw w PSP Brzeźno Wielkie, 20. ZWP Szpęgawsk - Piaskownica, 21. ZWP Szpęgawsk - Huśtawka ważka,22. ZWP Szpęgawsk - Huśtawka sprężynowa, 23. ZWP Szpęgawsk - Domek trapera,24. Oddział Szpęgawsk - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw pow. 200m2, Zadanie 8 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Trzcińsk 25. Lustro, 26, Zadanie 9 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Jabłowo 27, 28 ,29. Lustro, 30. Miska ustępowa ze spłuczką, Zadanie 10 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Kokoszkowy, 31. Miska ustępowa wraz ze spłuczką,32,33, ,34.lustro, Zadanie 11 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Sumin 35. Kabina WC, 36. Umywalka z baterią, syfonem, rury, montaż, 37. Miska ustępowa ze spłuczką, kompakt z deską sedesową, 38. Bezdotykowa, elektryczna suszarka do rąk wraz z montażem, 39. Podajnik na mydło, 40. Lustro, 41. Suszarka do rąk, elektryczna, automatyczna, bezdotykowa, Zadanie 12 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Dąbrówka, 42, 43,44, 45. Lustro, 46. Podajnik na mydło, 47. Podajnik na ręczniki papierowe, 48. Mieszacz do wody, Zadanie 13 - Dostosowanie pomieszczeń w PSP Brzeźno Wielkie 49. Umywalka wraz z syfonem, 50. Armatura do umywalki, 51. Miska ustępowa , 52. Glazura, terakota, 53. Podajnik na mydło, 54. Podajnik do papieru, 55. Podgrzewacz wody, 56. Suszarka elektryczna do rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót załączone do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych, Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu robót uporządkowanie terenu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 18.1Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: -opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego, -braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. -zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, -w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót,-w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, -w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych , -w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, -w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ,18.2Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: -zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia -zmiana podatku VAT, -rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac, 18.3 Inne zmiany:-w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. -konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą, -zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru.18.4. Warunki zmian:-inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego-uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych, 18.5 Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogard.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, pok. nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starogardzie Gdańskim, 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, pok. nr 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zadanie dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-22-018/13-00 na realizację projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wiejska Starogard Gdański